Substance 3D Stager نرم‌افزاری حرفه‌ای برای طراحی صحنه و همچنین رندرینگ صحنه‌های سه‌بُعدی است. وارد کردن محتوا، چیدمان صحنه، اعمال متریال‌ها و تکسچرها، تنظیم نورپردازی بر پایهٔ تصویر و فیزیک، مدیریت امور مربوط به دوربین‌ها با رزولوشن‌های مختلف و رندر گرفتن از تصاویر واقع‌گرایانه بخشی از امکانات این نرم‌افزار هستند.

 

روی تصویر نهایی‌تان کار کنید:

Stager به شما اجازه می‌دهد که تصمیم‌های خلاقانه‌ای در متن صحنه بگیرید، ترکیب‌بندی را به‌صورت Real Time اصلاح و تنظیم کنید و همچنین متریال‌های پیشرفته را با نورپردازی و سایه‌های پیچیده، به‌صورت بصری ویرایش نمایید.

 

ابزارهایی برای جان بخشیدن به ایده‌ها:

در این نرم‌افزار می‌توانید صحنه‌های 3D واقع‌گرایانهٔ خود را با ابزارهای هوشمند و کارآمد بسازید، اشکال را مسدود کنید، عناصر را با هم چفت کنید، فیزیک را برای جلوگیری از برخورد بین مدل‌ها فعال کنید و نورهای ساده ایجاد نمایید.

 

دسترسی به شبکه‌ای گسترده از منابع:

Stager با انواع مدل‌ها، متریال‌ها، نورها و مجموعهٔ بزرگی از دارایی‌های سطح بالا که توسط متخصصان 3D طراحی شده‌اند همراه است.

 

نورپردازی آسان:

در این نرم‌افزار می‌توانید با ویرایشگر نور محیطی، نورپردازی را تقویت کنید و همچنین جهت طراحی نورپردازی پیشرفته، نورهای فیزیکی 3D به صحنهٔ خود اضافه نمایید.

 

درک فیزیک:

در این نرم‌افزار می‌توانید در حین موقعیت‌یابی و تغییر شکل، برخوردهای واقع‌گرایانه بین اشیاء را تنظیم کنید.

 

نمایش پروژه:

می‌توانید سایر پروژه‌های مربوطهٔ خود را با یک کلیک به این نرم‌افزار وارد کنید و از جایی که کار را متوقف کرده‌اید، ادامه دهید.

 

فضای کار تعاملی:

در این نرم‌افزار می‌توانید در حالی که کیفیت بصری بالایی را حفظ می‌کنید، بین رندر زمان واقعی و Path Tracing تعاملی جابه‌جا شوید.

 

نکات:

برای اطلاع از نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار، به فایل متنی موجود در فولدر حاوی فایل‌های نصبی این نرم‌افزار مراجعه کنید.

source