سریال خانم قاضی یکی از سریال‌های پرطرفدار و پرریت ترکیه است که تا کنون ادامه‌دار شده است. در این‌ مقاله با معرفی کامل سریال ترکی خیانت همراه شما هستیم.

آثار کشور ترکیه معمولا بر اساس نرخ تماشا یا ریت ادامه‌دار شده یا فینال می‌خورند. ممکن است یک سریال موضوع جالبی داشته باشد اما تا زمانی که تماشاگران خاص خود را پیدا نکند، نمی‌تواند ادامه‌دار شود. سریال‌ شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti) یا سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını) این روزها جز پرریت‌ترین مجموعه‌های کشور ترکیه هستند که نرخ تماشای آنها بالاست. اگر این میزان به 1 یا کمتر از آن برسد، سریال به فینال محکوم می‌شود.

سریال خانم قاضی (Aldatmak) که در ایران با این نام معروف و نام اصلی اصلی آن خیانت است، به کارگردانی مورات ساراچ‌اوعلو (Murat Saraçoğlu) و قلم ایلماز تونچ (Yıldız Tunç) ساخته شد. این مجموعه از سال 2022 پخش خود را از شبکه atv شروع کرد و هم‌اکنون نیز ساخت آن ادامه دارد‌. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال ترکی خیانت همراه شما هستیم‌.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ترکی خیانت

ژانر سریال Aldatmak درام است. این مجموعه برای بار نخست در تاریخ 22 سپتامبر 2022 (31 شهریور 1401) بر روی آنتن شبکه atv رفت. فصل اول آن طی 35 قسمت به پایان رسید و دومین فصل آن در حال پخش است. تعداد قسمت های سریال ترکی خیانت هنکز مشخص نشده و باید تا فینال آن صبر کنیم‌. این مجموعه روزهای پنجشنبه ساعت 20:30 به وقت ایران پخش می‌شود‌. در پایین جدول پخش سریال را ببینید.

فصل تاریخ شروع تاریخ پایان تعداد قسمت‌ها
اول 31 شهریور 1401 25 خرداد 1402 35
دوم 16 شهریور 1402 29 (تا کنون)

داستان سریال ترکی خانم قاضی

داستان سریال ترکی خانم قاضی

خلاصه سریال Aldatmak درباره قاضی زنی درستکار و شرافتمند است که در دادگاه خانواده فعالیت می‌کند. او هر روز حکم‌های زیادی برای مراجعین خود داده و به آنها کمک می‌کند. او خانواده خوبی دارد و نسبت به همسرش وفادار است. گزیده در یک رویای زیبا زندگی می‌کند و تمام تلاشش بر حفظ زندگی خود است اما روزی با فهمیدن حقیقتی، از رویای سراب‌گونه‌اش بیدار شده و می‌فهمد در اطرافش چه اتفاقاتی در حال افتادن هستند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال خانم قاضی

در این قسمت سری به هنرپیشگان سریال زده و آنها را به طور کامل معرفی می‌‌کنیم.

وحیده پرچین در نقش گزیده ینرسوی ؛ از بازیگران سریال ترکی خانم قاضی

بازیگران سریال خانم قاضی

وحیده پرچین (Vahide Perçin) هنرپیشه اهل کشور ترکیه متولد 13 ژوئن 1965 (23 خرداد 1344) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1992 و تئاتر شروع کرد. سپس در سال 2003 با سریال داستان استانبول (Bir İstanbul Masalı) در قاب تلویزیون حاضر شد. سریال مادرم (Annem) پرچین باعث شد که او دیده شود و با ایفای نقش میانسالی خرم سلطان در حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl) به شهرت رسید. از آثار مشهود خانم پرچین باید به سریال‌های مادر (Anne) و روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Çukurova) اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

ارجان کسال در نقش علی سزای اوکویان

هنرپیشه های سریال خیانت

ارجان کسال (Ercan Kesal) بازیگر نویسنده اهل کشور ترکیه متولد 12 سپتامبر سال 1959 (20 شهریور 1338) است. او بازیگری را از سال 2002 با فیلم دور (Uzak) شروع کرد و با سریال زیر پوست شهر (Kayıp Şehir) به شهرت رسید. سریال‌های نفوذی (İçerde)، سریال گودال (Çukur)، الف (Alef)، سه سکه (Üç Kuruş) و سریال ماگارسوس (Magarsus) از آثار تماشایی این بازیگر هستند.

