بازیگر نقش سارا در سریال روزهای بی قراری کیست

سارا صوفیانی بازیگر نقش سارا صارمی در سریال روزهای بی قراری است او  بازیگر مطرح و با استعداد سینما و تلویزیون در دهه 64 در خراسان رضوی دیده به دنیا گشوده است

وی دکترای تاریخ شناسی نیز در کارنامه خود و در کنار اجراهای خوب که از خود شکوفا میکند در عرصه شناخت دوره های تاریخ قدیم و معاصر را نیز داراست و پدرش دبیر ریاضی است و در یک خانواد کاملا هنری چشم به جهان باز کرده است وی تنها دختر و فرزند آخر خانواده می باشد.

سارا صوفیانی از رشته دکترای تاریخ اسلام فارغ التحصیل شده است و همچنین رتبه ۲ فوق لیسانس رشته تاریخ اسلام از دانشگاه پیام نور تهران می باشد.

او توانست با حضور در سریال روز های بی قراری در نقش دختری به نام سارا به خوبی دیده شود و در فصل دوم سریال روزهای بی قراری ۲ که در سال ۹۸ پخش گردید به عنوان نقش اول حضور دارد.

بازیگر نقش سارا صارمی در سریال روزهای بی قراری "سارا صوفیانی"

سریال روزهای بی قراری فصل دوم آن در ۱۷ فروردین ماه 1398 بر روی آنتن شبکه دوم رفته است و استقبال بسیار زیادی از آن شده است.

عکس های سارا صارمی در سریال روزهای بی قراری

یکی از بازیگران نقش اصلی در فصل دوم این مجموعه خانم سارا صوفیانی بوده که در نقش سارا صارمی به هنرنمایی پرداخته و به عنوان بازیگرر نقش اول در فصل دوم این مجموعه ایفای نقش می‌کند

بازیگر نقش سارا صارمی در سریال روزهای بی قراری "سارا صوفیانی"

آقای کاظم معصومی کارگردان این پروژه تلویزیونی بوده که به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی موفق شده فصل دوم آن را بر روی آنتن ببرد

فصل اول آن سال گذشته از شبکه دو در ۲۳ قسمت پخش شد و به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم تصمیم گرفته‌اند که فصل دوم آن را هم بسازند

همچنین ببینید:

بازیگر نقش سارا در روزهای بی قراری

حالا در فصل دوم خانم سارا صوفیانی موفق شده که به عنوان بازیگرر نقش اول حضور یابد کاراکتر این هنرمند یک زن مطلقه بوده که متوجه می‌شود کودکی بسیار پر فراز و نشیبی داشته است و از خانواده واقعی اش دور افتاده

همسر بازیگر نقش سارا صارمی در سریال روزهای بی قراری "سارا صوفیانی"

او برای به دست آوردن و فهمیدن اینکه خانواده واقعی اش چه کسانی هستند به شهر تبریز سفر می کند

یک فرش و بسیار قدیمی که ۱۰۰ سال قدمت دارد یادگار مادر و مادربزرگش بوده که تنها راهی است که می توان او پدر و مادر واقعی خود را پیدا کند

بیوگرافی سارا صوفیانی

لازم به ذکر است که خانم سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ماه ۱۳۶۴ در شهر مشهد می باشد

تحصیلات او تاریخ اسلام بوده که توانسته دکترای این رشته را دریافت کند

بازیگر نقش سارا صارمی در سریال روزهای بی قراری "سارا صوفیانی"

یکی از نکات جالب توجه درباره زندگی شخصی او ازدواج با امیرحسین شریفی بوده که اختلاف سنی با همسرش ۲۸ سال می باشد و ازدواج آنها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشورمان در خصوص شبکه های اجتماعی داشته است

همسر این خانم هنرمند امیرحسین شریفی یکی از تهیه کنندگان بزرگ سینما می باشد

بازیگر نقش سارا در روزهای بی قراری

سارا صوفیانی در سریال‌های مختلفی بازی کرده است خانه بی پرنده یکی از مجموعه های پر بیننده تلویزیونی بود که توسط آقای کاظم معصومی کارگردانی شده و همسرش کار تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده داشته است و از شبکه تهران پخش شده

از دیگر مجموعه هایی که بازی کردن مرد نقره ای می باشد که در سال ۱۳۹۱ از شبکه شما پخش شد

بازیگر نقش سارا صارمی در سریال روزهای بی قراری "سارا صوفیانی"

وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا نازپرور صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

مصاحبه با سارا سریال روزهای بی قراری

صوفیانی نقش آلما را با آوای ترکی صحبت کرده و از آنجا که اصالتا ترک است نسبت به گویش و آوای ترکی شناخت داشته است.

بنا به گفته این هنرمند، بازیگری اولویت دومش است و اگر نقش خوبی به او پیشنهاد شود، می‌پذیرد و در غیر این صورت خودش را با درس و دانشگاه مشغول می‌کند. صوفیانی دکترای تاریخ اسلام دارد و در دانشگاه تدریس می‌کند.

