Adobe این هفته در Adobe Max برخی از فناوریهای پیشگامانه را معرفی میکند، از جمله GenStudio برای … [+] Performance Marketing، یک برنامه کاربردی جدید که میتواند دستورالعملهای یک برند را یاد بگیرد و سپس آن دانش را در مواد تبلیغاتی و بازاریابی به کار گیرد.
getty هنگامی که Adobe نرم افزار فتوشاپ خود را منتشر کرد، نحوه مشاهده و ویرایش عکس ها را برای همیشه تغییر داد. اکنون این غول نرمافزاری در آستانه ایجاد تغییر لرزهای دیگر با راهاندازی GenStudio for Performance Marketing است، یک برنامه کاربردی جدید مولد هوش مصنوعی برای برندها و آژانسها برای تسریع در ارائه کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی جهانی خود.
Adobe GenStudio for Performance Marketing یک برنامه کاربردی جدید است که می تواند دستورالعمل های یک برند را بیاموزد و سپس آن دانش را در مواد تبلیغاتی و بازاریابی با هدف بازارها، کشورها و حتی کاربران مختلف اعمال کند و تبلیغات بسیار شخصی و هدفمند ایجاد کند که دقت بیشتری نسبت به قبل دارد.
اولین لرد لورهولم بیش از 100 سال پیش شکایت کرد: “نیمی از پولی که برای تبلیغات خرج می کنم هدر می رود و مشکل این است که نمی دانم کدام نصف”. او اشتباه نمی کرد. با این حال، با پلتفرم های تبلیغاتی مدرن مانند گوگل و متا، هرگز هدف گذاری، ردیابی و اندازه گیری کارایی یک کمپین تبلیغاتی آسان تر نبوده است. و با ضایعات کمتر، این امکان وجود دارد که بودجه های تبلیغاتی را می توان به طور مؤثرتری صرف هدف قرار دادن محتوای مرتبط تر به بازارهای خاص تر کرد.
بر اساس نظرسنجی ای که Adobe با 2841 بازاریاب انجام داد، تقریباً دو سوم از کسانی که از آنها پرسیده شد معتقدند که تقاضا برای محتوای تبلیغاتی احتمالاً حداقل پنج برابر افزایش می یابد، که عمدتاً توسط مصرف کنندگانی هدایت می شود که اکنون انتظار دارند تجربیات برند پویا و با دقت بیشتری متناسب با آنها باشد. منافع آنها
Adobe GenStudio میتواند از هوش مصنوعی برای ایجاد چندین تکرار از داراییهای تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کند که … [+] از دستورالعملهای طراحی برند پیروی میکنند و مخاطبان محدودی را مورد توجه قرار میدهند.
AdobeMORE FROMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorبا GenStudio برای بازاریابی عملکرد، مارک ها می توانند یک ابزار تبلیغاتی اجتماعی تبلیغاتی و تبلیغات اجتماعی بیشتری را نمایش دهند. این نرم افزار سطح کاملا جدیدی از سرعت و چابکی را با استفاده از محتوای از پیش تأیید شده و روی برند ارائه می دهد. GenStudio تیم های خلاق و بازاریابی را به هم نزدیکتر می کند. خلاقها میتوانند برای تعریف کمپینها انرژی بگذارند، در حالی که تیم بازاریابی میتواند کارهای سخت مکانیکی سفارشی کردن آن محتوا را برای بازارهای فردی انجام دهد و در عین حال همچنان به دستورالعملهای مربوط به صدا، کانالها و تصاویر برند احترام بگذارد.
Adobe GenStudio for Performance Marketing ابزارهای قدرتمندی دارد که می تواند دارایی های مورد تایید برند را که قبلاً توسط تیم های خلاق ایجاد شده اند، مانند کپی، آرم، تصاویر و قالب های تبلیغاتی جستجو کند. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند Adobe Firefly و مدلهای زبان بزرگ شخص ثالث برای ایجاد کپی برای ایمیلها، رسانههای پولی و تبلیغات نمایشی میتوان ایجاد کرد که کاملاً با استانداردهای یک برند مطابقت دارند.
