مویرا تلهاگاله موسیمانه همسر موسیمانه کیست بیوگرافی و پیج اینستاگرام و سوابق او را در این بخش از مجله شبونه مرور میکنیم.

همسر موسیمانه کیست

مویرا تلهاگاله همسر موسیمانه میباشد که با حدود 15 سال پیش با هم ازدواج کردند و دارای سه فرزند میباشند انها دو دختر و یک پسر دارند که پسراش در عرصه فوتبال فعالیت دارند.

مویرا همسر موسیمانه کیست بیوگرافی و پیج اینستاگرام

مویرا تلهاگاله همسر موسیمانه به عنوان مدیر برنامه در کنار همسرش در تیم های مختلف حضور داشته است و در واقع یکی از شروط حضور او در هر تیمی فعالیت همسرش نیز میباشد.

بیوگرافی مویرا تلهاگاله

مویرا تلهاگاله 50 سال سن دارد و همسر موسیمانه است انها دارای 3 فرزند هستند. همسرش موسیمانه سرمربی فوتبال بوده و خودش نیز به عنوان مدیر برنامه در کنار او حضور دارد و در تیم استقلال تهران نیز به عنوان مدیر برنامه فعالیت میکند.

مویرا همسر موسیمانه کیست بیوگرافی و پیج اینستاگرام

سوابق

همسر ماسیمونه یکی از مدیران برنامه او محسوب می‌شود و در جریان مذاکرات باشگاه استقلال با این مربی نیز کاملاً پای کار بود تا به نمایندگی از شوهرش در مورد مسائل مالی و حقوقی که در قرارداد ذکر می‌شد، صحبت کند و تک تک آنها را مورد بررسی قرار بدهد.

مویرا تلهاگاله موسیمانه همسر موسیمانه کیست بیوگرافی

همسر ماسیمونه در قراردادهای قبلی این مربی نیز همین نقش را بر عهده داشت و داستان صرفاً محدود به مذاکره با استقلال نمی‌شود.

مویرا تلهاگاله موسیمانه همسر پیتسو موسیمانه است و این زوج یک دختر به نام للنتل موسیمانه و دو پس به نام های کوپانو موسیمانه و ریلجیل موسیمانه دارند.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی نام لاتینش این چهره را دنبال کنید

source