اگر جنگ جهانی دوم هرگز تمام نمی‌شد دنیا چه شرایطی پیدا می‌کرد؟ این سوالی است که استودیو لهستانی Chronospace قصد دارد در بازی جدید خودش با نام War Mechanic، از دید خودش به آن جواب بدهد.

War Mechanic اثری اول‌شخص در سبک مدیریتی است که گیمرها را در نقش مدیر و تعمیرکار یک پایگاه نظامی آمریکایی قرار می‌دهد. قضیه از این قرار است که جنگ جهانی دوم به نبردی بین شوروی با آمریکا و متحدانش کشیده شده است و گیمرها در جهانی دیزل‌پانکی، باید نیازهای ارتش را تامین کنند.

در War Mechanic باید منابع مختلف را به‌وسیله ابزاری که دارید جمع کنید و بهترین استفاده ممکن از آن‌ها را برای گسترش پایگاه انجام دهید. به مرور زمان می‌توانید پایگاه‌های مختلفی را بگردید و البته باید برای چالش‌هایی که پیش‌روی شما می‌گذارند، آماده باشید.

البته که قرار نیست تمام کارها را به شکل دستی انجام دهید؛ چرا که سازنده‌ها امکان اتوماسیون را هم فراهم کرده‌اند و به مرور برخی کارها را قرار است از طریق ربات‌ها انجام دهید. پول اهمیت زیادی در بازی War Mechanic دارد و باید از طریق انجام ماموریت‌ها، فعالیت در بازار سیاه و خرید و فروش سعی کنید همیشه وضعیت مالی مناسبی داشته باشید.

War Mechanic اثری با محوریت جنگ است و به همین دلیل ممکن است پایگاه‌های شما مورد حمله دشمنان قرار بگیرند. یک نکته جالب هم در مورد بازی اینکه با‌وجود داشتن فضایی جنگی، قرار است شاهد طنز جالبی هم در دیالوگ‌ها باشیم.

در پایان می‌توانید تریلر رونمایی بازی War Mechanic را تماشا کنید:

source