یکی دیگر از ویژگی های GenStudio برای بازاریابی عملکرد، ادغام با Campaign Manager 360، Meta، Microsoft Advertising، Snap و TikTok گوگل است. تیم های بازاریابی می توانند به سرعت کمپین ها را فعال کنند و بینش عملکرد مستقیم را دریافت کنند. هم بازاریابان و هم خلاقان می توانند ببینند که چه موادی با مصرف کنندگان طنین انداز می شود و چرا. ویژگیهای هوش مصنوعی Adobe حتی میتوانند ویژگیهایی را که یک تصویر یا ویدیو را تشکیل میدهند، از جمله اشیاء در محتوا، رنگهای پسزمینه و پیشزمینه، حضور افراد، ژانرهای صوتی و موارد دیگر شناسایی کنند.
Adobe GenStudio for Performance Marketing جدیدترین برنامه کاربردی در GenStudio Adobe است، یک زنجیره تامین محتوای سرتاسر که فرآیند برنامه ریزی، ایجاد، مدیریت، فعال سازی و اندازه گیری محتوا را برای کمپین های بازاریابی و تجارب شخصی مشتری بهینه می کند. این شامل برنامههایی در سراسر Adobe Experience Cloud و Adobe Creative Cloud مانند Adobe Workfront، Frame.io، Adobe Firefly Services، Adobe Firefly Custom Models، Adobe Express، Adobe Experience Manager و Adobe Content Analytics میشود.
با استفاده از Adobe GenStudio for Performance Marketing، میتوانید بینشهایی را به دست آورید تا ببینید یک تبلیغ خاص … [+] چگونه کار میکند و چگونه حتی عناصر منفرد با مصرفکنندگان سروصدا میکنند.
وارون پارمار، مدیر کل Adobe GenStudio، در یک پیش نمایش مخفیانه که به من ارائه کرد، می گوید: «ارائه کمپین های جهانی تأثیرگذار به توانایی نزدیک کردن تیم های بازاریابی و خلاق، با جریان های کاری مولد مبتنی بر هوش مصنوعی که فرآیندهای دست و پا گیر و ناکارآمد را حذف می کند، بستگی دارد. از نرم افزار جدید همین چند روز پیش. Adobe GenStudio for Performance Marketing به خلاقان این امکان را میدهد تا روی ارائه طرحهای خلاقانه عمیق تمرکز کنند که یک برند را تقویت میکند و در عین حال به همتایان بازاریابی خود قدرت میدهد تا حجم بالایی از تغییرات محتوا را ایجاد کنند که برای جذب مشتری، شخصیسازی و تبدیل مورد نیاز است.
یکی از ابزارهای اصلی که Adobe GenStudio for Performance Marketing ارائه می دهد، امکان یافتن و استفاده مجدد از دارایی های بازاریابی و خلاقانه است که از قبل تأیید شده اند. یک مخزن محتوای داخلی به کاربران امکان می دهد تصاویر، لوگوها، ویدیوها و موارد دیگر را جستجو کنند که می توانند از آنها برای ایجاد محتوای بازاریابی هدفمند برای تبلیغات اجتماعی پولی، تبلیغات نمایشی، بنرها و ایمیل های انبوه استفاده کنند. برای مارکهایی که از Adobe Experience Manager Assets استفاده میکنند، یک همگامسازی دوطرفه وجود دارد که تضمین میکند میتوان به راحتی از داراییها در کمپینها استفاده مجدد کرد، بدون اینکه هر بار نیازی به شروع از صفر باشد.
تیم های خلاق اغلب می توانند با تنظیم و ایجاد حجم بالایی از تنوع محتوا برای همکاران بازاریابی خود غرق شوند. به عنوان مثال، آنها ممکن است نیاز به تولید چندین تکرار از یک آگهی بر اساس زبان، بازار جغرافیایی یا حتی اهداف اجتماعی-اقتصادی داشته باشند. با استفاده از Adobe GenStudio for Performance Marketing، بازاریابان میتوانند این کار را بدون پرسیدن از گرافیک یا تیمهای خلاق انجام دهند و مطمئن خواهند بود که نتایج کاملاً مطابق با برند خواهد بود. کاربران می توانند با استفاده از Adobe Firefly – برای تولید تصاویری که برای استفاده تجاری ایمن طراحی شده اند – یا از طریق مدل های زبان شخص ثالث برای ایجاد کپی ایمیل درخشان، محتوا ایجاد و ریمیکس کنند. سپس محتوا را می توان با مخاطبان مختلف تطبیق داد تا کمپین های بازاریابی بسیار شخصی و هدفمند ایجاد شود.
از آنجایی که هوش مصنوعی مولد نحوه ایجاد محتوا را تغییر میدهد، تیمها برای اطمینان از انطباق با نام تجاری به نردههای محافظی نیاز دارند. دستورالعملهای مربوط به فونتها، لحن صدا و الزامات کانال را میتوان بهراحتی در برنامه جدید همراه با قالبهای محتوای از پیش تعریفشده بارگذاری و استاندارد کرد. یک ویژگی بررسی برند، که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی میشود، بهطور خودکار محتوای تولید شده را بررسی میکند و میتواند به تیمهای خلاق و بازاریابی هشدار دهد که اگر چیزی برای سازگاری با برند نیاز به اصلاح داشته باشد. گردش کار بررسی چند مرحله ای خودکار که با Adobe Workfront یکپارچه شده است، قبل از اینکه محتوای نهایی مستقیماً به پلتفرم های تبلیغاتی یا کانال های رسانه های اجتماعی تحویل داده شود، یک لایه نظارت اضافی را فراهم می کند.
Adobe در حال همکاری نزدیک با شرکای فناوری مانند Google 360، Microsoft Advertising، Snapchat و … [+] TikTok است تا تبلیغات به طور مستقیم بر روی پلتفرم ها منتشر شود.
کاربران Adobe GenStudio برای بازاریابی عملکردی ادوبی نیز به زودی میتوانند محتوا را مستقیماً در کانالهای رسانههای اجتماعی از جمله Meta، TikTok و Snap یا از طریق کمپینهای تبلیغاتی نمایشی در Campaign Manager 360 Google و ویژگیهای Microsoft Advertising منتشر کنند. ادغام با Adobe’s Journey Optimizer، پس از انتشار، به کاربران امکان می دهد برای کانال های یک برند مانند ایمیل و وب سایت ها محتوا ایجاد کنند. ادوبی میگوید توانایی فعالسازی خودکار محتوای جدید، ارائه کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی را سرعت میبخشد و به تیمها اجازه میدهد تا محتوا را در زمان واقعی با تغییر روندها یا نیازها تنظیم کنند.
از آنجایی که ترجیحات مشتری همیشه در حال تغییر است، گاهی اوقات به صورت روزانه یا ساعتی، GenStudio Insights بینش های سطح ویژگی را در مورد مواردی مانند رنگ ها، اشیاء، سبک ها یا ژانرهای صوتی ارائه می دهد که با مخاطب هدف طنین انداز می شود. کاربران می توانند بینش عملکرد مستقیم را از متا به دست آورند و به زودی می توانند به شرکای دیگری از جمله Microsoft Advertising، Snap و TikTok متصل شوند و دیدی جامع از نحوه عملکرد یک کمپین خاص ایجاد کنند. تیم ها قادر خواهند بود محتوا را به سرعت تنظیم و بهینه کنند. ادغام در برنامههای Adobe Experience Cloud مانند Adobe Journey Optimizer که در دست توسعه است، به کاربران اجازه میدهد بینشهایی را برای اطمینان از سازگاری در نحوه تعامل مشتریان در هر نقطه تماس به دست آورند.