فیضه سویل گونگور در نقش اویلوم ینرسوی

زمان پخش سریال ترکی خیانت

فیضه سویل گونگور (Feyza Sevil Güngör) هنرپیشه ترک در 30 مه 1997 (9 خرداد 1376) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2017 با سریال دایره (Çember) شروع کرد و با سریال قیام عثمان (Establishment: Osman) به شهرت رسید. سریال‌های جنگجو (Savasci) و قضاوت از آثار دیگر او هستند.

یوسف چیم در نقش اوزان ینرسوی ؛ از بازیگران سریال ترکی خانم قاضی

معرفی سریال ترکی خیانت

یوسف چیم (Yusuf Çim) بازیگر، خواننده و مجری ترکیه‌ای متولد 26 سپتامبر 1991 (4 مهر 1370) است. این هنرپیشه از فعالان صنعت مد در کشور ترکیه نیز است. او اولین سریال خود را با نام ازرا (Ezra) در سال 2014 بازی کرد سپس با سریال عطر توت فرنگی (Çilek Kokusu) به شهرت زیادی رسید. سریال‌های طوفان (İçimdeki Fırtına)، در روز خوب در روز بد (İyi Günde Kötü Günde) و فیلم معروف ترانه ای عاشقانه برایم بخوان (Bana Bir Aşk Şarkısı Söyle) از آثار مشهور این بازیگر هستند‌.

مصطفی اوعورلو در نقش مورات تاریک ینرسوی

سریال ترکی خانم قاضی

مصطفی اوعورلو (Mustafa Uğurlu) بازیگر ترکیه‌ای و برادر احمد اوعور اوعلو، بازیگر اهل ترکیه، است. این هنرپیشه در 5 نوامبر 1955 (14 آبان 1374) چشم به جهان گشود. سپس از سال 1984 وارد تئاتر شد و در سال 1997 با سریال Rıza Beyler جلوی دوربین رفت. سریال‌های گالیپ درویش (Galip Derviş)، نفوذی، روزگار دیوانه (Bir Deli Rüzgar)، تصادف (Çarpışma) و سریال شاهماران (Şahmaran) از آثار مشهور این هنرپیشه هستند.

همچنین بخوانید :

سایر هنرپیشه های سریال خیانت عبارتند از:

  • ایلایدا چویک (İlayda Çevik) در نقش ایپک
  • نورسل کوسه (Nursel Köse) در نقش موالا دیجلی
  • ایرم تونجر (İrem Tuncer) در نقش سرا
  • جم بندر (Cem Bender) در نقش اوتلان کاشف اوعلو
  • جانر شاهین (Caner Şahin) در نقش تاعلا کاشف‌‌‌اوعلو
  • و…

نقد سریال Aldatmak

خیانت سریال چالش‌برانگیز و جذاب بود که از همان ابتدا توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و مورد استقبال قرار گیرد. سریال برخلاف بسیاری از آثار ترکیه‌ای شخصیت اصلی زن دارد، آن هم نه یک زن جوان بلکه خانمی میانسال که با حقایق ترسناکی از زندگی روبه‌رو شده است! زنی که یک عمر با اعتماد به نفسی کاذب، به زندگی خود مفتخر بوده است. خط داستانی سریال قابل قبول و جذاب است و شاهد یک درام دیدنی هستیم‌. از سوی دیگر بازیگران در جایگاه خود قوی عمل کرده و مخاطب را به خود جذب می‌کنند. در مجموع نمرات سریال خانم قاضی قابل قبول هستند.

همچنین بخوانید :

اما آیا این مجموعه بی‌نقص است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر! درست است که موضوع پرسر و صدای سریال سبب جذب مخاطب شده اما چیزی که در این میان مجموعه را دچار ممکن می‌کند، کلیشه‌های معمول، درام‌های گاها بی‌منطق و تکرار بیش از حد اتفاقات هستند.

کلام آخر

نقد سریال Aldatmak

با معرفی و بررسی سریال خانم قاضی همراه شما بودیم و سعی کردیم شما را از جزئیات این اثر با خبر کنیم. این مجموعه همچنین از شبکه جم سریز نیز با دوبله فارسی پخش می‌شود. نظر شما درباره سریال چیست؟ نقاط ضعف و قوت آن چه هستند؟ کدام شخصیت آن را بیشتر دوست دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید‌. از همراهی شما تا پایان این مقاله کمال تشکر را داریم.

منتخب کاربران

source

توسط