سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ارسال اس ام اس انبوه یکی از روشهای تبلیغاتی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغ محصول یا خدمت خود از پنل پیامکی استفاده می‌کنند. اگر کسب و کاری دارید و به فکر ارسال پیامک انبوه افتاده‌اید و می‌خواهید محصول و یا خدمت خود را تبلیغ کنید،‌ می‌توانید از پنل پیامکی نیازپرداز استفاده کنید.

حال چطور با استفاده از پنل پیامکی اقدام به ارسال ارسال اس ام اس انبوه کنیم؟ در این مقاله می‌خواهیم تا به صورت کامل شما را راهنمایی کید که چگونه میتوانید به ارسال اس ام اس انبوه از طریق پنل پیامکی بپردازید.

ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامکی

پنل پیامکی ابزاری دیجیتال است که در اختیار کسب‌وکارها قرار دارد. کسب‌وکارها با استفاده از پنل پیامک، اقدام به ارسال اس ام اس انبوه به کاربران مختلف می‌کنند. در پیامک‌های تبلیغاتی که بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغ محصول و یا خدمت خود برای کاربران می‌فرستند، حاوی پیام‌های مختلفی از جمله تخفیف هستند.

اما گاهی اوقات پیامک‌هایی که از طرف کسب‌وکارها برای کاربران ارسال می‌شود، فقط کد تخفیف نیست،‌ ممکن است که حاوی پیام‌های اطلاع رسانی و یا دعوت به ایوند و نمایشگاه باشد. بنابراین ارسال اس ام اس گروهی برای کاربران میتواند به خاطر دلایل محتلفی برای افراد ارسال شود.

هنگام خرید پنل پیامکی ابتدا هزینه را پرداخت می‌کنید و سپس مدارک و مجوزهای کسبوکار خود را می‌فرستید،‌ سپس کمتر از چند ساعت پنل پیامکی تائید شده و می‌توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی اس ام اس انبوه از پنل پیامکی استفاده کنید.

روش‌های مختلف ارسال اس ام اس انبوه از طریق پنل پیامکی

اگر یک پنل پیامکی خریداری کرده باشید، احتمالاً این سوال برایتان پیش می‌آید که چه روش‌هایی برای ارسال اس ام اس انبوه وجود دارد؟ پنل پیامکی روش‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد که هر کدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند. جالب است بدانید که بسیاری از کسب‌وکارها فروش بسیار خوبی را از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی با استفاده از پنل پیامکی کسب می‌کنند. کافی است یکی از بهترین راه‌کارهای ارسال اس ام اس گروهی را انتخاب و استفاده کنید تا میزان فروش حاصل از آن را ببینید. البته به شرط آن که اصول بازاریابی پیامک را به خوبی رعایت کرده باشید.

مهم‌ترین روش‌های ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامکی عبارتند از:

·       ارسال پیامک انبوه از طریق کدپستی

یکی از بهترین و جذاب‌ترین روش‌های ارسال پیامک که پنل‌های پیامکی در اختیار شما قرار می‌دهند، ارسال اس ام اس انبوه از طریق کد پستی است. این روش زمانی استفاده می‌شود که شما بخواهید برای کاربران یک منطقه پستی خاص پیامک ارسال کنید. در این صورت کافی است کد پستی محدود به آن منطقه را انتخاب کنید. سپس پنل پیامکی به صورت خودکار متن پیام شما را به دست افرادی که در آن منطقه پستی حضور دارند، ارسال می‌کند.

برای استفاده از این روش کافی است با استفاده از ابزارهایی که پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد، چهار رقم سمت چپ کد پستی آن منطقه را در پنل پیامکی وارد کنید. سپس ارسال پیامک انبوه به تمام شماره‌های فعالی که در آن منطقه حضور دارند، ارسال می‌شود. کسب‌وکارهایی که خدمات حضوری ارائه می‌کنند یا مشتریان برای خرید محصولات نیاز به مراجعه حضوری دارند، با استفاده از این روش می‌توانند بازاریابی موفقی داشته باشند. همچنین امکان مدیریت بودجه تبلیغاتی در بخش ارسال پیامک انبوه وجود دارد و می‌توانید سقف مشخصی برای هزینه بازاریابی پیامکی تعیین کنید.

·       ارسال پیامک انبوه از طریق فایل اکسل

گاهی اوقات کسب‌وکارها شماره‌های زیادی را در یک فایل اکسل ذخیره کرده‌اند! این فایل ممکن است از طریق اطلاعات کاربران در سایت به‌دست آمده باشد یا روش‌های دیگر. در چنین شرایطی باید از پنل پیامکی استفاده کنید که امکان ارسال پیامک از طریق فایل اکسل را داشته باشد. در واقع با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید شماره‌های داخل اکسل را وارد و اقدام به ارسال اس ام اس گروهی کنید.

اگر شماره‌های اصناف خاصی را از طریق اتحادیه همان شهر دریافت کرده‌اید و می‌خواهید اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید، این روش برای شما مناسب است. چرا که معمولاً چنین شماره‌هایی در فایل اکسل در اختیارتان قرار می‌گیرد. کافی است فایل اکسل را بارگذاری کنید و متن پیامک خود را بنویسید! به همین سادگی پیامک موردنظر به دست مخاطبان هدف خواهد رسید.

