زمان برگزاری رویداد جدید Xbox Partner Preview تایید و اعلام شده است. مایکروسافت لحظاتی پیش رسما اعلام کرد که این رویداد در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) و راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و آثار جدید استودیوهایی مانند رمدی، سگا و ۵۰۵ گیمز در آن نمایش داده خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده است که مدت زمان رویداد جدید Xbox Partner Preview حدود ۲۵ دقیقه خواهد بود و بیش از ۱۲ تریلر جذاب را شامل خواهد شد. طبق معمول می‌توانید از طریق صفحه ایکس باکس در شبکه‌های اجتماعی یوتیوب و توییچ به تماشای مراسم مذکور بپردازید. استریم این رویداد تنها در یوتیوب با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه پخش خواهد شد و شبکه‌های دیگر به کیفیت 1080p و نرخ فریم ۶۰ محدود می‌شوند.

در Xbox Partner Preview اولین ویدیو گیم‌پلی بسته‌الحاقی Alan Wake 2: The Lake House به نمایش درخواهد آمد و تریلر جدیدی از بازی‌های Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii و Wuchang: Fallen Feathers نیز با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد. مایکروسافت همراه با معرفی این مراسم در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«مثل همیشه Xbox Partner Preview در مورد به اشتراک گذاشتن اخبار هیجان‌انگیز ویدیو گیم از سوی شرکای بااستعداد ما در سرتاسر جهان است. شما اخبار جدیدی از آینده دریافت خواهید کرد و برای شیرین‌تر شدن مراسم، وب‌سایت Xbox Wire ویدیوهای پشت‌صحنه منحصر‌به‌‎فردی از بازی‌های حاضر در این رویداد را با شما طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.»

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

source