عدم رضایت از میزان ترافیک سایت: اگر متوجه شدهاید که ترافیک وبسایت شما نسبت به میزان محتوایی که تولید میکنید کم است، نیاز به یک مشاور سئو دارید. به طور مثال اگر نیاز شما فقط تولید محتوای متنی باشد، هزینه کمتری نسبت به محتواهای ویدیویی، تصویری و پادکست پرداخت می کنید. سئو سایت شامل فعالیت هایی از قبیل رعایت استانداردهای موتور جستجوگر گوگل می باشد. در پاسخ به این سوال که مشاوره سئو چیست باید گفت که این کار با هدف ایجاد توانایی تصمیمگیری درست در صاحبان کسبوکار انجام میشود تا پس از آن بتوانند به راحتی و بر اساس شرایط خاص حوزه فعالیت خود، تصمیمگیری کنند. استراتژی هر کسب و کاری فرق دارد و براساس اهداف تعیین شده توسط کارفرما و مشاور سئو سایت برنامه ریزی میشود. در جلسه مشاوره تخصصی گزارش آنالیز نیز بصورت کتبی ارائه میشود. دومین اقدام یک سئو کار در جلسه خدمات مشاوره سئو، توضیح کامل مشکلات و نقاط ضعف سایت برای کارفرما است. به همین دلیل شما به عنوان یک مشاور سئو، موظف هستید که به صورت کامل برای کارفرما نقاط ضعف سایت و عواقب حل نشدن این مشکلات در آینده را توضیح دهید.

اگر کاری اصولی پیش رود در آینده مشکلات کمتری را تجربه میکند. یک مشاور سئو که در اصطلاح سئو کار نامیده میشود، این مسیر را برای شما آسان میکند. او به خوبی می داند که چه اقداماتی می تواند، رتبه سایت شما را در گوگل ارتقا بدهد. این هزینه بر اساس استراتژی تولید و انتشار محتوا، مشاوره تحلیل آنالیزهای انجام شده و افزایش بازدید سایت، پر رقابت بودن کلمات کلیدی، لینک بیلدینگ و تکنیکهای سئو تعیین می شود. تحقیق کلمات کلیدی یکی از مراحل مهم و تقریبا جزو مراحل ابتدایی سئو هست. برخی از سئوکاران بی تجربه تصور می کنند که هر چه تعداد کلمات یک محتوا بیشتر باشد، امکان رتبه گرفتن آن نیز بیشتر خواهد شد. اما شما برای بالا بردن احتمال موفقیت سایت خود در رقابت های گوگل، می بایست به سراغ مشاوری بروید که در این زمینه متخصص بوده و راهکارهایی عملی و کاربردی ارائه نماید. با راهکارهای ارائه شده در مقاله ها و فیلم های آموزشی می توانید، سئو را بهتر شناخته و ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید. با کمک اصول سئو و بهینه سازی سایت، می توانیم سرعت سایت را افزایش بدهیم، کاربران بیشتری را جذب کنیم و جایگاهمان را در گوگل ارتقا داده و تثبیت کنیم.

با دریافت برنامه و استراتژی کامل از یک متخصص بهینه سازی سایت سطح تسط به تمام تکنیک­ها در سئو داخلی، خارجی مشخص خواهد شد. شاید گمان کنید سئو تنها از طریق دریافت کلیک به فروش و افزایش درآمد شما کمک می کنه اما صرفاً همین نیست. مهم ترین دلیلی که شما باید برای دریافت مشاوره سئو داشته باشید، استفاده از تشخیص و تجارب متخصص سئو مورد نظر است. شما باید کاملا واقف باشید که چه کاری را در چه زمانی انجام دهید. سئو هنری نیست که تنها یکبار آنرا بیاموزید و همیشه بکار ببندید، قوانین و الگوریتمهای گوگل مدام در حال تغییر هستند فرد سئوکار هم باید بطور مداوم در حال تحقیق و یادگیری باشد یکی از خصلتهای مهم و کارآمد در این زمینه مهارت تحقیق در کلمه کلیدی است، در انتخاب کلمه کلیدی مناسب باید دقیق باشید و آنرا از همه زوایا بررسی کنید، یک مشاوره سئو باید کلمه کلیدی را به شما پیشنهاد دهد که هم تقاضا برای آن زیاد باشد و هم مرتبط به حوزه کاریتان باشد. با درک صحیح هدف کارفرما، میتوان مجموعهای دقیق از اقدامات و استراتژیها را به کار گرفت تا در مسیر درست به سمت جلو حرکت کرد. از مهمترین و بزرگترین سایتهای خرید اینترنتی میتوان به سایتهای ئیبی و آمازون اشاره کرد.

بررسی و تحلیل جوانب کلی سئو سایت از مهمترین و موثرترین عوامل جهت شروع همکاری با مشاور حرفه ای سئو سایت است. اما به طور کلی سئو یک سایت به صورت کامل تضمین شده نخواهد بود. اون مقاله هم به نظرم جالب بود و نکاتی خوبی هم توش مطرح شده. در مورد همین موضوع، من یه مقاله هم که نویسندش داود یوسفی بود، تو خبرگزاری «اقتصاد ژورنال» خوندم. حال این مشاور رایگان هم بود، و از آن مهمتر مشاوره خصوصی هم به شما میداد، شگفت انگیز است نه؟ یعنی ابتدا کسب و کار شما را بررسی کرده و نوع آن را مشخص کند. یک مشاور سئو به شما خواهد گفت که چه نوع دامنه ای می تواند برای وب سایت شما بهتر و بهینه تر باشد. افراد دیگر ممکن است نگران خرید اینترنتی باشند زیرا می ترسند اطلاعات کارت اعتباری آنها به خطر بیفتد. اغلب مردم اطلاعات دقیقی از سئو سایت ندارند، اما آنها می خواهند مشکلات و نقاط ضعف سایت خود را بدانند.

توسط digitalwebmaster