برای زمانی که با قطعی برق مواجه شدید آیا چاره‌ای اندیشیده‌اید؟ در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با بهترین یو پی اس خانگی که به منبع تغذیه نیز معروف هستند مواجه کنیم که پیشنهاد می‌شود اگر از طریق کامپیوتر کارهای روزمره خود را انجام می‌دهید این مقاله را از دست ندهید.

بی‌تردید تاکنون برای شما نیز این موضوع رخ داده است که در حال انجام کار مهمی بوده‌اید که ناگهان با قطعی برق مواجه شدید. در چنین شرایطی تنها محصولی که می‌تواند به شما در ادامه دادن کارتان کمک نماید UPS خانگی بوده است که در این زمینه بررسی‌های مختلفی را برای دستیابی به بهترین منبع تغذیه خانگی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌توانید با بهترین ‏یو پی اس خانگی آشنا شوید.

فهرست مطالب

بهترین یو پی اس خانگی

امروزه مدل‌ها و برندهای مختلفی از این منبع تغذیه‌ها منتشر شده است که هر یک با مزایا و معایب خاص خودشان همراه هستند. در این زمینه برای جلوگیری از به وجود آمدن ابهام برای شما، لیست مناسبی را تدارک دیده‌ایم که در آن می‌توانید با نقاط قوت و ضعف بهترین UPS های خانگی آشنا شوید. در کنار این موضوع با جمع‌بندی پایانی خود می‌توانید به سراغ خرید آنها بروید که لازم به ذکر است بدانید امروزه استفاده از یو پی اس‌های خانگی در نزد ایرانیان رفته رفته در حال گسترش یافتن می‌باشد که شما نیز در این زمینه می‌توانید سهیم باشید.

1. CyberPower CP900AVR

معرفی برترین UPSهای داخلی و خارجی برای مصرف خانگی

اولین یو پی اس موجود در این فهرست CyberPower CP900AVR نام داشته است که باید بدانید این محصول با پشتیبانی از روتر وای فای می‌تواند در مدت زمان ۴ ساعت به شما خدماتی که نیاز دارید را بدهد. در حقیقت با خریداری و پی اس می‌توانید در مواقعی که دیگران از قطعی برق ناراضی هستند به برق دسترسی داشته باشید و آنلاین بمانید تا خدمات اضطراری که مد نظر داشته‌اید را به سرانجام برسانید.

برای کار کردن این محصول هیچ نیازی به برق ورودی نیست و از طریق منبع تغذیه که در آن نهفته است می‌توانید به برق مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این یو پی اس همانطور که گفته شد می‌تواند تا ۴ ساعت به شما خدمات بدهد که با حداکثر توان خروجی ۷۳۸ وات گزینه خوبی برای شما خواهد بود که لازم است بدانید مقدار ولتاژ عبوری این دستگاه برای حفاظت از قطعات و جلوگیری از نوسانات روی ۵۴۰ وات تنظیم شده است. اگر به سراغ خرید نسخه اورجینال این محصول بروید به گارانتی ۳ ساله دسترسی خواهید داشت که بد نیست بدانید این محصول در وب سایت آمازون با قیمت ۱۳۹ دلار به فروش می‌رسد که در فهرست بهترین UPSهای خانگی توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

همچنین بخوانید :

شکل و شمایل جمع و جور و برخورداری از فناوری‌های هوشمند روز دنیا به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت نرم‌افزاری نیز بتوانید از طریق وای فای این محصول را مدیریت کنید و در مواقعی که نیاز دارید آن را خاموش یا روشن نمایید. از دیگر مشخصات مربوط به این UPS می‌توان به مدت زمان ۱۷ دقیقه‌ای آن برای اتصال به کامپیوتر اشاره داشت کرد اگر مقدار مصرف کیس شما روی ۳۰۰ وات متمرکز باشد قادر به استفاده از یو پی اس به مدت ۱۷ دقیقه خواهید بود.

