گرنت رابرتز، کارگردان روایی Longdue Games می‌گوید: «ما در Longdue از دهه‌ها بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک الهام گرفته‌ایم؛ از Ultima و Wizardry گرفته تا Fallout و Planescape و البته Disco Elysium که به حق تحسین شده است. ما مشتاقیم تا این میراث را با یک بازی نقش‌آفرینی روانشناختی دیگر که در آن تعامل بین دنیای درونی و مناظر بیرونی قلب تپنده تجربه است، ادامه دهیم.»

تیمو آلبرت، کارگردان هنری Dark Math نیز اظهار داشته است: «علاوه‌بر نوآوری در مکانیک‌های سنتی بازی‌های نقش‌آفرینی، ما چیز تازه‌ای را به میز خواهیم آورد. خواهید دید و البته، کلمات کمتر و شاید گلوله‌های بیشتر. در مجموع: سرگرمی بسیار بیشتر.»

این خبرها در حالی منتشر می‌شوند که اوایل امسال گزارش شده بود استودیو  ZA/UM در حال تعدیل نیرو و لغو یک بسته الحاقی مستقل برای Disco Elysium است. به‌نظر می‌رسد با تشکیل این دو استودیوی جدید، طرفداران Disco Elysium می‌توانند امیدوار باشند که تجربه‌های مشابهی با این بازی را در آینده نزدیک داشته باشند.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا فکر می‌کنید این استودیوهای جدید می‌توانند موفقیت Disco Elysium را تکرار کنند؟

source