زهرا مجتهد زاده کیست بیوگرافی زهرا مجتهد زاده و لیست ستاره هایی که به فوتبال ایران آورده است را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زهرا مجتهد زاده کیست بیوگرافی

زهرا مجتهد زاده را به عنوان ایجنت فوتبال میشناسند که در سالهای اخیر نقش مهمی را در نقل و انتقال فوتبال ایران داشته است و موفق شده ستاره های زیادی را به فوتبال ایران بیاورد.

بیوگرافی زهرا مجتهد زاده و لیست ستاره هایی که به فوتبال ایران آورد

یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس و پیتسو موسیمانه سرمربی آفریقایی استقلال از معروف ترین چهره هایی بوده که زهرا مجتهد زاده نقش مهمی در حضور انها در ایران داشته است.

او در ترکیه زندگی میکند و نفوذ زیادی در فوتبالیست های ایرانی و خارجی دارد و با مربیانی همچون برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر در زمینه‌ های اقتصادی و فوتبالی همکاری داشته است.

بیوگرافی زهرا مجتهد زاده و لیست ستاره هایی که به فوتبال ایران آورد

انتقال پیتسو موسیمانه به استقلال

زهرا مجتهد زاده در انتقال پیتسو موسیمانه به استقلال نقش مهمی داشته است و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است. پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید استقلال در دوران مربیگری خود روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده و البته با چهره‌های آشنایی نیز مواجه شده است؛ از جمله فرهاد مجیدی، مهدی قایدی و مارک ویلموتس.

بیوگرافی زهرا مجتهد زاده و لیست ستاره هایی که به فوتبال ایران آورد

موسیمانه پس از چند سال مشق مربیگری و دریافت بالاترین مدارک در کشورهای آلمان و مراکش، در سال 2001 به عنوان جانشین بروس گروبلار- یکی از اسطوره‌های باشگاه لیورپول- انتخاب شد و توانست تیمی که در خطر سقوط بود را تا جایگاه دومی بالا بیاورد. او طی 6 سال حضور در این تیم، 2 جام قهرمانی به‌دست آورد.

source