نسخه Community Edition ناتینگ فون (2a) پایان اکتبر معرفی می‌شود. این گوشی در واقع نسخه‌ای ویژه برای طرفداران برند ناتینگ خواهد بود. علاوه‌براین، ظاهراً این گوشی طراحی ظاهری خاصی دارد که موجب درخشیدن آن در تاریکی می‌شود.

گوشی Nothing Phone (2a) مارس 2024 به‌عنوان مدل ارزان‌تر Nothing Phone (2) معرفی شد. ابتدا خرید رنگ‌های مشکی، سفید و شیری این دستگاه در دسترس بود، ناتینگ بعداً رنگ آبی منحصربه‌فردی از این گوشی را در هند معرفی کرد. اکنون به‌ نظر می‌رسد نسخه دیگری از این رنگ‌بندی و طراحی خاص در راه است که این نسخه ناتینگ فون (2a) مدل Community Edition نام دارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی ناتینگ، این گوشی نتیجه پروژه‌ای بین این شرکت و اعضای انجمن کاربران آن است. مارس که این پروژه معرفی شد، ظاهراً در قالب مسابقه‌ای به طرفداران اجازه داده شد در چهار دسته طراحی سخت‌افزار، والپیپر، بسته‌بندی و بازاریابی رقابت کنند. طرح‌های برنده در هر دسته، برای ساخت Nothing Phone (2a) Community Edition استفاده خواهند شد.

از نتایج اعلام‌شده در صفحه Nothing برای این پروژه، برنده بخش طراحی سخت‌افزار طرحی فسفری‌رنگ است که «کنتا آکاساکی» و «استرید ونهویس» آن را ساخته‌اند. دستگاه ظاهراً با این طرح می‌تواند در تاریکی بدرخشد.

برنده طراحی والپیپر، بسته‌بندی و بازاریابی به‌ترتیب «آندرس ماتئوس»، «ایان هنری سیموندز» و «سونیا پالمر» هستند که همگی طراحی‌های بخش‌های مربوط به خود را حول محور طراحی سخت‌افزار فسفری انجام دادند.

طرح والپیپر برنده مسابقه ناتینگ

رویداد Nothing در لندن 30 اکتبر (9 آبان) برگزار می‌شود. در این مراسم، تمام برندگان معرفی و از آن‌ها قدردانی می‌شود. درنهایت این نسخه Community Edition ناتینگ فون (2a) رسماً معرفی می‌شود. هنوز مشخص نیست چند واحد از از این گوشی در دسترس خواهد بود اما مطمئناً تعداد زیادی نخواهد بود.

به‌جز طراحی ظاهری متفاوت، به‌ نظر می‌رسد ناتینگ فون (2a) در مدل Community Edition مشخصاتی مشابه سایر نسخه‌ها داشته باشد؛ بنابراین اگر نتوانید این نسخه را تهیه کنید، چیز زیادی از دست نمی‌دهید.

source