معرفی بهترین بازی های نت ایس گیمز

بازی سایبر هانتر (Cyber Hunter) یک بازی موبایل رقابتی و اکشن در نسل جدید بوده است که با مجموعه‌ای از عناصر مختلف نظیر بقا و تیراندازی و کاوش و مهارت‌های شخصی همراه بوده است. در طول گیم پلی این بازی می‌توانید به سراغ انجام حرکات مختلف موجود در پارکور بروید که این موضوع سبب خواهد شد تا با یک تجربه کاملاً جدید از یک بازی جدید مواجه باشید.

همچنین بخوانید :

سبک اول شخص به شما این اجازه را می‌دهد تا در قالب یک تیم چهار نفره با گیمرهایی از سراسر جهان به سراغ شکست دادن دشمنان بروید که در طول بازی با نقشه‌های مختلفی مواجه خواهید شد. اقلام با ارزش و تجهیزات بسیاری در بازی وجود داشته است که با جمع آوری آنها می‌توانید قدرت خود را افزایش دهید و در نتیجه شکست دادن دشمنان را با سرعت عمل بالاتری به انجام برسانید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی از طراحی بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و همین موضوع سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نت ایس گیمز شناخته شود که روزانه میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است.

معرفی بهترین بازی های نت ایس گیمز

بازی دوم لیست مربوط به ابر قهرمانی‌های دنیای مارول بوده است که باید بدانید این بازی یک اثر MOBA بوده است که در آن شاهد لباس‌های جدید و جنگ فضایی خواهید بود. داستان بازی در خصوص جنگ مرد آهنی و کاپیتان مارول بوده است که با هم متحد شدند تا پویاترین و چشم نوازترین و در عین حال وفادارترین نبردهای موجود در دنیای مارول را به نمایش بگذارد.

نبردهای مربوط به مرد آهنی در برابر کاپیتان مارول می‌تواند سبب روی کار آمدن مرد عنکبوتی در برابر ددپول شود در سمت دیگر مردان ایکس را می‌تواند در برابر انتقام جویان قرار دهد که این موضوع سبب خواهد شد تا با یک سری نبردهای حماسی ۵ به ۵ آنلاین مواجه باشید. طراحی دیدنی و گرافیکی بازی این اجازه را به شما می‌دهد تا در یک محصول با ارزش برای سرگرمی حضور پیدا کنید که در آن به جزئیات بهای بسیاری داده شده است.

همچنین بخوانید :

معرفی بهترین بازی های نت ایس گیمز

بازی بلاد استریک (Blood Strike) یکی از بهترین محصولات عرضه شده در خصوص نبردهای آنلاین بوده است که بد نیست بدانید این بازی شامل حالت و سلاح‌های مختلفی برای کاوش بوده است. امکان دعوت نمودن دوستان برای تشکیل دادن تیم امکان‌پذیر بوده است که در غیر این صورت باید با دیگر گیمرهای موجود در بازی هم تیمی شوید و به جمع ۳۰۰ میلیون بازیکن وفادار بازی بپیوندید. حالت‌های متنوع و پویای بازی این فرصت را در اختیار شما می‌دهد تا با نبردهای آنلاین بسیاری مواجه باشید که در آن می‌توانید برای مدت زمان طولانی سرگرم چالش‌های بازی شوید. ناگفته نماند این بازی یکی از بهترین محصولات نت ایس گیمز بوده است که طراحی دیدنی آن از همان لحظات ابتدایی نظر شما را به سمت خودش جلب خواهد نمود.

همچنین بخوانید :

معرفی بهترین بازی های نت ایس گیمز

ایس ریسر (Ace Racer) یک بازی موبایل مسابقه‌ای بوده که طراحی خودروهای آن بر اساس نوآوری‌های روز انجام گرفته است و این موضوع سبب شده تا شاهد ماشین‌های جهش یافته جدیدی در این بازی باشید. اتومبیل‌های موجود در این بازی از سازندگان خودروهای افسانه‌ای نظیر پورشه و نیسان انجام گرفته است که این موضوع با خلاقیت‌های سفارشی سازی سازنده بازی همراه بوده است. هر یک از خودروهای موجود امکان ارتقا را داشته است که در این زمینه با استفاده از هزینه‌های به دست آمده می‌توانید به دنبال افزایش قدرت ماشین‌ها باشید. در این زمینه یک گاراژ اختصاصی با ابزار و آیتم‌های بسیار برای شما در نظر گرفته شده است که بد نیست بدانید این بازی از یک طراحی خوب و مسیرهای متنوع برخوردار بوده است که می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد.

همچنین بخوانید :

معرفی بهترین بازی های نت ایس گیمز

بازی لایف افتر (LifeAfter) با برخورداری از حالت‌های متنوع توانسته در دنیایی باز و گسترده خود را به نمایش بگذارد که در طول گیم پلی می‌توانید با سلاح‌ها و مهارت‌های بسیاری برای شکست دادن دشمنان مخوف مواجه باشید. دنیای وسیع بازی میزبان حالت‌های مختلفی بوده که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به وجود مراحلی در مکان‌های مختلف نظیر کوه‌های برفی، ساحل‌ها، جنگل‌ها، صحرا و حتی باتلاق‌های خطرناک اشاره داشت. هدف اصلی شما در این بازی شکست دادن تهاجمات زامبی‌ها بوده است که باید به دنبال ساخت یک پناهگاه اختصاصی برای خود باشید تا در مواقع بحران بتوانید از خود محافظت نمایید. در این زمینه آیتم و تجهیزات مناسب بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید :

معرفی بهترین بازی های نت ایس گیمز

این بازی در حال حاضر آخرین محصول معرفی شده در لیست بهترین بازی‌های نت ایس گیمز بوده که باید بدانید این محصول با ارائه یک سیگنال مرموز در خصوص بازی CONCORD توانسته به محبوبیت بالایی برسد که داستان آن در خصوص نبردهای فضایی بوده است. در طول مراحل بازی با سفینه‌های جنگی بسیاری مواجه خواهید شد که لازم است بدانید طراحی برجسته بازی می‌تواند فرصت مناسبی برای آشنایی شما با جهان‌های دیگر باشد.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی‌های نت ایس گیمز به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به 6 بازی اشاره شد که برخی از آنها جزو بازی جدید نت ایس گیمز بوده‌اند. نظر شما نسبت به این فهرست چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را نسبت به این موضوع برایمان به اشتراک بگذارید و بازی‌های مدنظر خود را برای قرارگیری در لیست برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه