فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود (Woody Woodpecker Goes to Camp) یک لایو اکشن زیبا با محوریت وودی دارکوبه است که در ژانر کمدی-ماجراجویی ساخته و به تازگی از شبکه نتفلیکس منتشر شده است.

اگر به دنبال یه فیلم جذاب خانوادگی هستید تا همراه با کودکتان به تماشای آن بنشینید، با ما همراه شوید تا فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود (Woody Woodpecker Goes to Camp) را به شما معرفی کنیم. ژانر فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود لایو اکشن/ انیمیشن، خانوادگی و کمدی اسلپ استیک است. این لایواکشن براساس یک شخصیت کارتونی به نام‌ وودی دارکوبه، ساخته شده و دنباله‌ای مستقل برای فیلم Woody Woodpecker (2017) به شمار می‌رود. کارگردان آن جان رزنبام (Jon Rosenbaum) است و استفن مازور (Stephen Mazur) و کوری ادواردز (Cory Edwards) فیلمنامه آن را نوشته‌اند. اگر تاریخ اکران فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود را نمی‌دانید، باید بگوییم این فیلم در 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) از شبکه نتفلکیس منتشر شده است.

این مقاله از پلازا را به بررسی فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp 2024 اختصاص داده‌ایم. قصد داریم در ابتدا مروری بر داستان فیلم داشته باشیم، سپس با بازیگران آن آشنا شویم و درنهایت نیز نگاهی به نمرات فیلم و نظرات منتقدین خواهیم انداخت. پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین فیلم‌های کودکانه را نیز از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود

بررسی فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp 2024 معرفی فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود

داستان فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود  ماجراهای وودی پس از اخراج از جنگل را به تصویر کشیده است. وودی به کمپ وو هو در همان نزدیکی می‌رود و فکر می‌کند که خانه‌ای برای همیشه پیدا کرده، اما برنامه‌ریزی وودی با ورود باز بازارد به هم می‌ریزد. باز یک محکوم فراری است که خود را جای سرآشپز اردوگاه رقیب جا زده و در اصل برای غارت یک گنج پنهان در کمپ به آنجا رفته است. در همین زمان بازرسی به نام والی واروس سر می‌رسد که قصد دارد کمپ را برای همیشه تعطیل کند.

بازیگران فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود

در سال 2021 استودیو Universal Pictures و کمپانی  Universal 1440 Entertainment اعلام کردند که دنباله‌ای برای فیلم وودی دارکوبه (2017) خواهند ساخت. فیلمبرداری از سپتامبر تا دسامبر همان سال در ملبورن و سراسر منطقه ویکتوریا انجام شد. در این فیلم جدید اریک بائوزا بار دیگر صداپیشگی شخصیت وودی دارکوبه را برعهده دارد. در ادامه با بازیگران این فیلم کمدی-ماجراجویی آشنا می‌شویم.

اریک بائوزا در نقش وودی دارکوبه

تاریخ اکران فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود هنرپیشه های فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود

اریک بائوزا (Eric Bauza) یک کمدین، انیماتور و گوینده متولد 7 دسامبر 1970 (16 آذر 1349) در تورنتو کانادا است. او اصالتا فیلیپینی است و هم اکنون در آمریکا زندگی و کار می‌کند. اریک در سال 2000 از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و یک سال قبل از آن، یعنی در سال 1999، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او امروزه برای صداپیشگی شخصیت لونی تونز شناخته می‌شود. این صداپیشگی در سریال تلویزیونی  Looney Tunes Cartoons و سریال تلویزیونی Bugs Bunny Builders برای او 2 جایزه امی به ارمغان آورده است. اریک صداپیشه شخصیت فوپ در سریال تلویزیونی The Fairly OddParents و شخصیت تایگر کلاو در سریال تلویزیونی Teenage Mutant Ninja Turtle بوده است.

همچنین بخوانید :

کوین مایکل ریچاردسون در نقش باز بازارد

بازیگران فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود خلاصه فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود

کوین مایکل ریچاردسون (Kevin Michael Richardson) یک بازیگر آمریکایی متولد 25 اکتبر 1964، برابر با 3 آبان 1343، است. او فعالیت حرفه‌‌ای خود را از سال 1992 آغاز کرد و به خاطر صدای متمایز و بمی که دارد اکثرا گوینده شخصیت‌های شرور در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدئویی است. وی صداپیشه شخصیت گرو در فیلم Mortal Kombat (1995)، شخصیت کاپیتان گانتو در فرنچایز Lilo & Stitch و همچنین شخصیت سث مک‌فارلن در انیمیشن سریالی Family Guy و انیمیشن سریالی American Dad! است. ریچاردسون  برای گویندگی شخصیت جوکر در انیمیشن سریالی The Batman (2004-2008) نامزد دو جایزه امی شده است.

