به گزارش بازيگر 360 ،‌ روزبه حصاری، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، در مراسم اکران فیلم مردمی “زودپز” چهره‌ی جدید و غیرمعمولش را به نمایش گذاشت. این تغییرات پس از گذشت شش سال از نقش‌آفرینی او در سریال “بچه مهندس۳” به وقوع پیوسته است.

روزبه حصاری که در ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده، بازیگری، نوازندگی و خوانندگی را در کارنامه خود دارد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع است و فعالیت حرفه‌ای خود را با تدریس عربی و شیمی آغاز کرد. پس از شرکت در کلاس‌های بازیگری، توانست در عرصه تلویزیون درخشان ظاهر شود.

وی در خانواده‌ای چهار نفره متولد شد و تنها یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد. علاقه حصاری به هنر از دوران کودکی و از حضور در کلاس‌های موسیقی آغاز شده است. فعالیت حرفه‌ای او در تئاتر از سال ۱۳۸۸ شروع شد و اولین نمایش جدی‌اش “بالاخره این زندگی مال کیه” به کارگردانی اشکان خیل نژاد بود.

در سال‌های ۹۰ و ۹۱ با نمایش‌های “پیتزا جهان”، “برداشت آزاد” و “مرگ در می‌زند” جوایزی را در جشنواره تئاتر کسب کرد که توجه تهیه‌کنندگان را به او جلب کرد. نخستین بار در سال ۱۳۹۲، او با سریال “یادآوری” وارد دنیای تلویزیون شد.

حصاری در سال ۱۳۹۷ یکی از پرکارترین دوره‌های حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت و در فیلم سینمایی و سریال‌های “سلام آقای مدیر” و “تاریکی شب، روشنایی روز” و بچه مهندس نقش‌آفرینی کرد.

source