«ایلان ماسک»، مالک شبکه اجتماعی ایکس اخیراً گفته است که در سال 2023 برای مدت کوتاهی از یک اکانت آزمایشی در ایکس استفاده کرده است، و ظاهراً هنوز هم به این کار ادامه می‌دهد. همچنین او گفته است که برای سنجش صحت محتوای پست‌ها تنها به Community Notes این پلتفرم رجوع می‌کند.

براساس گزارش اینسایدر، ایلان ماسک در یک دادگاه جدید که مربوط به اعاده حیثیت یک جوان 22 ساله به‌نام «بن برودی» می‌شود، اذعان کرده است که از یک حساب کاربری دیگر به‌نام «baby smoke 9000» مطالبی را در ایکس به اشتراک می‌گذارد. اما درحال‌حاضر ایکس چنین اکانتی را نشان نمی‌دهد. بااین‌حال کاربران قبلاً متوجه فعالیت ماسک در اکانت‌های ثانویه شده بودند. برای مثال، به نظر می‌رسد ماسک از اکانت ermnmusk برای پست‌گذاشتن در ایکس از دیدگاه پسر سه ساله خود که X نام دارد، استفاده می‌کند.

پسر ایلان ماسک؛ X Æ A-12

اکانت پسر سه ساله ایلان ماسک در ایکس

در یکی از پست‌هایی که ermnmusk منتشر کرده است، او به تاریخ تولد خود اشاره می‌کند: «من بالاخره در 4 می 3 ساله می‌شوم!» پسر ایلان ماسک نیز در 4 می به دنیا آمده است. همچنین این اکانت اخیراً با نام «Elon Test» در X درباره خورشیدگرفتی آمریکا گفت: «بچه‌ها متأسفم که خورشید خاموش شد، اکنون دوباره روشن می‌شود!»

ایلان ماسک در این دادگاه جدید با شکایت جوانی به‌‌نام بن برودی روبه‌رو شده که ادعا می‌کند مالک ایکس نظریه‌های توطئه علیه او رواج داده است و حالا این جوان می‌خواهد اعاده حیثیت کند. در این دادگاه از ماسک درباره میزان اطمینانش از نظراتی که بیان می‌کند، سؤال شد. درواقع هنگامی که وکیل برودی از ماسک پرسید که آیا او سعی کرده است اطلاعات مربوط به این شخص را در ایکس راستی‌آزمایی کند یا خیر؛ این میلیاردر گفت که این کار را نکرده است.

ایلان ماسک می‌گوید که برای راستی‌آزمایی به قابلیت Community Notes ایکس اعتماد دارد. با این قابلیت کاربران می‌توانند صحت اطلاعات یک پست را بسنجند و درصورت نیاز آن را اصلاح کنند. ماسک می‌گوید: «من برای بررسی واقعیت‌ها به Community Notes اعتماد می‌کنم. به نظر من این بهترین سیستم در اینترنت است.»

source

توسط digitalwebmaster