سریال عیدی HD یکی از جدیدترین تاک شوها شبکه نمایش خانگی در سال 1403 است که مورد استقبال زیادی قرار گرفت. در این مقاله با معرفی سریال عیدی اچ دی همراه شما هستیم‌.

تاک شوها (Talk Show) یا برنامه‌های گفت و گو محور در جهان طرفداران زیادی دارند و مورد استقبال قرار می‌گیرند. این آثار با محوریت یک مجری و مهمانانی که دعوت می‌شوند، می‌گردد و در هر قسمت شاهد سوال و جواب‌های مختلفی هستیم که وابسطه به ژانر برنامه متغییر هستند.

سریال عیدی HD به کارگردانی امین کفاش زاده و با اجرای امیرحسین قیاسی برای سال 1403 ساخته شده است. این اثر از دو پلتفرم ایرانی پخش می‌شود و تا کنون مورد استقبال خوبی واقع شده است. در این مقاله پلازا با معرفی سریال عیدی اچ دی همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال عیدی HD

ژانر سریال عیدی اچ دی تاک شو است. این اثر برای بار نخست در تاریخ 8 اسفند 1402 بر روی پلتفرم‌های فیلیمو و فیلم نت قرار گرفت و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شد‌. تعداد قسمت های برنامه عیدی HD نیز مجموعا 10 قسمت است.

همچنین بخوانید :

داستان سریال عیدی HD

داستان سریال عیدی HD

حتما از خود می‌پرسید که خلاصه سریال عیدی اچ دی چه بود؟ این مجموعه گفت و گو محور است و در هر قسمت امیرحسین قیاسی مقابل چهره‌های محبوب و خبرساز هنری می‌نشیند و با آنها گفت و گو می‌کند. اما نه یک گفت و گوی ساده، بلکه گفت و گویی غیرقابل پیش‌بینی!

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال عیدی اچ دی

حتما کنجکاو هستید تا بدانید بازیگران این اثر کیستند؟ در جواب این سوال باید بگوییم عیدی اچ دی اصلا بازیگری ندارد و صرفا با حضور یک مهمان در هر قسمت اجرا می‌شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

امیرحسین قیاسی مجری برنامه عیدی اچ دی

امیرحسین قیاسی مجری و کمدین اهل ایران در روز 28 آبان 1402 به دنیا آمد‌.‌ او نخستین بار با حضور در برنامه خندوانه و شرکت در مسابقه خنداننده شو به شهرت رسید و توانست مورد توجه قرار گیرد. سبک خاص طنز آقای قیاسی او را به سمت مجری‌گری آثار کمدی سوق داد. او چندین اثر را اجرا کرد و حتی سرپرست نویسندگان مجموعه دور برگردون نیز بود. آقای قیاسی با اجرای برنامه‌های نیمه شب و سریال عیدی HD مشهور است.

مجری برنامه عیدی اچ دی

همچنین مهمانانی که در این سریال شرکت کرده‌اند، عبارتند از:

  • مسعود فراستی
  • مسعود روشن پژوه
  • مهیار حسن
  • ایرج ملکی
  • ابوطالب حسینی
  • مسلم دارابی
  • علی اسماعیلی
  • مریم امیرجلالی
  • نيما شعبان نژاد
  • و…

بررسی سریال عیدی HD

عیدی اچ دی از لحاظ تلفظ بسیار شبیه اختلال کم‌توجهی-بیش‌فعالی یا نقص توجه-بیش‌فعالی (ADHD) تلفظ می‌شود. در این اختلال فرد ورای حالت معمول بی‌حواسی دارد و با کمترین اتفاقات تمرکز او بهم خورده و رشته کار از دستش می‌رود. امیرحسین قیاسی نیز در آثارش بسیار شبیه به همین اختلال عمل می‌کند. برنامه‌های او خودمانی و بدون نظم خاصی هستند و این اتفاق در عیدی اچ دی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

در هر قسمت این برنامه افرادی را می‌بینیم که پیش از این به نوعی در فضای مجازی یا رسانه خبرساز شده‌اند یا آشنای خاطرات مخاطبان زیادی هستند. گفت و گوها جذاب و شنیدنی است و مثلا در قسمت‌هایی مثل مصاحبه با خانم امیرجلالی به اوج خود می‌رسد.

از سوی دیگر آقای قیاسی ممکن است از دید مخاطبان بسیار خون‌سرد و به اصطلاح عامیانه حرص‌درار به نظر برسند اما به طور کل اجرای متفاوتی دارد و گویی این خون‌سردی و بی‌تفاوتی امضای کار اوست. نمرات سریال عیدی HD نیز رضایت بخش هستند.

سخن نهایی

بررسی سریال عیدی HD

در این مقاله با معرفی سریال عیدی اچ دی همراه شما بودیم و سعی کردیم شما را با جزئیات آن آگاه کنیم. این اثر یکی از تاک شوهای دیدنی و متفاوت ایرانی بود که موفق شد توجه‌ها را به خود جلب کند. شما کدام یک از قسمت‌های سریال را بیشتر دوست داشتید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما کمال تشکر را داریم.

منتخب کاربران

source

توسط