محصول جدید شرکت آنر یعنی Honor X9b قرار است در تاریخ 15 فوریه وارد بازار هند شود که پیش از عرضه آن، شرکت سازنده این محصول یعنی آنر اقدام به معرفی یک برنامه جدید تحت عنوان Protect نمود که به صورت رایگان برای اشخاصی که Honor X9b را خریداری کنند درنظر گرفته شده است.

این طرح شامل یکبار تعویض رایگان صفحه نمایش بوده که ضمانت می‌دهد اگر نمایشگر گوشی Honor X9b شامل مشکلی شود به صورت رایگان قابل تعویض خواهد بود. درکنار این موضوع به بهود خدمات تلفن در منزل نیز اشاره شد. لازم است بدانید برای خرید جداگانه این طرح باید هزینه‌ای حدود 2999 روپیه که معادل 36 دلار یا 33 یورو بوده است را بپردازید.

تعویض نمایشگر Honor X9b در شش ماه اول پس از خرید قابل انجام خواهد بود که تعویض و تحویل آن در درب منزل انجام خواهد گرفت. این گارانتی تمدید شده 6 ماه به گارانتی اجباری 12 ماهه اضافه خواهد ش که بهه این معنی است ، که محافظت در برابر مشکلات ساخت به 18 ماه خواهد رسید.

این گوشی در حال حاضر در سایر کشورهای جنوب آسیا به فروش می‌رسد که لازم است بدانید در اروپا با نام مجیک 6 لایت عرضه شده است. این گوشی در بازارهای جهانی چیزی حدود 400 دلار قیمت را به همراه داشته است. نظر شما نسبت به خبر Honor X9b چیست؟ باما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

source
تحصیل در ترکیه

توسط