با استفاده از نرم افزار مدیریت کامپیوتر مایکروسافت، کاربران به راحتی می‌توانند کارهای اولیه نگهداری از کامپیوتر را انجام دهند و سرعت دستگاه خود را تنها با یک کلیک افزایش دهند. این برنامه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله:

  1. پاکسازی دیسک (Disk Cleanup)
  2. مدیریت برنامه‌های راه‌ انداز (Startup App Management)
  3. اسکن ویروس (Virus Scanning)
  4. بررسی بروزرسانی‌های ویندوز (Windows Update Checks)
  5. نظارت بر فرآیندها (Process Monitoring)
  6. مدیریت فضای ذخیره‌ سازی (Storage Management)

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار مدیریت کامپیوتر مایکروسافت:

  1. مدیر فضای ذخیره‌ سازی: به آسانی برنامه‌های کم‌ استفاده را حذف نصب کنید، فایل‌های حجیم را مدیریت کنید، پاکسازی انجام دهید و Storage Sense را برای پاک‌سازی خودکار فایل‌های موقت تنظیم کنید.
  2. بررسی سلامت سیستم: این ویژگی سیستم را برای مشکلات احتمالی، ویروس‌ها و برنامه‌های راه‌ انداز قابل غیرفعال شدن اسکن می‌کند. این به شما کمک می‌کند موارد غیرضروری را برای حذف شناسایی کنید و عملکرد سیستم خود را بهینه کنید.
  3. مدیریت پاپ‌ آپ: مانع از نمایش پنجره‌های پاپ‌ آپ در برنامه‌ها می‌شود.
  4. بروزرسانی‌های ویندوز: سیستم شما را برای هرگونه بروزرسانی معلق اسکن می‌کند.
  5. برنامه‌های راه‌ انداز: برنامه‌های راه‌ انداز را در رایانه شخصی خود فعال یا غیرفعال کنید تا عملکرد راه‌ اندازی سیستم خود را بهینه کنید.
  6. محافظت از مرورگر: اطمینان حاصل کنید که برنامه‌های مخرب نمی‌توانند مرورگر پیش‌ فرض شما را تغییر دهند. همچنین به شما امکان می‌دهد مرورگر پیش‌ فرض خود را تغییر دهید.
  7. مدیریت فرآیند: به شما امکان می‌دهد هر فرآیند فعال را به راحتی خاتمه دهید و از عملکرد بهینه سیستم و استفاده از منابع اطمینان حاصل کنید.
  8. محافظت آنتی‌ ویروس: کاملاً با امنیت ویندوز (Windows Security) یکپارچه شده است. هر زمان از رایانه شخصی خود محافظت کنید.

source