نینتندو پیش‌تر اعلام کرد که تا قبل از آوریل ۲۰۲۵ اطلاعات هیجان‌انگیزی از کنسول بعدی خود را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، اما پس از آن این شرکت تا کنون هیچ خبر دیگری در این مورد را منتشر نکرده است. بسیاری از بازیکن‌ها پیش‌بینی می‌کردند که نینتندو سوییچ ۲ (یا کنسول متفاوت و جدید این شرکت) در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد؛ این موضوع باعث شد تا طرفداران احتمال بدهند که نینتندو تا سال آینده قصد رونمایی از کنسول بعدی خود را نخواهد داشت.

به نقل از رسانه GamingBolt یکی از افشاگران معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرده است که سال ۲۰۲۴ همچنان به‌عنوان تاریخ معرفی بر جای خود باقی است. PH Brazil، افشاگری که تا ماه‌های گذشته اطلاعات متفاوتی از نینتندو سوییچ ۲ را منتشر کرده است، به‌تازگی اعلام کرد که «از آخرین باری که در این مورد صحبت کرده‌ام هیچ موردی تغییر نکرده است و همچنان معتقد هستم که امسال معرفی می‌شود.»

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای این کنسول اعلام نشده است، اما با ورود به ماه اکتبر، سال ۲۰۲۴ رو به پایان است؛ البته با توجه به بیانیه‌ی پیشین نینتندو در مورد انتشار اخبار بیشتر تا پیش از آوریل ۲۰۲۵، می‌توان امیدوار بود که هرچه زودتر این معرفی صورت بگیرد.

source