در مواجهه با سارا در فصل دوم

چه برداشتی از شخصیت‌تان داشتید، زیرا در فصل جدید باید روایتگر زندگی سارا می‌شدید و هم نقش آلما، مادر سارا را بازی می‌کردید؟

شما در پایان فصل اول سریال هم دیدید و در دیالوگ‌هایی که میان او و رها (الهام حمیدیان) رد و بدل می‌شود، متوجه شدید سارا به این دلیل با فرهاد ازدواج کرد که زن دیگری وارد زندگی دوستش نشود و از سوی دیگر به رها می‌گوید که هرگز زن و شوهر با فرهاد نبودند. بعد از آن سارا از فرهاد جدا می‌شود و زندگی دیگری را شروع می‌کند.

کاراکتر سارا را خیلی دوست داشتم، چون زندگی‌اش با پیچیدگی‌های زیادی همراه بود و همین باعث می‌شد من به عنوان بازیگر در موقعیت‌های حسی مختلف قرار بگیرم. به همین دلیل به لحاظ حسی با این کاراکتر همذات‌پنداری می‌کردم. علاوه بر آن صبر و تحمل سارا را در مواجهه با مشکلات برایم جالب بود. البته او به دلیل فراز و نشیب‌های زندگی، درگیر غم و غصه هم می‌شد، زیرا متوجه می‌شود فرزند واقعی پدر و مادرش نیست و باید به دنبال هویت گذشته خودش بگردد.

همه این موارد یعنی دعوت شدن من به عنوان بازیگر به چالش و نقش را برایم جذاب‌تر می‌کرد. همچنین در سکانس‌های فلاش بک باید نقش آلما، مادر سارا را هم بازی می‌کردم که با لحن ترکی صحبت می‌کرد.

راستش نقش آلما هم برایم خیلی متفاوت بود. در مجموع سارا و آلما دو مادر متفاوت هستند. سارایی که مجبور می‌شود از همسرش جدا شود و از دختری که بزرگ کرده، به دلیل شرایط زندگی فاصله بگیرد و آلمایی که زندگی سختی داشت و در شرایط سخت انقلاب همسرش کشته می‌شود و به ناچار باید در تنهایی بچه اش را به دنیا بیاورد و در انتها هم سر زا می‌میرد.

ضمن این‌که آلما یک زن مبارز و انقلابی‌بود که برای زندگی اش هم تلاش زیادی کرد. البته من مادر نیستم، اما باید در این سریال نقش دو مادر متفاوت را بازی می‌کردم؛ بنابراین تجربه چنین حسی برایم، هم جالب بود و هم دوست داشتنی.

شما در این سریال با آوای ترکی شخصیت آلما را بازی می‌کنید. آیا نسبت به گویش ترکی شناخت داشتید؟

اصالتا خانواده‌ام ترک هستند. به همین دلیل گوشم با آوا و گویش ترکی آشنا بود، به همین دلیل کار سختی نبود، اما اولین بار بود که با آوای ترکی در یک سریال تلویزیونی صحبت می‌کردم.

بعد از این‌که مرجان (افسانه بایگان) وارد زندگی سارا می‌شود و حقیقت ماجرا را می‌گوید و سارا دچار شوک می‌شود، مخاطب با سردی چهره این شخصیت رو به رو می‌شود و این سردی بیش از اندازه در چهره سارا نمایان است. چرا سارا تا این میزان سرد است؟

این سردی تعمدی بود و طبیعی است وقتی متوجه می‌شود پدر و مادر واقعی اش آن‌هایی نیستند که تا امروز فکر می‌کرد، دچار شوک شود. بعد از صحبت با تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده تصمیم گرفتیم در قالب این سردی، شوک سارا را نسبت به اتفاق زندگی‌اش نشان بدهیم.

چرا سارا بعد از شنیدن این اتفاق، حتی یک دیالوگ هم ندارد و فقط چهره سرد او در تصویر دیده می‌شود؟ حتی این سردی به حدی است که مخاطب را اذیت می‌کند.

به نظرم این سردی درست و سر جایش است. برای این صحنه دیالوگ نوشته شده بود، اما بعد از مشورت با تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده تصمیم گرفتیم که دیالوگ‌ها برداشته شود. وقتی یک نفر با اتفاق غیرمنتظره‌ای رو به رو می‌شود، طبیعی است زبانش بند می‌آید. شوک سارا هم چیز کمی نیست و کاملا هم طبیعی است حرف نزد و فقط چهره مات زده و سرد او دیده شود. برای مخاطب هم این گونه باورپذیرتر است که سارا را ببیند و بر خلاف نظر شما باید بگویم که این واکنش درستی از ساراست که در تصویر دیده می‌شود.

source