·       ارسال پیامک انبوه از طریق سن و جنس

یکی از راه‌های ارسال پیامک انبوه به صورت هدفمند این است که پیامک را فقط برای افرادی با سن و جنسیت خاص ارسال کنید. این قابلیت زمانی مفید است که بخواهید محصول یا خدماتی را به افرادی که سن یا جنسیت خاصی دارند ارسال کنید؛ حتی هر دوی آن‌ها با استفاده از پنل پیامکی به راحتی می‌توانید اس ام اس انبوه را به صورت هدفمند ارسال کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. در پنل پیامک کافی است ویژگی‌های موردنظر خود را وارد کنید و سپس پیامک خود را بفرستید! به همین راحتی بازاریابی پیامکی هدفمندی انجام داده‌اید.

·       ارسال پیامک انبوه از طریق دکل ایرانسل و همراه اول

یکی از جذاب‌ترین راه‌کارهای برای ارسال اس ام اس انبوه، ارسال از طریق دکل ایرانسل و همراه اول است. با استفاده از این قابلیت امکان ارسال پیامک برای کاربرانی که در یک منطقه خاص جغرافیایی حضور دارند، فراهم می‌شود. در واقع می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی را برای افرادی ارسال کنید که در فاصله مشخصی از یک دکل مخابراتی قرار دارند.

·       ارسال پیامک انبوه براساس شهر موردنظر

اگر یک کسب‌وکار سنتی دارید که می‌خواهید فقط برای ساکنان همان شهر پیامک ارسال کنید، با استفاده از پنل پیامکی به راحتی این کار امکان‌پذیر است. در پنل‌های پیامک معمولاً بانک شماره بسیار بزرگی از شهرهای مختلف وجود دارد که می‌توانید برای آن‌ها اس‌ام‌اس انبوه ارسال کنید. برای این کار کافی است وارد پنل پیامکی خود شوید و سپس، شهر موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس لیست شماره تلفن‌های آن شهر در دسترس شما قرار می‌گیرد، که می‌توانید پیام مربوط به ارسال اس ام اس گروهی را بنویسید و سپس برای کاربران آن شهر ارسال کنید.

·       ارسال پیامک انبوه براساس دسته‌بندی مشاغل

اگر قصد ارسال پیامک انبوه به صورت هدفمند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از دسته‌بندی مشاغل استفاده کنید. بسیاری از کسب‌وکارها مخاطبان هدفشان در شغل خاصی فعالیت می‌کنند. برای مثال اگر شما در زمینه فروش مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنید، مخاطب هدف شما می‌تواند مهندسان و معماران باشد. چرا که احتمال خرید محصولات شما توسط چنین افرادی بسیار زیاد است. یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که در پنل پیامکی وجود دارد، ارسال پیامک بر اساس دسته‌بندی مشاغل است.

در پنل پیامکی کافی است لیست مشاغل موردنظر خود را انتخاب و تعیین کنید، که چه تعداد پیامک ارسال شود. سپس متن پیامک خود را وارد کنید و اقدام به ارسال اس ام اس گروهی کنید. به همین راحتی پیامک شما به دست مخاطبان هدف می‌رسد و می‌توانید فروش بیشتری را در کسب‌وکارتان تجربه کنید.

تعرفه ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در مورد ارسال اس ام اس انبوه می‌شود، تعرفه ارسال آن  است. تعرفه ارسال اس ام اس تبلیغاتی به موارد مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

·       اپراتور ارسال پیامک انبوه

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که روی تعرفه ارسال پیامک تاثیرگذار است، اپراتور ارسال پیامک است! ارسال پیامک به همراه اول، ایرانسل و رایتل تعرفه‌های متفاوتی دارند.

·       خط ارسال پیامک انبوه

برای  ارسال پیامک انبوه یک خط اختصاصی یا عمومی انتخاب کنید. پیش شماره‌های مختلفی نظیر خط 2000، 3000 و و 5000 برای ارسال پیامک انبوه می‌توان استفاده کرد. هر کدام از این خطوط دارای تعرفه خاصی هستند.

برای ارسال پیامک انبوه باید یک خط اختصاصی یا عمومی انتخاب کنید! خط‌های پیش‌شماره‌های مختلفی دارند؛ نظیر خط 2000، 3000 و 5000. هر کدام از آن‌ها تعرفه خاص خود را دارند که تعرفه ارسال پیامک از طریق آن‌ها با توجه به خط ارسال پیامک، معمولاً هزینه این خطوط با توجه به اینکه به صورت اشتراکی استفاده کنید یا خط را به صورت اختصاصی خریداری کنید، تعرفه‌ها متفاوت خواهد بود.

·       تعداد پیامک‌های ارسالی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در تعرفه ارسال پیامک، تعداد پیامک‌های ارسالی است. هر چقدر که پیامک ارسال کنید، باید هزینه آن را پرداخت کنید. طبیعتاً هر چقدر تعداد پیامک‌ها بیشتر باشد، هزینه آن هم بیشتر خواهد بود.

·       تعداد کاراکترهای پیامک ارسال

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تعرفه ارسال اس ام اس تبلیغاتی نقش بسیار مهمی دارد، تعداد کاراکترهای هر پیامک است! اگر تعداد کاراکترها بیشتر از تعداد کاراکترهای مشخص شده برای یک پیامک باشد، دو پیامک محسوب می‌شود و هزینه آن برای شما دو برابر خواهد بود. پس باید سعی کنید با کمی خلاقیت، کوتاه‌تر و تاثیرگذارتر بنویسید.

نتیجه‌گیری

ارسال اس ام اس انبوه یکی از بهترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی برای کسب‌وکارهای مختلف است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی پنل پیامک و ارسال اس ام اس گروهی از طریق آن بپردازیم. برای خرید پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق آن می‌توانید از سایت نیازپرداز پنل پیامکی موردنظر خود را خریداری کنید و بازاریابی پیامکی را برای کسب‌وکارتان به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

source

توسط digitalwebmaster