جدیدترین درایورهای تراشه‌های گرافیکی Arc اینتل دستاوردهای بزرگی را هم در زمینه قدرت گرافیک‌های مجتمع لونار لیک و هم پردازشگرهای گرافیکی اختصاصی Arc در بازی‌های مختلف به ارمغان می‌آورند.

به گزارش سایت رسمی Intel، این شرکت درایورهای جدید Game On Graphics v32.0.101.6127/6044 خود را منتشر کرده که شامل به‌روزرسانی‌های تازه برای چندین بازی و بهینه‌سازی‌های بهتر است. این درایورهای جدید پشتیبانی از بازی No More Room in Hell 2 را فراهم می‌کنند که یک بازی ترسناک اول‌شخص Co-Op آنلاین است.

بهبود عملکرد گرافیک‌های آرک اینتل در بازی‌ها با آپدیت جدید

جدا از اضافه‌کردن پشتیبانی از بازی بالا، این درایورها عملکرد چند بازی شامل Core Keeper Metaphor: ReFantazio ،Marvel’s Spider-Man Remastered و Assassin’s Creed Mirage را بهبود می‌بخشند.

درایورهای جدید اینتل نسبت به درایورهای قبلی در رزولوشن‌های 1080p و 1440p تا 11 درصد و 13 درصد عملکرد بالاتری در اجرای بازی Core Keeper به ارمغان می‌آورند.

گرافیک آرک اینتل

در بازی Metaphor: ReFantazio، درایورهای جدید می‌توانند عملکرد گرافیک‌های ARC را تا 20 درصد در رزولوشن 1440p و تنظیمات بالا افزایش دهد. این بازی پردازشگر گرافیکی Intel Arc A380 را به‌عنوان سیستم پیشنهادی برای اجرا معرفی کرده و اکنون می‌توانید با درایور نسخه 6044، از افزایش قابل‌توجه فریم ریت لذت ببرید.

در مورد پردازشگرهای گرافیکی Intel Core Ultra Series 2 یعنی گرافیک‌های مجتمع (iGPU) لونار لیک مانند Arc 140V و Arc 130V، بازی‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man Remastered (DX12) تا 8 درصد عملکرد بهتری در تنظیمات گرافیکی متوسط ​​1080p و تا 24 درصد عملکرد بهتر در تنظیمات گرافیکی بالا در رزولوشن 1080p خواهند داشت. لازم به ذکر است که این آپدیت با بهبودهای مختلف و رفع مشکلات متعدد نیز همراه است.

اینتل در سال 2021 کارت‌های گرافیکی سری Arc خود را معرفی کرد، اما عرضه این کارت‌ها با تأخیر و محدودیت‌‌هایی روبه‌رو شد. مشکل اصلی کارت‌های آرک، قیمت بالای آن‌ها است؛ به نحوی که می‌توان با قیمت کمتر کارت‌های بهتری از AMD و انویدیا خریداری کرد.

source