به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد بازیگر پیشین دنیای کشتی کج یعنی دیو باتیسنا درکنار بازیگر دنیای مارول یعنی ساموئل ال جکسون قرار است در فیلم جدید Afterburn نقش یک شکارچی گنج را برعهده داشته باشند.

این شکارچیان گنج وظیفه دارند که یکی از تنها گنجینه‌های باقی مانده جهان که مربوط به مونالیزا بوده است را پیدا کنند. دیو باتیستا و ساموئل ال جکسون، فوق ستاره‌های فیلم اکشن و پسا آخرالزمانی Afterburn قرار است با یکدیگر همکاری جدیدی داشته باشند. براساس گزارش جدیدی که ازسوی Deadline برای فیلم Afterburn منتشر شده، نشان می‌دهد که بازیگران مارول را در حال زنده ماندن در دنیایی هستند که تقریبا یک دهه پیش توسط یک قدرت خورشیدی نابود شده بود. با از بین بردن فناوری در سراسر جهان، باتیستا وظیفه یافتن یکی از تنها گنجینه‌های باقی مانده جهان که مربوط به دوره مونالیزا بوده را بر عهده خواهد داشت.

لازم است بدانید بازیگر این فیلم یعنی Dave Bautista این پروژه را به عنوان یک سرباز سابق ایفا خواهد نمود که اکنون به سراغ گنج و یافتن آنها رفته است. آخرین ماموریت باتیستا «همکاری با مبارز آزادی دریا برای بازیابی مونالیزا قبل از اینکه یک جنگسالار بی‌هدف ابتدا به آنجا برسد خواهد بود. نظر شما نسبت به فیلم جدید Afterburn چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط