KeePass: مدیریت امن و رایگان رمزهای عبور شما

KeePass یک نرم افزار مدیریت رمز عبور رایگان و متن باز است که به شما کمک می‌کند رمزهای عبور خود را به صورت امنی مدیریت کنید. شما می‌توانید همه رمزهای عبور خود را در یک پایگاه داده قرار دهید که با یک کلید اصلی یا یک فایل کلید قفل شده است. بنابراین، شما فقط باید یک رمز عبور اصلی به خاطر بسپارید یا فایل کلید را برای باز کردن کل پایگاه داده انتخاب کنید. این پایگاه داده‌ ها با استفاده از بهترین و امن‌ ترین الگوریتم‌ های رمزگذاری شناخته‌ شده (AES و Twofish) رمزگذاری می‌شوند.

KeePass کاملاً رایگان است و فراتر از آن، متن باز (تایید شده توسط OSI) است. شما می‌توانید به کد کامل آن نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا الگوریتم‌ های رمزنگاری به درستی پیاده‌ سازی شده‌اند.

 

بروزرسانی مهم برای کاربران KeePass

 

ویژگی‌ های KeePass:

  1. امنیت قوی: رمزهای عبور شما با استفاده از بهترین الگوریتم‌ های رمزگذاری موجود محافظت می‌شوند.
  2. کلید های کاربری چندگانه: امکان استفاده از یک رمز عبور اصلی به همراه یک فایل کلید برای امنیت بیشتر وجود دارد.
  3. قابل حمل و بدون نیاز به نصب: می‌توانید KeePass را روی یک فلش مموری ذخیره کنید و بدون نیاز به نصب بر روی هر کامپیوتری از آن استفاده کنید.
  4. خروجی به فرمت‌ های TXT، HTML، XML و CSV: به راحتی می‌توانید لیست رمزهای عبور خود را به فرمت‌ های دلخواه خروجی بگیرید.
  5. وارد کردن از فرمت‌ های مختلف فایل: KeePass می‌تواند لیست رمزهای عبور ذخیره‌ شده در نرم افزارهای دیگر را وارد کند.
  6. انتقال آسان پایگاه داده: می‌توانید پایگاه داده رمزهای عبور خود را به راحتی بین کامپیوترهای مختلف انتقال دهید.
  7. پشتیبانی از گروه‌ های رمز عبور: می‌توانید رمزهای عبور را بر اساس موضوع یا نوع حساب کاربری در گروه‌ های مختلف سازماندهی کنید.
  8. میدان‌ های زمان و پیوست‌ های ورودی: امکان افزودن تاریخ انقضا به رمزهای عبور و همچنین اضافه کردن فایل‌ های مرتبط به هر ورودی وجود دارد.
  9. پر کردن خودکار، کلید میانبر پر کردن خودکار جهانی و کشیدن و رها کردن: با استفاده از این ویژگی‌ ها می‌توانید به راحتی فرم‌ های ورود به وب‌ سایت‌ ها را با رمزهای عبور صحیح پر کنید.
  10. مدیریت ایمن و بصری کلیپ بورد: KeePass اطلاعات کپی شده در کلیپ بورد را به صورت امن مدیریت می‌کند.
  11. جستجو و مرتب‌ سازی: به راحتی می‌توانید لیست رمزهای عبور خود را بر اساس فیلد های مختلف جستجو و مرتب‌ سازی کنید.

 

 

دانلود نرم افزار KeePass

source