حمید فلاح محیط بان کیست بیوگرافی حمید فلاح محیطبان و همسرش و فرزندان با علت دقیق فوت و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حمید فلاح محیطبان

حمید فلاح از محیط بانان با سابقه و زحمتکش پارک ملی لار تهران میباشد او متولد ۱۳۶۷ بوده و ۳۷ سال سن داشت و فرزند کی از جانبازان فداکار کشورمان می‌باشد.

ایشان متاسفانه در ۲۴ مهر ۱۴۰۳ فوت کرده است.

بیوگرافی حمید فلاح محیط‌بان و همسرش و فرزندان +علت دقیق فوت

علت فوت

به گفته همکاران که شاهدان عینی بوده اند بعد از گشتزنی در منطقه برای استراحت و خوردن شام وارد پاسگاه می‌شوند که در حین استراحت متوجه می‌شوند همکارشان حمید فلاح بیهوش شده است.

بلافاصله همکارانش اورژانس را در جریان قرار داده و نیروهای امدادی برای انتقال ین محیطبان حضور پیدا می‌کنند اما وقتی که نیروهای امدادی اورژانس به محل می‌آیند اعلام می‌کنند که حمید فلاح علائم حیاتی ندارد و فوت کرده است و در نهایت برای تشخیص علت فوت ایشان پیکر او به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست ضمن تسلیت به جامعه محیط‌بانی و خانواده محترم حمید فلاح، محیط‌بان متوفی، بیان داشت: علت درگذشت این محیط بان زحمتکش در دست بررسی است.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی جسد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است و علت فوت حتماً به اطلاع عموم مردم ایران خواهد رسید.

source