اطلاعات جدید به دست آمده حاکی از آن است که عنوان مورد انتظار Final Fantasy 7 Rebirth از دو سبک مبارزهای متفاوت برخوردار خواهد بود.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth به مانند Final Fantasy 7 Remake دارای دو حالت مبارزهای متفاوت به نامهای Action و Classic است. بازیکنان در حالت Action میتوانند مبارزات را به صورت همزمان (Real-time) تجربه کنند و به صورت استراتژیک قادر به استفاده از معیار ATB برای راهاندازی اعمال ویژه شخصیتها هستند. در حالت Classic اقدامات به صورت خودکار انجام میشود و به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از معیار ATB روی تاکتیکهای دستورات نبرد تمرکز کنید.
از سوی دیگر حالت Action به بازیکنان امکان کنترل کامل بر هر حرکت را داده و به آنها اجازه میدهد از استراتژیهای پیشرفته استفاده کنند. در همین حال، حالت Classic اعمال اولیه کاراکترها را خودکار میکند و به شما زمان میدهد تا روی مجموعهای از دستورات تمرکز کنید. حالت اکتیو به سمت افرادی گرایش دارد که گیمپلی متمرکز بر اکشن را ترجیح میدهند، در حالی که حالت Classic برای افرادی است که سیستم مبارزهای مبتنی بر ATB نسخه اصلی بازی را ترجیح میدهند.
علاوه بر موارد فوق اشاره شده است که بازی Final Fantasy 7 Rebirth دارای سه تنظیمات سطح دشواری است. حالت Easy به همراه حالت Normal به شما اجازه میدهد از داستان بدون هیچ مانع قابل توجهی لذت ببرید و تنظیمات Dynamic که به تازگی اضافه شده است، که به طور خودکار سطح دشواری دشمنان را بر اساس سطح مهارت شما تنظیم میکند. تیم سازنده بازیکنان را تشویق میکند تا برای لذت بردن از هیجان مبارزات، تنظیمات Dynamic را انتخاب کنند. گنجاندن این تنظیمات جدید احتمالاً گامی در جهت دسترسی گستردهتر و بیشتر مخاطبان به بازی است و در عین حال، تجربهای چالش برانگیز بر اساس سطح مهارت فردی ارائه میدهد.
Final Fantasy 7 Rebirth همچنین حالتهای گرافیکی و عملکرد را ارائه میدهد که حالت اول رزولوشن ۴K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هدف قرار داده و حالت دوم نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار میدهد و احتمالاً با کیفیت ۱۴۴۰P قابل استفاده باشد.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.
منبع: Twistedvoxel
source