اکالا به تازگی تولد شش‌سالگی خود را جشن گرفته و وارد هفتمین سال فعالیتش شده است. این پلتفرم فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی چند روزی است کمپین جدید خود با شعار «رایگان می‌رسونمش» را نیز شروع کرده است.

«حامد رضایی فرخ» و «مهدی اعتمادی»، دو مدیر ارشد اجرایی در گفت‌وگو با دیجیاتو می‌گویند میان آگاهی از برند و سهمی که از بازار دارند فاصله معناداری وجود دارد، بنابراین از سال گذشته جدی‌تر و هدفمندتر روی این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

گفت‌وگوی کامل دیجیاتو با مدیران ارشد اجرایی اکالا را در ادامه مشاهده کنید.

source