بیوگرافی لیام پین خواننده اهل انگلیس و همسرش با فیلم فوت ناگهانی لیام پین و علت مرگ او را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی لیام پین خواننده

لیام جیمز پین متولد ۲۹ اوت ۱۹۹۳ در شهر والور همپتون در انگلستان بوده یا در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ بر اثر سقوط از بالکن هتلی در آرژانتین درگذشت.

او از خواننده‌های محبوب انگلیسی بوده که طرفداران زیادی در اروپا داشت ی در سال‌های پایانی عمر خود عضو گروه وان دایرکشن بود.

بیوگرافی لیام پین خواننده و همسرش +فیلم فوت ناگهانی

لیام پین از کودکی تا خوانندگی

لیام پین زمانی که به دنیا آمد با مشکلات جسمی همراه بود و کلیه‌های او دچار نارسایی شده بود چرا که ۳ هفته زودتر به دنیا آمده بود مشکلات جسمی او باعث شده بود که فقط یک کلیه داشته باشد.

در سال نوجوانی علاقمند به موسیقی شد در سال ۲۰۰۸ در یک برنامه استعدادیابی شرکت کرد و توانست توجه داوران این مسابقه را به خود جلب کند و به همین دلیل به گروه هری استایلز پیوست.

بیوگرافی لیام پین خواننده و همسرش +فیلم فوت ناگهانی

این گروه سرآغاز حضور او در موسیقی شد و اولین آهنگ خود را به نام تورن تولید کرد و سپس در رستوران‌های مختلف به عنوان خواننده شرکت می‌کرد و اجراهای متعددی را بر عهده داشت تا اینکه در سال ۲۰۱۱ توسط یک شرکت موسیقی اسپانسر شد و اولین آلبوم خود به نام همه شب بیدار را در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد او یک سال بعد آلبوم مرا به خانه ببر را تولید کرد این آلبوم بیشترین فروش را در انگلستان داشت و رکوردهای زیادی را شکست.

بازیگری لیام پین

لیام پین علاوه بر خوانندگی در عرصه بازیگری نیز فعالیت داش او در سال ۲۰۱۲ اولین فیلم سینمایی خود را به نام این ماییم بازی کرد و همچنین در قسمت ۱۹ فصل ۱۴ سریال مرد خانواده بازی کرده است

بیوگرافی لیام پین خواننده و همسرش +فیلم فوت ناگهانی

علت فوت لیام پین

لیامپین در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ به علت سقوط از بالکن طبقه سوم هتل آیرس آرژانتین وت کرد گفته می‌شود که او تعادل جسمی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بود.

همسر لیام پین که بود؟

پین از سال ۲۰۱۰ تا اواخر ۲۰۱۲ با یکی از رقصنده‌های آن زمان ایکس فاکتور، دنیل پیزر قرار گذاشت. پین از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ با دوست دوران کودکی خود، سوفیا اسمیث در رابطه بود. در سال ۲۰۱۶، پین رابطه‌ای را با شریل کول آغاز کرد. این دو یک پسر دارند که در ۲۲ مارس ۲۰۱۷ متولد شد. آنها در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند.

بیوگرافی لیام پین خواننده و همسرش +فیلم فوت ناگهانی

source