فیلم گرگ ها یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Wolfs آشنا شویم.

اطلاع زیادی در مورد فیلم Wolfs منتشر نشده است و با اینکه Wolves جمع کلمه Wolf است، در این مقاله ترجمه عنوان این فیلم گرگ‌ها در نظر گرفته شده است. ژانر فیلم Wolfs مهیج است. کارگردانی این فیلم را جان واتس (Jon Watts) بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم گرگ ها 20 سپتامبر 2024 برابر با 30 شهریور 1403 خواهد بود. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند جورج کلونی (George Clooney)، برد پیت (Brad Pitt)، آستین آبرامز (Austin Abrams)، ایمی رایان (Amy Ryan) و پورنا جاگاناتان (Poorna Jagannathan) را می‌توان نام برد. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Wolfs 2024 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این می‌توانید نقد فیلم سینمایی گرگ ها را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم گرگ ها

به طور خلاصه فیلم سینمایی گرگ ها داستان دو کاراکتر را دنبال می‌کند که معمولا به تنهایی، هماهنگی لازم برای کارهای به ویژه از نوع غیرقانونی را برای افراد دیگر انجام می‌دهند اما در داستان این فیلم برای یک کار مشترک استخدام شده‌اند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Wolfs را تماشا کنید.

بازیگران فیلم گرگ ها

در این بخش از مقاله با بیوگرافی کارگردان و بعضی از هنرپیشه های فیلم Wolfs آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نمرات فیلم گرگ ها را پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید.

جان واتس

فیلم Wolfs

جان واتس یک کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که در تاریخ 28 ژوئن 1981 برابر با 7 تیر 1360 در ایالت Colorado متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است می‌توان بعضی از آثار دنیای Marvel مانند فیلم Spider-Man: Homecoming، فیلم Spider-Man: Far From Home و فیلم Spider-Man: No Way Home را نام برد.

همچنین بخوانید :

جورج کلونی

بررسی فیلم Wolfs

جورج کلونی یک بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است که در تاریخ 6 می 1961 برابر با 16 اردیبهشت 1340 در ایالت Kentucky متولد شد. او کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است و جایزه‌های متعددی از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا کسب کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Gravity و سریال ER را نام برد. او همچنین کارگردانی فیلم The Boys in the Boat را بر عهده داشته است.

برد پیت

معرفی فیلم گرگ ها

برد پیت یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 18 دسامبر 1963 برابر با 27 آذر 1342 در ایالت Oklahoma متولد و در ایالت Missouri بزرگ شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب، اسکار، بفتا و Primetime Emmy دریافت کرده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Once Upon a Time in Hollywood را نام برد. برای آشنا شدن با فیلم‌های دیگری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توانید مقاله بیوگرافی برد پیت که در این سایت موجود است بخوانید.

همچنین بخوانید :

ایمی رایان

بررسی فیلم گرگ ها

ایمی رایان یک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل آمریکا است که در تاریخ 3 می 1968 برابر با 13 اردیبهشت 1347 در New York City متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب، اسکار و Tony Awards شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال The Office را نام برد.

همچنین بخوانید :

آستین آبرامز

معرفی فیلم Wolfs

آستین آبرامز یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 2 سپتامبر 1996 برابر با 12 شهریور 1375 متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Euphoria و بعضی از قسمت‌های سریال The Walking Dead را نام برد.

پورنا جاگاناتان

بازیگران فیلم گرگ ها

پورنا جاگاناتان یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی هندی تبار است که در تاریخ 22 دسامبر 1972 برابر با 1 دی 1351 در تونس متولد و در هند، پاکستان، ایرلند، برزیل و آرژانتین بزرگ شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال The Night Of را نام برد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم گرگ ها پرداختیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Wolfs و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط