بی شک در گذشته برای شما نیز رخ داده بود که دوست داشتید در نقش یک قهرمان شناخته شوید. این مقاله از سایت پلازا مربوط به معرفی ترین بازی‌های ابر قهرمانی برای کامپیوتر و اندروید است که پیشنهاد می‌شود با ما در ادامه همراه باشید.

اگر تا به امروز بازی مناسبی در سبک ابرقهرمانی را پیدا نکرده‌اید باید بدانید در این زمینه عناوین بسیاری وجود داشته است که نمی‌توان به تمامی آنها اطمینان نمود زیرا برخی از موارد موجود بر اساس ساختاری کاملاً ساده و بی‌کیفیت شکل گرفته‌اند که موضوع می‌تواند شما را از این سبک هیجان انگیز دلخور نماید. اما اگر به معنای واقعی کلمه دوست دارید با بهترین بازی‌های ابرقهرمانی کامپیوتر و اندروید آشنا شوید فرصت مناسبی برایتان تدارک دیده شده است زیرا در این زمینه می‌توانید با ۱۰ مورد از بازی‌های برتر ابر قهرمانی برای پلتفرم‌های مذکور آشنا شوید که بد نیست بدانید موارد ذکر شده بر اساس بازخوردهای جهانی انتخاب شده‌اند و این موضوع می‌تواند به شما امکان رویارویی با بهترین‌های این سبک را بدهد.

فهرست مطالب

بهترین بازی های ابرقهرمانی

با توجه به نکات فوق اکنون می‌توانید با بهترین بازی‌های Superhero کامپیوتر و اندروید آشنا شوید اما موضوعی که باید مد نظر داشته باشید این است که گیم پلی بازی‌های زیر از سطح بالایی برخوردار هستند و این موضوع می‌تواند شما را برای مدت زمان بسیار طولانی سرگرم کند. برای اینکه به بازی‌های زیر معتاد نشوید پیشنهاد می‌شود که مدت زمان مشخصی را برای سرگرمی مد نظر قرار دهید تا بتوانید در طول روز به باقی کارهای خود نیز رسیدگی کنید.

1. بازی Injustice: Gods Among Us

10 بازی برتر ابرقهرمانی برای گوشی و کامپیوتر

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , PS3 , PS Vita , Xbox 360 , Wii U , PC , Android , iOS

بازی Injustice: Gods Among Us که به بی‌عدالتی معروف است یکی دیگر از گزینه‌های منتشر شده برای کامپیوتر و اندروید و iOS می‌باشد که لازم است بدانید این عنوان سبک بازی‌های ابر قهرمانی و مبارزه‌ای قرار داشته و می‌تواند شما را در حالت داستانی بسیار خوبی قرار دهد. این بازی دنباله‌ای از یک کتاب کیمیک بوده که توانسته نظرات جهانی بسیاری را به سمت خود جذب نماید. با توجه به اینکه بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده اما در آن شاهد روایت بسیار عالی و طراحی مناسبی هستیم که این موضوع می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در یک گیم پلی کاملاً کارآمد حضور پیدا کنید و از ماموریت‌هایی که برایتان در نظر گرفته شده است برای سرگرم نمودن خود استفاده نمایید.

2. بازی Infamous

بازی Infamous

  • پلتفرم‌های بازی: PS3

با ما همراه باشید که تصمیم داریم یکی دیگر از بازی‌های برتر برقهرمانی را برایتان معرفی کنیم که متاسفانه این بازی جذاب در سال ۲۰۰۹ فقط برای پلی استیشن ۳ منتشر شد اما با در اختیار داشتن ویژگی‌های بسیار توانست نام خود را در این فهرست قرار دهد. داستان و سبک بازی Infamous در مورد پیچش‌ها و چرخش‌های وحشیانه یک شخصیت است که با قدرت‌های الکتریکی تصمیم دارد به دنیای جدیدی روی آورد. این شما هستید که تعیین می‌کنه شخصیت اصلی داستان یک قهرمان باشد یا ضد قهرمان زیرا بر اساس مهارت‌هایی که براتون در نظر گرفته شده است می‌توانید به سراغ مبارزه با دشمنان و یا هدایت نمودن آنها به مسیرهای درست باشید.

3. بازی Marvel’s Spider-Man

بازی Marvel's Spider-Man

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , PS5 , PC

بازی مرد عنکبوتی مارول یا همان Marvel’s Spider-Man بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده از سوی شرکت سونی می‌باشد که در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ۵ و مایکروسافت ویندوز منتشر شده و توانسته عنوان یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران را به خود اختصاص دهد. در طول این بازی چند وجهی در نقش پیتر پارکر باید حضور پیدا کنید و از توانایی‌هایی که برایتان در نظر گرفته شده است برای نابودسازی دشمنان و یا برهم زدن برنامه‌های شوم اشخاص شرور استفاده کنید. کنترل شخصیت اصلی بازی به شکل کاملاً حرفه‌ای انجام شده است که در طول نبردها می‌توانید از این موارد برای پیش بردن برنامه‌های خود استفاده کنید. طراحی دیدنی و گرافیکی بازی Marvel’s Spider-Man با صداگذاری بسیار خوبی همراه است که این موضوع می‌تواند شما را با یکی از بهترین بازی‌های گرافیکی کامپیوتر و کنسول‌ها مواجه نماید.

4. بازی Saints Row 4

بازی Saints Row 4

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , PS3 , Xbox One , Xbox 360 , Switch , PC , Stadia

بازی Saints Row 4 یکی دیگر از گزینه‌های برجسته این فهرست می‌باشد که بد نیست بدانید این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و توانست به عنوان یکی از محبوب‌ترین سری‌های سطر مقدس شناخته شود که در طول گیم پلی خود توانسته شخصیت‌های بسیاری را جای دهد. نیروهای خرابکار بسیاری در بازی وجود داشته‌اند که با تهاجم بیگانگان تصمیم دارند نقاط مهم و مختلفی از کره زمین را تحت تاثیر قرار دهند. در طول این بازی شما با پیشرفت توانایی‌های خود می‌توانید به مهارت‌های خارق العاده دسترسی پیدا کنید و از طریق آنها به دنبال نابودسازی دشمنان باشید و یا با آزادسازی شخصیت‌های دیگر به دنبال این باشید تا با شخصیت مد نظر خود برای نابودسازی دشمنان اقدام کنید.

5. بازی Marvel’s Guardians Of The Galaxy

بازی Marvel's Guardians Of The Galaxy

  • پلتفرم‌های بازی: PC , PS4 , PS5 , Switch , Xbox One , Xbox Series X , Xbox Series S

یکی دیگر از بازی‌های برتر این فهرست Marvel’s Guardians Of The Galaxy نام داشته است که بد نیست بدانید این بازی برای پلتفرم‌های بسیاری که در بخش فوق گفته شده منتشر شده است. در طول این بازی باید در نقش نگهبان کهکشان مارول به دنبال نابودسازی دشمنان و مناطق بروید که علیه کهکشان‌های دیگر به سراغ پیاده‌سازی اقدامات ناخوشایند و شرورانه رفته‌اند. در طول این بازی با بخش‌های مختلفی و حس‌های کمدی و روایت‌های عاشقانه مواجه خواهید شد که این موضوع می‌تواند روی تصمیم گیری شما نقش مهمی داشته باشد. بد نیست بدانید که بازی Marvel’s Guardians Of The Galaxy با ویژگی‌های بسیاری همراه بوده که تصمیمات شما در آن نقش مهم و کلیدی خواهند داشت.

6. بازی Marvel Snap

بازی Marvel Snap

  • پلتفرم‌های بازی: Android، iOS، PC

بازی مارول اسنپ در سال ۲۰۲۲ برای اولین بار منتشر شد که می‌توان آن را یک بازی ابرقهرمانی کارتی دانست که در طول مراحل بازی با شخصیت‌ها و کارت‌های متنوعی مواجه خواهید شد. تاریخچه بازی نشان دهنده آن بوده که شما این امکان را خواهید داشت تا در طول نبردهای بازی با قهرمانان و شخصیت‌های شرور بسیاری مواجه شوید که نبردهای شما فقط ۳ دقیقه طول خواهد کشید و در طول مدت زمان باید هر چیزی که در چنته دارید را به نمایش بگذارید تا بتوانید پاداش‌های بازی را به دست آورید. طراحی دیدنی و گرافیک زیبای بازی Marvel Snap با صداگذاری بسیار خوبی همراه است که این موضوع می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و جذابیت‌های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد.

7. بازی Marvel Contest of Champions

بازی Marvel Contest of Champions

  • پلتفرم‌های بازی: Android، iOS

بازی Marvel Contest of Champions که به مسابقه قهرمانان مارول معروف است به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در مپ‌ها و جهان‌های مختلف به دنبال نابودسازی دشمنان و اثبات مهارت‌های خود در این زمینه باشید. پاداش‌ها و المان‌های تکمیلی بسیاری برایتان در نظر گرفته شده است که از طریق آن می‌توانید به سراغ ارتقای بخش‌های مختلف بازی نظیر برج انتقام جویان و یا واکاندا و حتی آزگارد بروید. طراحی دیدنی بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در دنیای زیبا و دیدنی حضور پیدا کنید که این موضوع سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مواردی شوید که از سوی بازی برایتان در نظر گرفته شده است.

8. بازی Marvel Future Fight

بازی Marvel Future Fight

  • پلتفرم‌های بازی: Android، iOS

اگر به دنبال یک بازی ایده آل از سری عناوین ابرقهرمانی هستید بد نیست بدانید که بازی Marvel Future Fight دارای بیش از ۲۰۰ شخصیت مارول که از قهرمانان و شخصیت‌های شرور لهام گرفته شده می‌باشد. داستان و سبک بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تیمی متشکل از شخصیت‌های مختلف را راه اندازی کنید و از این طریق به دنبال مبارزه با دشمنان باشید. در صورت نابودسازی دشمنان می‌توانید پاداش‌های بسیار خوبی را از بازی بگیرید و از این طریق به دنبال افزایش مهارت‌ها و پتانسیل‌های مربوط به شخصیت‌ها باشید. حالت pvp بازی Marvel Future Fight به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با رقبای سراسر جهان وارد رقابت شوید و با شکست دادن آنها امتیاز و رتبه‌های خود را بهبود ببخشید.

9. بازی Marvel Strike Force: Squad RPG

بازی Marvel Strike Force: Squad RPG

  • پلتفرم‌های بازی: Android، iOS

بازی Marvel Strike Force: Squad RPG با تم شبیه به عناوین مارول توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد که در طول نبردها و رقابت‌های آن شاهد شخصیت‌های مارول خواهید بود که تمامی آنها در دو بخش قهرمانان و شخصیت‌های شرور تقسیم بندی شده‌اند. در نقش یک قهرمان باید برای محافظت از زمین آماده باشید زیرا دشمنان بسیاری در بازی Marvel Strike Force: Squad RPG وجود داشتند که تصمیم دارند کره زمین را به تسخیر خود درآورند و یا آن را به سمت نابودی سوق دهند. در طول مراحل بازی شاهد حضور شخصیت‌هایی نظیر کاپیتان آمریکا و لوکی و رد اسکال و هالک و غیره خواهید بود که این موضوع می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا بسته به نیاز و سلیقه خود بتوانید به سراغ انتخاب شخصیت‌های بازی بروید.

10. بازی LEGO Marvel Super Heroes

بازی LEGO Marvel Super Heroes

  • پلتفرم‌های بازی: Android، iOS، PS4، PS3، Xbox 360، Xbox one ، Nintendo

بازی لگو مارول سوپر هیرو یک بازی جذاب و سرگرم کننده در این فهرست بوده که بد نیست بدانید این عنوان شبیه به هیچ یک از عناوین مارول دیگر نبوده است ولی در طول مراحل آن شاهد شخصیت‌هایی نظیر هالک و مرد آهنی و مرد عنکبوتی خواهید بود. بازی LEGO Marvel Super Heroes برای پلتفرم‌های اندروید و ios با قیمت نزدیک به ۵ دلار منتشر شده است که در طول خط داستانی آن می‌توانید شاهد گیم پلی فان و کمدی باشید که در این بین با تکیه بر مهارت‌هایی که برای شخصیت‌ها در نظر گرفته شده است باید به سراغ نابودسازی دشمنان و پایان دادن به مراحلی باشید که برایتان در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

همونطور که شاهد بودید به ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های ابر قهرمانی اندروید و کامپیوتر اشاره شد که در این زمینه سعی نمودیم توضیحات تکمیلی مربوط به هر یک از بازی‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. در این خصوص اگر احساس می‌کنید بازی خوب دیگری نیز وجود داشته که به آن اشاره نشده است و یا در مورد خط داستانی و توضیحات هر یک از بازی‌ها با سوال یا نظری مواجه شده‌اید کافیست که در بخش نظرات با ما همراه باشید و دیدگاه‌های خود در هر زمینه‌ای را برایمان به اشتراک بگذارید. بی‌تردید با انجام چنین کاری به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.

منتخب کاربران

source

توسط