تام کنی در نقش والی واروس

فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp داستان فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود

توماس جیمز کنی (Thomas James Kenny) بازیگر، صداپیشه و کمدین آمریکایی، متولد 3 جولای 1962 (12 تیر 1341) است. او بازیگری را از سال 1982 با فیلم How I Got into College آغاز کرد. وی از سال 1999 گوینده شخصیت باب اسفنجی شلوار مکعبی بوده است. کنی صداپیشه بسیاری از شخصیت‌های مشهور و محبوب بوده که در میان آنها می‌توانیم شخصیت هفر وولف در سریال انیمیشنی Rocko’s Modern Life، شخصیت آیس کینگ در سریال Adventure Time و اسپین‌آف آن یعنی سریال انییمیشنی بزرگسالانه Fiona and Cake، و راوی و شهردار در سریال انیمیشنی The Powerpuff Girls را نام ببریم.

مری لوئیس پارکر در نقش انجی

ژانر فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp

مری لوئیس پارکر (Mary-Louise Parker) بازیگر آمریکایی متولد 2 آگوست 1964، برابر با 11 مرداد 1343، است. او بازیگری را از سال 1988 آغاز کرد و با نقش ریتا در تئاتر Prelude to a Kiss (1990)، که برای آن نامزد جایزه تونی شد، نگاه‌ها را به خود خیره کرد. پارکر در سال 2001 برای بازی در نمایش Proof موفق به کسب جایزه تونی شد. اجرای شخصیت ایمی گاردنر در سریال تلویزیونی The West Wing (1999-2006) نیز او را نامزد جایزه امی کرد. وی درنهایت برای بازی در نقش هارپر پیت در مینی‌سریال تلویزیونی Angels in America (2003) برنده جایزه گلدن گلوب و جایزه امی شد.

همچنین بخوانید :

در فهرست زیر نام و نقش دیگر هنرپیشه های فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • کلوئی دی لس سانتوس (Chloe De Los Santos) در نقش مگی
  • جاش لاوسون (Josh Lawson) در نقش زین
  • استر سون (Esther Son) در نقش رز
  • ایوان استنهوپ (Evan Stanhope) در نقش گاس
  • جورج هولاهان-کانتول (George Holahan-Cantwell) در نقش مایکی
  • کرشاون تئودور (Kershawn Theodore) در نقش دوین
  • سی‌سی دیور (CC Dewar) در نقش دوین

نقد فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود

فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود اثری مشترک از آمریکا و استرالیا است که در 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) از شبکه نتفلیکس منتشر شد. مدت زمان فیلم 98 دقیقه و به زبان انگلیسی است. گرچه نمرات فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp عالی نیست، اما قوی‌تر از نسخه قبلی خود، یعنی فیلم وودی دارکوبه (2017) ظاهر شده است. منتقدین خیلی بی‌رحم بوده و تنها 20% از نقدهای فیلم در وبسایت راتن تومیوز نقد مثبت بوده است. بینندگان اما مهربان‌تر عمل کرده و امتیاز 4.2 از 10 را در وبسایت IMDb به آن داده‌اند. در ادامه مروری بر نظرات برخی منتقدین درباره فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp 2024 داریم.

نقد فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود نمرات فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp

Common Sense Media/ جنیفر گرین

شخصیت پرسروصدا و شیطون وودی دارکوبه برای همه مناسب نیست، اما این فیلم لایواکشن و انیمیشن پیام‌های ساده‌ای را در یک پکیج صمیمانه ارائه می‌دهد و احتمالا مخاطبان جوانی پیدا می‌کند.

Blu-ray.com/ برایان اورندورف

فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود یک پیشرفت نسبت به فیلم قبلی است و این قابل‌توجه است، زیرا تولیدکنندگان مایلند برای بازگرداندن نظم کارتون به فیلم تلاش کنند و آن را به اندازه کافی لذت‌بخش نگه دارند.

همچنین بخوانید :

Movie Nation/ راجر مور

در این فیلم به ندرت اتفاق می‌افتد که حواس بچه‌ها پرت شود و تا آخر همراه وودی بمانند. هرج و مرج ملایم است، مناظر از لحاظ زیبایی لنگ می‌زنند و تعاملات انسانی خنده و جذابیت اندکی دارند.

EscribiendoCine/ امیلیانو باسیل

اگرچه فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp برای کودکان ساخته شده، اما مملو از شوخی‌های ساده و طنزی قابل پیش‌بینی است.

Decider/ جان سربا

من همیشه به وودی دارکوبه علاقه داشتم، اما این فیلم ارزان سبب شد کمتر او را دوست داشته باشم. نه جذابیت دارد، نه شوخ‌طبعی، نه خنده و نه امید.

سخن پایانی

فیلم وودی دارکوبه به کمپ می رود فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم سینمایی وودی دارکوبه به کمپ می رود با شما همراه شدیم. داستان فیلم را خواندیم، با بازیگران  گویندگان آن آشنا شدیم، و درنهایت نیز مرور کوتاهی بر نظرات منتقدین داشتیم. نظر شما درباره فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp چیست؟ آن را تماشا کرده‌اید؟ آیا تماشای این لایو اکشن را به دوستان خود توصیه می‌کنید؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط