اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی رگبار (محصول 1398) به کارگردنی محمدرضا ورزی با نقش ها و خلاصه داستان و عکس های بازیگران مردان مرد و زن این فیلم را در این صفحه آماده کرده ایم.

فیلم سینمایی رگبار کاری از محمدرضا ورزی به کارگردان سرشناس سینما بوده که در سال 1398 تولید شده است و به موضوع قیام 15 خرداد و شهادت آیت الله نواب صفوی میپردازد.

اسامی بازیگران فیلم رگبار (محمدرضا ورزی) +‌بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران فیلم رگبار

  • سعید نیک‌پور
  • شکرخدا گودرزی
  • امیریل ارجمند
  • گوهر خیراندیش

خلاصه داستان

داستان فیلم رگبار در مورد اتفاقات قیام ۱۵خرداد در سال ۱۳۴۲ بوده که موجب شهادت تعدادی از انقلابیون توسط ساواک شد زمانی که ساواک همه شورشیان را به گربار گلوله بست و تعداد زیادی از مرد بی دفاع را به شهادت رساند در بین این کشته شده ها شهیدان حاج صادق امانی، محمد بخارایی، مرتضی نیک‌نژاد و رضا صفارهرندی حضور داستند.

محمد ورزی کارگردان این فیلم همه اتفاقات دوران را به تصویر کشیده است.

بیوگرافی سعید نیک‌پور بازیگر نقش شاه در فیلم رگبار

بیوگرافی سعید نیک‌پور بازیگر نقش شاه در فیلم رگبار

سعید نیک‌پور، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۲۴ در شهر ری متولد شد. وی فارغ‌التحصیل دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک است. فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز کرد و در سال 1344 با ایفای نقش در تله‌تئاتر «در راه کارلین» قدم به عرصه‌ی تصویر گذاشت.

در زمستان سال 1343 به همراه علی حاتمی وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد و با افرادی از جمله محمد علی کشاورز و هوشنگ بهشتی آشنا شدند.

وی اولین کار خود را در از طریق شبکه 3 در نمایشنامه ای به نام در راه کاردیف به کارگردانی ابراهیم آملی و تهیه کندگی حسین ترابی بازی کرد.

بیوگرافی شکرخدا گودرزی بازیگر نقش امام خمینی

بیوگرافی شکرخدا گودرزی بازیگر نقش امام خمینی

شکرخدا گودرزی (زاده ۱۳۳۹ در بروجرد) بازیگر، مدرس، کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما و تئاتر است که در شهر بروجرد زاده شده است. شکرخدا گودرزی از جمله هنرمندان تئاتر ایران است که با سابقهٔ احیای تئاتر ملی دغدغهٔ پرداختن به شخصیت‌ها و متون کهن ایران زمین را داشته و دارد.

بیوگرافی امیریل ارجمند

بیوگرافی امیریل ارجمند

در مورد زندگی امیریل ارجمند باید گفت امیریل ارجمند متولد سال ۱۳۵۳ در تهران بازیگر، خواننده، آهنگساز و فرزند داریوش ارجمند و دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو و لیسانس تئاتر می‌باشد و در چند فیلم سینمایی حضور داشته‌ است. وی پسر داریوش ارجمند از بازیگران مشهور کشورمان می باشد که یه خواهر به نام یلدا و یک برادر دیگر به نام امیر سام دارد. امیریل ارجمند با بازی در سریال معمای شاه در نقش محمود وزیری به شهرت رسید.

source