شرکت دیوالور دیجیتال و استودیو Nomada در ماه اوت اعلام کردند که بازی ماجراجویی و پلتفرمینگ Neva در ماه اکتبر عرضه می‌شود و حال که تقریبا یک هفته به انتشار آن زمان باقی مانده است، جزئیات تازه‌ای را به اشتراک گذاشته‌اند.

استودیو Nomada در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که بازی در هفته آینده علاوه‌بر پلتفرم‌هایی که قبلا اعلام شده‌اند، برای پلی استیشن 4 و مک عرضه خواهد شد. تیم سازنده تاکنون درباره عرضه بازی برای کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت، اطلاعاتی منتشر نکرده بود و حال باید منتظر ماند و دید که آیا این بازی برای ایکس باکس وان هم در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر.

بازی Neva بازیکن‌ را در نقش زنی جوان به‌نام آلبا قرار می‌دهد که باید در کنار گرگ همیشه همراهش وارد یک ماجراجویی تازه شود. این بازی مشابه اثر قبلی سازنده که Gris نام داشت، شامل انواع پازل‌ها و موانع پلتفرمینگ خواهد بود و جلوه‌های بصری چشم‌نواز و تاکید بر داستان‌سرایی آثار قبلی در آن حفظ شده است.

بازی Neva در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و مک عرضه می‌شود.

منبع: گیمینگ‌بولت

source