اگر عضو برنامه Microsoft 365 Insider هستید و همچنین از برنامه یادداشت‌ برداری دیجیتال OneNote شرکت مایکروسافت برای ویندوز استفاده می‌کنید، می‌توانید دو قلم دیجیتال جدید را قبل از عرضه عمومی برای همه کاربران OneNote ویندوز بررسی کنید.

در یک پست وبلاگی، مایکروسافت می‌گوید یکی از قلم‌ های جدید که به OneNote اضافه شده، Fountain Pen است. مایکروسافت می‌گوید وقتی در برنامه انتخاب شود، کاربران می‌توانند با “خطوط نازک‌ تر و حروف دقیق‌ تر” یادداشت‌ های دیجیتالی بنویسند. OneNote همچنین امکان تغییر ضخامت قلم دیجیتال با سرعت‌ ها و نقاط فشار مختلف را فراهم می‌کند.

 

 قلم‌ های جدید برای یادداشت‌ برداری در OneNote

 

گزینه جدید دیگر قلم دیجیتال برای OneNote، Brush Pen است. در وبلاگ آمده است:

Brush Pen به شما امکان می‌دهد با حداقل تلاش حروف هنری ایجاد کنید. این جهت‌ دار است که تضمین می‌کند ضخامت بر اساس جهت ضربه به‌ طور خودکار به‌ روز می‌شود.

اعضای Microsoft 365 Insiders می‌توانند گزینه‌ های جدید Fountain و Brush Pen را در زبانه Draw در OneNote یا با کلیک کردن روی دکمه Add Pen بررسی کنند.

علاوه بر گزینه‌ های جدید قلم در OneNote، مایکروسافت همچنین کلیه آیکون‌ های قلم را در برنامه به‌ روز کرده است. این شرکت می‌گوید این کار به کاربران «یک ظاهر جدید و منسجم در سراسر برنامه‌ های بهره‌وری مورد علاقه خود» ارائه می‌دهد.

اعضای برنامه Insiders باید برنامه OneNote خود را به نسخه ویندوز 2408 (ساخت 18011.20000) یا بالاتر به‌ روز کنند تا قلم‌ های جدید و آیکون‌ های به‌ روز شده را بررسی کنند. هیچ حرفی در مورد اینکه این ویژگی‌ ها چه زمانی به طور عمومی در دسترس خواهد بود، وجود ندارد.

در چند ماه گذشته، Insiders توانسته‌اند یک آموزش جوهر تعاملی جدید در برنامه OneNote را امتحان کنند. آنها همچنین توانسته‌اند ویژگی‌ای را بررسی کنند که به دستیار هوش مصنوعی Copilot اجازه می‌دهد یادداشت‌ های دست‌ نوشته را در برنامه OneNote تجزیه و تحلیل کند.

source