2. APC BR1500MS2

معرفی برترین UPSهای داخلی و خارجی برای مصرف خانگی

دومین یو پی اس برتر این فهرست APC BR1500MS2 نام داشته است که باید بدانید این محصول با قیمت ۲۷۸ دلار در آمازون به فروش می‌رسد که اگر بتوانید نسخه اورجینال آن را خریداری کنید به ۳ سال گارانتی دسترسی خواهید داشت که در کنار این موضوع به ۶ عدد باتری اورجینال نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

مقدار ولتاژ عبوری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است ۵۹۳ ولت می‌باشد که باید بدانید حداکثر توان خروجی اندازه‌گیری شده در آن روی ۸۴۷ وات به ثبت رسیده است. اگر تصمیم دارید از این UPS برای کیس خود استفاده کنید باید بدانید که اگر مقدار برق مورد نیاز کیس شما در هر دقیقه ۳۰۰ وات باشد می‌توانید از این دستگاه ۲۱ دقیقه استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

همچنین اگر تصمیم دارید فقط مودم و روتر را از طریق این دستگاه شارژ کنید تا بتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید این زمان به ۴ ساعت افزایش خواهد یافت. از دیگر مزایای یو پی اس APC BR1500MS2 می‌توان به برخورداری از ۱۰ پریز و ۶ عدد باتری قدرتمند اشاره داشت که در این زمینه درگاه‌های کوچکی نیز برای شما در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها می‌توانید به شارژ گوشی بپردازید که در این زمینه از usb تایپ a و c استفاده شده است. بد نیست بدانید که این محصول دارای یک اینورتر موج سینوسی خالص بوده که به اندازه یک پریز دیواری معمولی می‌تواند مفید واقع شود و خدمات خوبی را به شما ارائه دهد.

3. Amazon Basics Standby UPS 800VA

معرفی برترین UPSهای داخلی و خارجی برای مصرف خانگی

سومین محصول موجود در فهرست بهترین یو پی اس های خانگی Amazon Basics Standby UPS 800VA نام داشته است که باید بدانید این ups فاقد ویژگی‌های ممتاز بوده اما در ارائه خدمات در خصوص پریزهای برق می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد تا بتوانید از طریق آن مودم و دیگر محصولاتی که از توان مصرفی کمتری برخوردار هستند را به برق متصل کنید. یو پی اس Amazon Basics Standby UPS 800VA در وب سایت آمازون با قیمت ۹۳ دلار به فروش می‌رسد که بد نیست بدانید گارانتی به کارگیری شده برای آن یک سال بوده است که در هنگام خرید می‌توانید به ۶ باتری نیز دسترسی پیدا کنید.

ولتاژ عبوری این دستگاه روی ۴۰۲ و حداکثر توان خروجی اندازه‌گیری شده آن روی ۴۷۰ وات تنظیم شده است که در صورت متصل نمودن این منبع تغذیه به کامپیوتر می‌تواند ۶ دقیقه به برق دسترسی داشته باشید و اگر بخواهید آن را به مودم و روتر متصل کنید این زمان به ۹۰ دقیقه افزایش خواهد یافت. شکل و شمایل ساده و جمع و جور این محصول می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در هر نقطه‌ای از خانه که مد نظر داشته‌اید از آن استفاده کنید. قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن سبب خواهد شد تا نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا در این زمینه نداشته باشید و با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار بتوانید به یک منبع تغذیه کارآمد و مفید دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین یو پی اس‌های خانگی به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در این زمینه به گزینه‌های خوبی اشاره شد که می‌تواند برای شما در مواقعی که با قطعی برق مواجه هستید مفید واقع شود. در کنار این موضوع شما نیز می‌توانید به تکمیل شدن این مقاله کمک نمایید و دیدگاه خود نسبت به گزینه‌های معرفی شده را برایمان به اشتراک بگذارید. ناگفته نماند که اگر در این زمینه اگر از تجربه خرید خوب یا بدی برخوردار بوده‌اید کافیست که نظرات خود را برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

source

توسط