استودیو Square Enix با افتخار دنیای بزرگ بازی Final Fantasy 7 Rebirth را پر از فعالیت‌های مختلفی کرد که شامل کلکسیون بزرگ و متنوعی از مینی‌گیم‌های مختلف می‌شد. باوجود اینکه مینی‌گیم‌های این بازی برای بسیاری از بازیکنان بخش موردعلاقه تجربه‌شان به‌حساب می‌آید، نقدهای زیادی نیز به تعداد زیاد این مینی‌گیم‌ها انجام شد؛ بنابراین تیم توسعه‌دهنده قصد دارد تا آخرین قسمت از سه‌گانه ریمیک بازی فاینال فانتزی ۷ دیگر درگیر این نقدها نشود.

این رویکرد توسط نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز در جریان مصاحبه‌اش با رسانه Daily Star تایید شد. هاماگوچی در پاسخ به این سوال که آیا چیزی در نسخه Rebirth وجود داشت که بخواهد برای دنباله بازی آن را اصلاح کند یا خیر، گفت، دوست ندارد چیزی از ساختار کلی را تغییر دهد، اما برای احترام به بازخوردهای بازیکنان، تعداد مینی‌گیم‌های بازی بعدی را «در ابعادی کنترل‌شده‌تر» توسعه می‌دهد.

هاماگوچی در ادامه افزود: «یک چیزی که نیازبه بازبینی مجدد دارد، همان‌طور که تعداد زیادی از افراد هم گفتند، تعداد زیاد مینی‌گیم‌ها در نسخه Rebirth بود و حالا بالاخره من هم می‌توانم نقطه نظر آن‌ها را ببینم؛ اما من فکر می‌کنم که ما تصمیم درستی درباره وسعت و تعداد محتواهای مینی‌گیم در نسخه Rebirth اتخاذ کردیم. مشخصا هرچه تنوع محتواهایت بیشتر باشد، مینی‌گیم‌های بیشتری در بازی می‌گذاری و طبیعتا بعضی افراد آن‌ها را دوست دارند و بعضی خیر.»

source