سریال طعمش مال تو اثر کشور چین است که در 25 قسمت و در نوامبر سال 2019 توسط شرکت چینی iQIYI Pictures منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره سریال چینی طعمش مال تو همراه ما باشید.

سریال طعمش مال تو اثری به کارگردانی یی لین (Yi Lin) است. همچنین فیلمنامه این اثر به قلم وانگ روئو که (Wang Ruo Ke) نوشته شده است. روآن جیا (Ruan Jie) نیز با همکاری گونگ یو (Gong Yu) تهیه‌کنندگی این سریال چینی را بر عهده داشته‌اند. همچنین سریال چینی طعمش مال تو محصول شبکه چینی iQIYI Pictures است. ژانر سریال چینی طعمش مال تو درام رمنس، فانتزی و کمدی است و در آن بازیگران با استعدادی چون سانگ یی رن (Sing Yi Ren)، گونگ جون (Gong Jun)، دای چائو (Dai Chao)، ژانگ وان چینگ (Zhang Wan Qing)، یانگ زی (Yang Ze) و جین یو بو (Jin Yu Bo) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زمان پخش سریال چینی طعمش مال تو از 7 نوامبر 2019 (16 آبان 1398) تا 23 نوامبر 2019 (2 آذر 1398) بود که هر پنج‌شنبه و شنبه دو قسمت از آن توسط پلتفرم چینی iQIYI پخش شد. همانطور که گفته شد تعداد قسمت های سریال طعمش مال تو 25 قسمت بوده و مدت زمان هر قسمت نیز 45 دقیقه است. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال Flavour It’s Yours 2019 می‌پردازیم و این سریال چینی را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال طعمش مال تو

داستان سریال طعمش مال تو

در خلاصه سریال چینی طعمش مال تو آمده که این سریال عاشقانه و فانتزی درباره یک منتقد شراب چینی با شخصیتی سرد و سختگیر، به نام لو وی شون است که حس چشایی فوق‌العاده و شگفت انگیزی دارد. او با هی بو زویی، دختری خونگرم و صمیمی که از کودکی دچار اختلال در حس چشایی خود است، یک بوسه تصادفی و ناخواسته داشته که باعث می‌شود جوانه‌های چشایی آن‌ها با هم جابه‌جا شوند و …

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال طعمش مال تو

فیلمبرداری این سریال چینی در 17 اکتبر سال 2018 در نینگبو آغاز شد. در ادامه با هنرپیشه ‌‌های سریال چینی طعمش مال تو آشنا شده و بیوگرافی آن‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

گونگ جون در نقش لو وی شون

بازیگران سریال طعمش مال تو

گونگ جون که با نام سیمون گونگ نیز شناخته می‌شود، بازیگر اهل چین متولد 29 نوامبر 1992 برابر با 8 آبان 1371 است. او فعالیت هنری خود را از سال 2015 آغاز کرده است. برای بازی در سریال تاریخی، فانتزی و رمنس Lost Love in Times محصول سال 2017 مورد توجه قرار گرفت و با بازی در سریال درام و رمنس Begin Again محصول سال 2020 به محبوبیت دست یافت. شهرت سیمون با بازی در سریال تاریخی، ماجراجویی و معمایی Word of Honor محصول سال 2021 به‌طور گسترده‌ای افزایش یافت.

از دیگر آثار گونگ جون می‌توان به سریال درام Sword Chaos محصول سال 2016، سریال درام Advance Bravely محصول سال 2018، سریال درام Unique Lady Part 1 & 2 محصول سال 2019، سریال درام The Love Equations محصول سال 2020، سریال اکشن، پزشکی و درام رمنس The Flaming Heart محصول سال های 2021، سریال تاریخی و عاشقانه The Legend of Anle محصول سال 2023، سریال اداری و رمنس Rising with the Wind محصول 2023 و فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویی Hidden Strick محصول سال 2023 اشاره کرد.

سانگ یی رن در نقش هی بو زویی

هنرپیشه های سریال چینی طعمش مال تو

سانگ یی رن که با نام سانگ آیرین نیز شناخته می‌شود، بازیگر چینی کانادایی متولد 7 می 1993 برابر با 17 اردیبهشت 1372 است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2014 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش سانگ سانگ در سریال تاریخی، ماجراجویی و فانتزی Ever Night محصول سال 2018 شناخته شده است.

از دیگر آثار سانگ یی رن می‌توان به فیلم رمنس At Café 6 محصول سال 2016، فیلم هنرهای رزمی Sword Master محصول سال 2016، فیلم درام Special Encounter محصول سال 2017، سریال درام Nuwa Growth Diary محصول سال 2016، سریال درام و رمنس Time Teaches Me to Love محصول سال 2018، سریال درام رمنس و ورزشی The Prince of Tennis محصول سال 2019، سریال درام The Best of You in My Mind محصول سال 2020، سریال درام رمنس Professional Singer محصول سال 2020 و فیلم درام The Headliner محصول سال 2021 اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

دای چائو در نقش یی بی دائو

نقد سریال Flavour It's Yours

دای چائو بازیگر اهل چین متولد 25 ژولای 1993 برابر با 3 مرداد 1372 است. او از آکادمی مرکزی درام چین فارغ‌التحصیل شده و فعالیت بازیگری خود را از سال 2010 آغاز کرده است. او در فیلم ترسناک و هیجان انگیز Horror Cinema محصول سال 2013 بازی کرد که برای ایفای نقش در آن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره International College Student Drama شد.

