فیلم بد حرف نزن یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Speak No Evil آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی بد حرف نزن درام و ترسناک است. کارگردانی این فیلم را James Watkins بر عهده داشته است. این فیلم در رده R قرار گرفته است و برای کودکان مناسب نیست. فیلم Speak No Evil بر اساس فیلم دیگری با همین عنوان محصول سال 2022 کشور دانمارک تولید شده است که می‌توانید مقاله مربوط به آن را در همین سایت بخوانید. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان جیمز مک اووی (James McAvoy)، مکنزی دیویس (Mackenzie Davis)، اشلینگ فرنچوزی (Aisling Franciosi) و اسکوت مک نری (Scoot McNairy) را نام برد.

تاریخ اکران فیلم بد حرف نزن 13 سپتامبر 2024 برابر با 23 شهریور 1403 خواهد بود که توسط Universal Pictures در ایالات متحده منتشر خواهد شد. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Speak No Evil 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این می‌توانید نقد فیلم بد حرف نزن را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم بد حرف نزن

فیلم Speak No Evil

به طور خلاصه فیلم سینمایی بد حرف نزن داستان یک خانواده را دنبال می‌کند که تعطیلات آن‌ها به یک کابوس تبدیل می‌شود. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Speak No Evil را تماشا کنید.

بازیگران فیلم بد حرف نزن

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی بد حرف نزن و نام‌های کاراکترهایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نمرات فیلم Speak No Evil را پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید.

جیمز مک اووی

معرفی فیلم بد حرف نزن

جیمز مک اووی یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اسکاتلندی است که در تاریخ 21 آوریل 1979 برابر با 1 اردیبهشت 1358 در Glasgow متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Atonement را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب و بفتا شده بود. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe و مجموعه فیلم‌های X-Men نیز حضور داشته است. جیمز مک اووی در فیلم بد حرف نزن در نقش کاراکتر Paddy بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

مکنزی دیویس

بازیگران فیلم بد حرف نزن

مکنزی دیویس یک بازیگر کانادایی است که در تاریخ 1 آوریل 1987 برابر با 12 فروردین 1366 در Vancouver در British Columbia متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم The Martian و یکی از قسمت‌های سریال Black Mirror را نام برد. مکنزی دیویس در فیلم Speak No Evil ایفای نقش کاراکتر Louise را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

اشلینگ فرنچوزی

بررسی فیلم Speak No Evil

اشلینگ فرنچوزی یک بازیگر ایرلندی است که در تاریخ 6 ژوئن 1993 برابر با 16 خرداد 1372 از مادری ایرلندی و پدری ایتالیایی در Dublin متولد شد. او برای ایفای نقش در فیلم The Nightingale جایزه AACTA Award کسب کرده بود. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Game of Thrones را نام برد که ایفای نقش Lyanna Stark را بر عهده داشت. اشلینگ فرنچوزی در فیلم بد حرف نزن در نقش کاراکتر Ciara بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

اسکوت مک نری

بازیگران فیلم Speak No Evil

اسکوت مک نری یک بازیگر و تهيه‌كننده آمریکایی است که در تاریخ 11 نوامبر 1977 برابر با 20 آبان 1356 در ایالت Texas متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فصل سوم سریال True Detective را نام برد. اسکوت مک نری در فیلم Speak No Evil به ایفای نقش کاراکتر Ben پرداخته است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم سینمایی بد حرف نزن پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران این فیلم صحبت کردیم. اگر از فیلم‌های ترسناک خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم بد حرف نزن آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Speak No Evil و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری دیده‌اید که آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط