براساس اعلام یک منبع آگاه، به‌نظر می‌رسد ناتینگ فون 3 با اسم رمز «تتریس» درحال توسعه است. انتظار می‌رود گوشی بعدی شرکت ناتینگ در سه‌ماهه دوم سال 2024، احتمالاً در ماه جولای (تیرماه) معرفی شود.

براساس گزارش Android Headlines، احتمالاً شرکت ناتینگ درحال ساخت گوشی آتی خود با نام رمز «تتریس» است که در اواسط ماه جولای از آن رونمایی خواهد کرد. در جولای سال گذشته، ناتینگ فون 2 و پیش‌ازآن نیز ناتینگ فون 1 در جولای 2022 معرفی شدند، به همین دلیل احتمال اینکه امسال نیز در بازه زمانی مشابه گوشی بعدی این شرکت معرفی شود، قوت می‌گیرد.

قابل ذکر است که گوشی میان‌رده این شرکت یعنی ناتینگ فون (2a) نیز تنها در روز اول عرضه، 100 هزار دستگاه فروش داشته است که موفقیت بزرگی برای این برند محسوب می‌شود.

مشخصات احتمالی ناتینگ فون 3

براساس گزارش‌های قبلی، احتمال دارد ناتینگ فون 3 به پردازنده اسنپدراگون 8S نسل 3 مجهز باشد. این پردازنده نسخه‌ای از مدل پرچمدار اسنپدارگون 8 نسل 3، ولی با سرعت پردازش پایین‌تر است. این پردازنده با ویژگی‌های برتر هوش مصنوعی خود تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران فراهم خواهد کرد. می‌توان گفت که اسنپدراگون 8S نسل 3 عملکردی مشابه اسنپدراگون 3 نسل 2 دارد.

علاوه‌بر پردازنده، انتظار می‌رود که در زمینه‌های دیگر مانند عمر باتری و شارژ سریع نیز گوشی آتی ناتینگ پیشرفت‌هایی داشته باشد. ناتینگ فون 2 در سال گذشته، به یک باتری بزرگ 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی 45 واتی مجهز بود.

همچنین گوشی‌های ناتینگ همیشه در دوربین خود بسیار خوب عمل کرده‌اند و انتظار می‌رود ناتینگ فون 3 نیز در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. براساس برخی گمانه‌زنی‌ها، قیمت این گوشی نیز بین 480 دلار تا حدود 540 دلار خواهد بود.

source

توسط digitalwebmaster