سال 2006 بود که شرکت فاو، به پشتوانه دانش فنی مزدا، زیرمجموعه جدیدی به‌نام بسترن خلق کرد. سری اول محصولات بسترن، حتی از پلتفرم‌های مزدا بهره می‌بردند و جالب‌تر این‌که برخی از آن‌ها در کارخانه‌های مزدا در کشور چین تولید می‌شدند.

عرضه بسترن به مدت 13 سال در بازار چین، فاو را متقاعد کرد که بسترن، جایگاه خوبی میان مشتریانش دارد و به همین دلیل نیز یک تصمیم انقلابی برای آن گرفته است؛ تولد بسترن با نامی جدید!

مشتریان فاو از سال 2019 دیگر شاهد محصول جدیدی از خانواده بسترن نبودند چراکه فاو، عرضه محصولاتش را با برند بسترن متوقف کرد. ولی این به معنای پایان کار بسترن نبود، چون نسل جدید محصولات بسترن حالا با نام جدید بستیون (Bestune) به بازار چین معرفی شدند. البته برند جدید بستیون، فقط در نام، تغییر نکرده بلکه زبان طراحی‌اش نیز نسبت به بسترن، ارتقایافته است. بستیون، هم لوکس‌تر و هم مدرن‌تر شده که یعنی بازار مشتریان سخت‌پسند فاو را نشانه گرفته است.

هواداران بسترن خوب می‌دانند که فاو، تاکنون لوگویی مختص این برند نداشت و همه محصولات بسترن را با همان لوگوی عقاب‌نشان و آبی‌رنگ فاو به بازار می‌فرستاد. ولی بستیون دیگر از این قاعده پیروی نمی‌کند و لوگوی اختصاصی خودش را دارد. اگر به لوگوی مستطیل شکل بستیون دقت کنید، می‌بینید که شبیه یک پنجره نیمه‌باز طراحی شده است؛ فاو از این لوگو به‌عنوان «پنجره‌ای رو به جهان» تعبیر می‌کند.

source