از دیگر آثار دای چائو می‌توان به سریال فانتزی و رمنس Heroic Journey of Ne Zha محصول سال 2020، سریال کمدی، فانتزی و رمنس My Handsome Roommate محصول سال 2021، سریال موزیکال و کمدی رمنس Love Scenery محصول سال 2021، سریال درام و مدرسه‌ای So Young محصول سال 2022، سریال جنگی، کمدی، رمنس و تاریخی Follow My Dear General محصول سال 2022، سریال درام رمنس Ex Wife Stop S2 محصول سال 2023، سریال تاریخی و کمدی رمنس My Talented Husband محصول سال 2023 و سریال تاریخی، فانتزی و رمنس The Little Red Matchmaker محصول سال 2024 اشاره کرد.

ژانگ وان چینگ در نقش میا

زمان پخش سریال چینی طعمش مال تو

ژانگ وان چینگ خواننده و بازیگر اهل چین متولد 22 ژولای 1996 برابر با 31 تیر 1375 است. او در سال 2016 در برنامه I Want to Sing with You که یک برنامه استعدادیابی موسیقی ملی است، شرکت کرد و در سال 2017 تک آهنگ او به نام One Kind of Gentleness منتشر شد. ژانگ وان چینگ اولین بازی خود را در سال 2019 در سریال Flavour It’s Yours انجام داد.

از دیگر آثار ژانگ وان چینگ می‌توان به فیلم کمدی و رمنس The Sexy Guys محصول سال 2019، سریال کمدی رمنس و جوانی Youth Fight محصول سال 2019، سریال کمدی رمنس Begin Again محصول سال 2020 و سریال چینی عاشقانه Nice to Meet You Again محصول سال 2022 اشاره کرد.

جین یو بو در نقش مو چون فنگ

ژانر سریال چینی طعمش مال تو

جین یو بو که با نام جین کبو (JK) نیز شناخته می‌شود، بازیگر اهل چین متولد 25 اکتبر 1990 برابر با 3 آبان 1369 است. او از آکادمی مرکزی درام چین در گروه اجرای موسیقی فارغ‌التحصیل شده و از سال 2016 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرده است. او در سال 2017 به ایفای نقش اصلی در سریال کمدی و رمنس Love Nagging پرداخت.

از دیگر آثار جین یو بو می‌توان به سریال نظامی Deepwater Forces محصول سال 2017، فیلم تاریخی و درام رمنس The Family محصول سال 2018، فیلم اکشن، کمدی درام و فانتزی Zhong Kui Catches the Demon محصول سال 2018، فیلم فانتزی و رمنس A Legendary Love of China محصول سال 2019، سریال فانتزی و رمنس The Legends محصول سال 2019 و سریال تاریخی، فانتزی و رمنس The Castellan Belongs to Me محصول سال 2023 اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران سریال طعمش مال تو عبارتند از :

  • یانگ زی (Yang Ze) در نقش هائو یونگ
  • سرینا هوانگ (Serina Huang) در نقش بای جینگ
  • ژائو تیان یو (Zhao Tian Yu) در نقش وان زی زی
  • یو یائو لی (Yu Yao Li) در نقش هی وانگ یو/ پدر هی بو زویی
  • فو جیا (Fu Jia) در نقش وان ران
  • کای شیانگ یو (Cai Xiang Yu) در نقش ژو ژو
  • وو لین (Wu Lin) در نقش می دی
  • وانگ چنگ (Wang Cheng) در نقش شیا فن
  • فنگ مینگ جینگ (Feng Ming Jing) در نقش دی گه
  • لی یا ژن (Li Ya Zhen) در نقش نوجوانی هی بو زویی
  • تنگ شان (Teng Xuan) در نقش شن یو ژانگ
  • لو وی تینگ (Liu Wei Ting) در نقش یو یو
  • رابرت گیلابرت کوئنکا (Robert Gilabert Cuenca) در نقش جادوگر
  • وی زی شین (Wei Zi Xin) در نقش یی جیان گوا
  • یو شان چن (Yu Xuan Chen) در نقش شیائو بای
  • مائو جیا مینگ (Mao Jia Ming) در نقش شیائو ژونگ

نقد و نمرات سریال طعمش مال تو

نمرات سریال Flavour It's Yours

سریال طعمش مال تو پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات سریال Flavour It’s Yours بدین شرح است: در سایت MDL (My Drama List) با رای 5737 نفر، امتیاز 7.6 از 10 و در سایت Viki با رای 51530 نفر، امتیاز 9.3 از 10 برای این سریال ثبت شده است. همچنین کاربران IMDb امتیاز 6.8 از 10 را به این سریال دادند.

در نقد سریال Flavour It’s Yours آمده است که در ابتدا داستان این سریال کمی مضحک به نظر می‌رسد اما شخصیت و بازی هردو نقش اصلی نظر شما را عوض می‌کند. فضای معماگونه و عاشقانه و شیمی بین شخصیت‌های آن نیز بسیار خوب است البته قسمت‌های رمنس به سرعت همه داستان را فرا گرفته و ممکن است این موضوع برای برخی خیلی جالب نباشد. ولی در مجموع سریال طعمش مال تو یک سریال فوق‌العاده برای طرفداران C Drama یا همان سریال‌های چینی است که پیشنهاد می‌شود حتما آن را تماشا کنید.

کلام آخر

بررسی سریال طعمش مال تو

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی سریال طعمش مال تو پرداختیم. این سریال 25 قسمتی در ژانر درام رمنس، فانتزی و کمدی ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون سانگ یی رن، گونگ جون، دای چائو، ژانگ وان چینگ، یانگ زی و جین یو بو بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر سریال طعمش مال تو را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود سریال چینی طعمش مال تو را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این سریال عاشقانه چینی چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

منتخب کاربران

source

توسط