Password Safe یک ابزار مدیریت پایگاه داده رمزهای عبور است. مانند بسیاری از محصولات دیگر، چه تجاری و چه غیرتجاری، این نرم‌ افزار رمزهای عبور شما را در یک فایل رمزگذاری‌ شده ذخیره می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که فقط یک رمز عبور (که به آن “ترکیب امن” می‌گویند) را به خاطر بسپارید، به جای اینکه همه ترکیب‌های نام کاربری و رمز عبور را حفظ کنید. به محض اینکه رمزهای عبور شما ذخیره شدند، نام‌های کاربری و رمزهای عبور شما تنها با چند کلیک در دسترس خواهند بود.

 

نسخه جدید Password Safe با بهبودها و ویژگی‌های

 

با استفاده از Password Safe، می‌توانید رمزهای عبور خود را با استفاده از ارجاعات قابل تنظیم خودتان سازماندهی کنید؛ به عنوان مثال، بر اساس شناسه کاربری، دسته‌ بندی، وب‌ سایت یا محل. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که همه رمزهای عبور خود را در یک لیست رمز عبور اصلی رمزگذاری‌ شده (یک پایگاه داده رمز عبور رمزگذاری‌ شده) ذخیره کنید یا از چند پایگاه داده برای سازماندهی بهتر رمزهای عبور خود (به عنوان مثال، کار و خانه) استفاده کنید. و با رابط کاربری شهودی آن، شما در عرض چند دقیقه به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

Password Safe در ابتدا توسط متخصص امنیت معروف، بروس اشنایر طراحی شده و به عنوان یک برنامه کاربردی رایگان منتشر شده است.

 

اشکالات رفع‌ شده در نسخه 3.67.0 Password Safe:

  1. رفع اشکال: لیست تاریخچه رمز عبور یک ورودی اکنون به کلیک‌های ماوس پاسخ می‌دهد.
  2. رفع اشکال: فایل‌های اخیراً استفاده شده اکنون به درستی به یاد سپرده می‌شوند.
  3. رفع مشکل کرش در pwsafe-cli هنگام صادرات پایگاه داده با سیاست نامگذاری شده به XML.

 

ویژگی‌های جدید در نسخه 3.67.0:

  1. کد تأیید TOTP می‌تواند در نوع خودکار با استفاده از ‘2’ مورد استفاده قرار گیرد.
  2. Ctrl-Backspace اکنون فیلدهای رمز عبور را برای هر دو ورودی و رمز عبور اصلی پاک می‌کند.
  3. اگر یک فیلتر نمایشی فعال باشد زمانی که یک پایگاه داده بسته می‌شود، در دفعه بعدی که پایگاه داده باز می‌شود، فعال خواهد شد.

source