یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار که می‌توانید برای خرید لپ تاپ به سراغ آن بروید، لنوو (Lenovo) است. این برند سعی بر این دارد تا تمامی نیازهای افراد جامعه را پوشش داده و برای هر کاربری در سبد خود لپ‌تاپ داشته باشد؛ از همین رو تنها باید نیاز خود را برای استفاده از لپ‌تاپ مشخص کرده و به سراغ سری های مختلف لپ تاپ لنوو بروید. حین خرید گزینه‌های مختلفی از لپ‌ تاپ های لنوو برای انواع کاربران از جمله دانشجویان، کارمندان، گیمرها و مهندسان و غیره، پیش رویتان قرار می‌گیرد که شما می‌توانید از میان آن‌ها، مدل‌ مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه قصد داریم 5 مدل از بهترین لپ تاپ های لنوو بر اساس سری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید راحت‌تر و مطمئن‌تری را تجربه کنید.

لپ تاپ Ideapad 3؛ اقتصادی اما کارآمد

اگر به فکر خرید لپ‌تاپ لنوو Ideapad 3 هستید، باید بدانید که این مدل علاوه بر قیمت مناسب، از نظر کیفیت ساخت و کارایی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قیمت لپ‌تاپ لنوو Ideapad 3 به شکلی تعیین شده که ارزش بالای آن در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، به خوبی به چشم می‌آید، و آن را به انتخابی هوشمندانه برای دانشجویان، کارمندان و علاقه‌مندان به تکنولوژی تبدیل کرده است. اگر دانشجو هستید یا به لپ‌تاپ برای انجام کارهای سبک و روزمره مانند وب‌گردی، اجرای برنامه‌های آفیس یا تماشای فیلم و سریال نیاز دارید، بهترین انتخاب برای شما لپ تاپ Ideapad 3 یا اصطلاحا لپ تاپ ip3 است.

لپ تاپ Ideapad 3

پردازنده‌های استفاده شده در این سری Intel Core یا AMD Ryzen با گرافیک‌های یکپارچه هستند که عملکرد نرم و قابل‌قبولی را ارائه می‌دهند. همچنین با نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی Full HD تصاویری با وضوح مطلوب را به کاربر نمایش می‌دهند. عمر باتری مناسب و قابلیت‌هایی مانند حریم خصوصی وب‌کم از دیگر مواردی هستند که ارزش خرید لپ تاپ Ideapad 3 را بالاتر می‌برند. از جمله بهترین مدل‌های این سری از لپ‌تاپ لنوو که می‌توانید به سراغ آن بروید، لپ تاپ لنوو Ideapad 3 با پردازنده Core i3-1215U، گرافیک اینتل، رم ۸ گیگابایت و حافظه یک ترابایت SSD یا لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 3 با پردازنده Core i7-13620H، گرافیک اینتل، رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ۵۱۲ گیگابایت SSD هستند. قیمت لپ‌تاپ لنوو Ideapad 3 به‌گونه‌ای طراحی شده که هر کاربری بتواند مطابق با نیازهایش انتخاب کند. این لپ‌تاپ در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود که با تنوعی از ویژگی‌ها، از پردازنده‌های اقتصادی تا نسخه‌های قوی‌تر، پاسخگوی همه سلیقه‌هاست.

لپ تاپ ideapad 5 ؛ محبوب و همه فن حریف

محبوب‌ترین سری لپ تاپ لنوو که طراحی جذاب، قیمت مناسب و عملکرد مطلوبی را برای کارهای روزمره تا نیمه‌سنگین ارائه می‌دهد، لپ تاپ Ideapad 5 یا لپ تاپ ip5 است. این مدل لپ‌تاپ هم با پیکربندی سخت‌افزاری متفاوتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به نیازی که دارید، یک مدل را خریداری کنید. طراحی زیبا و قابل حمل این مدل دستگاه باعث می‌شود انتخابی مناسب برای افرادی باشد که دائما در حال جابه‌جایی هستند و می‌توانند لپ تاپ آیدیاپد 5 را داخل کیف یا کوله خود قرار داده و حمل کنند. لپ تاپ های Ideapad 5 لنوو را اغلب می‌توانید با پردازنده‌های Intel Core یا AMD Ryzen با گرافیک یکپارچه یا مستقل خریداری کنید که بسته به نیاز شما دارد.

نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی Full HD با حاشیه‌های باریک، تجربه بصری خوبی را برای تماشای محتواهای چندرسانه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین عمر باتری مطلوب از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ Ideapad 5 به حساب می‌آید که محبوبیت این سری را بالا می‌برد. بهتر است از این سری لپ‌تاپ لنوو برای بازی استفاده نکنید اما اگر دانشجو هستید یا به ‌لپ‌تاپ برای امور مالتی مدیا یا اداری نیاز دارید، به سراغ خرید لپ تاپ Ideapad 5 بروید.

بهترین سری لپتاپ لنوو ideapad 5

لپ تاپ Thinkbook ؛ امن و قابل اعتماد

مناسب‌ترین مدل برای افراد نیمه‌حرفه‌ای از برند لنوو، لپ تاپ های Thinkbook هستند که کاربران تجاری و اشخاصی که به دستگاهی با عملکرد بالا، قابل حمل و مطمئن نیاز دارند، می‌توانند به سراغ آن بروند. در واقع لپ تاپ Thinkbook لنوو را می‌توان دستگاهی قدرتمند با ظاهری مدرن و زیبا معرفی کرد که بدنه‌ای آلومینیومی و باکیفیت دارد. لپ تاپ تینک بوک از پردازنده‌های Intel Core یا AMD Ryzen برخوردار شده که می‌توانید برای انجام کارهای چند وظیفه‌ای، اجرای نرم‌افزارهای تجاری، پردازش داده‌ها و حتی ویرایش‌های گرافیکی سبک از آن استفاده کنید.

نمایشگر Full HD با حاشیه‌های باریک در این سری، باعث می‌شود که تجربه بصری مطلوبی را حین انجام کار با این دستگاه تجربه کنید. همچنین امنیت بالا که شامل حسگر اثر انگشت و تراشه‌های امنیتی می‌شود، اطلاعات مهم شما را در امان نگه می‌دارد. اگر انتخابتان از لپ تاپ های تینک بوک، دستگاهی با قیمت مناسب و کارایی متوسط است، پیشنهاد ما به شما لپ تاپ لنوو ThinkBook 15 با پردازنده Core i5-1135G7، گرافیک ۲ گیگابایت MX450، رم ۴ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت SSD است.

لپ تاپ LOQ ؛ قدرتمند اما خوش‌قیمت

لپ تاپ LOQ با ویژگی‌های خاص و طراحی متفاوت، می‌تواند بهترین انتخاب برای کاربران حرفه‌ای و گیمرهایی باشد که قصد خرید دستگاهی با عملکرد مطلوب و خوش‌قیمت دارند. سری LOQ لنوو با الهام از سری لژیون ساخته شده و جزو دسته‌بندی لپ‌تاپ گیمینگ لنوو قرار می‌گیرد. مجموعه سخت‌افزاری این سری از لپ‌تاپ برند لنوو با جدیدترین پردازنده‌های Intel Core یا AMD Ryzen و کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce تکمیل می‌شود که توانایی اجرای به‌روزترین بازی‌ها و برنامه‌ها را دارد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی لپ تاپ LOQ معمولا با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و بالاتر عرضه می‌شوند که تجربه بصری نرم و روان را به کاربران هدیه می‌دهد. با وجود اینکه این سری لپ‌تاپ لنوو جزو دسته‌بندی گیمینگ قرار می‌گیرد، اما ظرافت و قابلیت حمل بالایی دارد که ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

بهترین لپ تاپ لنوو، لپ تاپ Thinkbook

در نهایت سیستم خنک‌کننده قوی، کیبوردهایی با نورپردازی RGB و عمر باتری مطلوب از دیگر ویژگی‌های مثبت لپ تاپ LOQ محسوب می‌شوند که آن را برای کاربران جذاب می‌کنند.  لپ تاپ لنوو LOQ با پردازنده Core i7-13650HX، گرافیک ۶ GB RTX 4050، رم ۱۶ و حافظه ۵۱۲ GB SSD یکی از بهترین لپ‌‌تاپ‌های این سری است.

لپ تاپ Legion ؛ همه‌چی تمام و دوست‌داشتنی

اگر طرفدار لپ‌تاپ‌های قدرتمند باشید، حتما نام لپ تاپ Legion لنوو به گوشتان خورده است؛ چرا که این سری، جزو بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار قرار می‌گیرد که محبوبیت بالایی میان کاربران دارد. طراحی جذاب در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری قدرتمند به همراه ویژگی‌های مخصوص بازی توجه گیمرهای بسیاری را به خود جلب کرده است. از جمله سخت‌افزارهایی که حین خرید لب تاب لژیون با آن رو‌به‌رو خواهید شد،  Intel Core یا AMD Ryzen و کارت‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX هستند که می‌توانند به خوبی از پس اجرای به‌روز ترین بازی‌های و برنامه‌های روز دنیا برآیند. طراحی زیبا به همراه کیبورد با نورپردازی RGB، باعث می‌شود تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز از اجرای بازی داشته باشید.

از جمله ویژگی‌های مثبت در لپ تاپ Legion لنوو که می‌توان به آن اشاره کرد، سیستم خنک‌کننده پیشرفته است که حین بازی از افت دما و عملکرد دستگاه کاملا جلوگیری می‌کند. نمایشگرهای این سری از لب تاپ لنوو معمولا IPS با رزولوشن‌های Full HD یا QHD به همراه نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است که تجربه بصری کاملا روان و بدون نقص را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منتخب کاربران

source