Lenovo یکی از برندهایی است که قبلاً GenStudio Adobe’s GenStudio را برای بازاریابی عملکردی آزمایش کرده است. این شرکت از طریق دهها کانال و پلتفرم با مشتریان خود ارتباط برقرار میکند و به تبلیغات «بیشتر شخصیشده» نیاز دارد تا بتواند محصولات صحیح را با مخاطبان مناسب مرتبط کند.
Adobe همچنین با شرکای فناوری همکاری کرده است تا ویژگیهای فعالسازی و بینش را ارائه دهد که به زودی از GenStudio برای بازاریابی عملکردی در دسترس خواهد بود.
استفان یاپ، مدیر عامل پلتفرم بازاریابی گوگل، میگوید: «از تولید سرنخهای باکیفیت تا آگاهی راندن، Campaign Manager 360 به بازاریابان کمک میکند تا به مخاطبان مورد نظر خود در وبسایتها، برنامهها، محتوای ویدیویی و موارد دیگر دست یابند تا به اهداف تجاری خود دست یابند.» «داشتن محتوای خلاقانه متقاعدکننده که برای مخاطبان مناسب طراحی شده باشد، کلید ایجاد تعامل است، و Adobe GenStudio برای بازاریابی عملکردی به برندها این امکان را میدهد تا این کار را در مقیاس در هر یک از قالبهای تبلیغاتی ارائه شده توسط Google اجرا کنند.»
سینتیا دین، مدیر شراکتهای کسب درآمد استراتژیک در متا میافزاید: «ما به قدرت هوش مصنوعی مولد برای باز کردن پتانسیل خلاقانه کامل تبلیغکنندگان و ایجاد سریع خلاقیتهای تبلیغاتی در مقیاس اعتقاد داریم. “ادغام ما با Adobe یکی از روش های مختلفی است که ما در تلاش هستیم تا فرآیند خلاقانه تبلیغات را تا حد امکان یکپارچه و کارآمد برای مشاغل ایجاد کنیم.”
لین کیولسو، معاون مشارکتهای جهانی و رسانههای خردهفروشی برای تبلیغات مایکروسافت، اصرار دارد: «هوش مصنوعی مولد ابزاری قدرتمند برای ایجاد بینش غنیتر، شخصیسازی عمیقتر برای مصرفکنندگان، کارایی و عملکرد بیشتر برای بازاریابان، و یک اکوسیستم تبلیغاتی قدرتمندتر است. تعامل ما با Adobe GenStudio نوآوریهای مشترک ما را به مجموعه وسیعتری از بازاریابان میرساند و به آنها کمک میکند تا با سهولت و تأثیر بیشتر به مخاطبان با کیفیت بالا دست یابند.»
Adobe نوید یک تغییر بزرگ در نحوه تولید محتوای تبلیغاتی و بازاریابی را می دهد. دنیای جدیدی از محتوای زیرک و بسیار هدفمند در تعداد بی شماری از کشورها، زبان ها و بازارها، تقویت کننده های موشکی را تحت صنعت تبلیغات آنلاین قرار می دهد. Adobe GenStudio for Performance Marketing این پتانسیل را دارد که به اندازه فتوشاپ در زمان عرضه اولیه، یک تغییر دهنده بازی بزرگ باشد. این کار خلاقان را از زحمت تولید صدها تبلیغ با تکرارهای جزئی رها می کند و این دقیقاً همان کاری است که هوش مصنوعی برای آن ساخته شده است. جالب است که ببینیم مردم چگونه از نرم افزار جدید استفاده می کنند.
من را در لینکدین دنبال کنید. مارک اسپارو به دنبال مارک اسپارو در مورد صدای مصرف کننده، ابزارهای کامپیوتری و مک های اپل می نویسد، او فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده را بررسی می کند.”>