بازی Before Your Eyes یک عنوان احساسی با روایتی درام مانند است که برای دوست داران ژانرهای متفاوت، بهترین گزینه برای سرگرمی محسوب می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب متفاوت شدن این بازی نسبت به آثار امروزی شده است، داستان بازی Before Your Eyes می‌باشد که استودیو GoodbyeWorld Games سازنده بازی در این زمینه توانسته از عناصر بسیار خوبی استفاده کند. شرکت Skybound Games که ناشر بازی بوده با همکاری خوبی که نسبت به سازنده داشت توانست گیم‌پلی Before Your Eyes را در سطح بسیار خوبی برای سرگرمی قرار دهد که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بازی Before Your Eyes

در سال ۲۰۲۱ بازی متفاوتی تحت عنوان جلو چشمان تو عرضه شد که توانست نظرات منتقدین را از زوایای مختلف به سمت خود جذب کند. این بازی جذاب قادر است شما را با داستان متفاوت و گیم‌پلی پویایی مواجه کند که برای عبور از مراحل می‌بایست به نقاط فرعی بازی نیز توجه داشته باشید در غیر این صورت آنگونه که باید لذت نخواهید برد. برای آشنایی بیشتر و بهتر در ادامه ما را همراهی کنید.

نقد و بررسی Before Your Eyes

بررسی بازی Before Your Eyes تجربه‌ای نوین در دنیای بازی‌های مستقل

Before Your Eyes یک بازی ماجراجویی که توسط استودیوی GoodbyeWorld Games توسعه و توسط Skybound Games منتشر شده است. داستان بازی Before Your Eyes در مورد یک روح می‌باشد که بر روی یک قایق قرار گرفته و با نگاه کردن به خاطرات خود می‌تواند زندگی خود را به یاد بیاورد. بازیکنان در نقش این روح قرار می‌گیرد و با نگاه کردن به انگشتان خود که در دوربین واقعی قرار دارد، می‌توانند بازی را کنترل کنند، حرکت نمایند و خاطرات خود را بازگو کنند. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی، سیستم تشخیص حرکت چشم است که به بازیکن امکان می‌دهد با حرکت چشم خود مراحل را پیش ببرد. هر بار که بازیکن به یک خاطره خاص نگاه می‌کند، آن خاطره به زمان گذشته بازی می‌رود و بازیکن می‌تواند تصمیم‌های مختلف بگیرند که روی زندگی شخصیت اصلی تاثیر مستقیمی دارد.

همچنین بخوانید :

گرافیک زیبا و منحصر به فرد، موسیقی متن حماسی بازی، تجربه یادگیری و تصمیم‌گیری هیجان انگیز و داستان جذاب، از جمله عواملی هستند که Before Your Eyes را به یک بازی متفاوت و جذاب تبدیل کرده است. با این حال، برخی بازیکنان انتقادهایی راجع به کوتاه بودن بازی و عدم امکان انتخاب آزاد در تصمیمات، ابراز کرده‌اند. در کل، Before Your Eyes یک تجربه فراز محور و جذاب برای علاقه مندان به بازی‌های ماجراجویی بوده که با داستان فوق العاده و شیوه‌ی منحصربه فرد ارائه شده، می‌تواند بازیکنان را به خود جذب کند و تاثیرگذاری عمیق بر آنها داشته باشد.

داستان بازی Before Your Eyes

بازی Before Your Eyes نه تنها داستانی منحصربه فرد و گیرا را ارائه می‌دهد، بلکه دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده و یک موسیقی متن فراگیر است که واقعاً تجربه بازیکن را ارتقا می‌دهد. مکانیک‌های گیم پلی نوآورانه و چالش برانگیز هستند و بازیکنان را از ابتدا تا انتها درگیر و سرگرم نگه می‌دارد. علاوه بر این، شخصیت‌های این بازی به خوبی توسعه یافته و قابل ارتباط هستند و به داستان عمق می‌بخشند و ارتباط عاطفی با بازیکن ایجاد می‌کنند. با پیشرفت در بازی، خود را در سفر شخصیت‌ها و ریشه یابی آنها در هر مرحله از راه خواهید دید. به طور کلی، این بازی یک جواهر واقعی در دنیای piskles است که یک تجربه بازی تازه و هیجان انگیز را ارائه می‌دهد که مطمئناً تأثیر ماندگاری را به جا می‌گذارد. فرصت کشف این عنوان باورنکردنی و غوطه ور شدن در دنیای فریبنده آن را از دست ندهید. داستان بازی Before Your Eyes بسیار جذاب و خارق العاده طراحی شده و با قرارگیری در موقعیت‌های مختلف قادر هستید تمامی خاطرات را بطور کامل مرور کرده و گیم را به پایان برسانید.

استفاده از وب کم به بازی اجازه می‌دهد تا حرکات چشم شما را در زمان واقعی ردیابی کند، که برای پیشرفت در داستان و تعامل با دنیای بازی حیاتی است. با پلک زدن می‌توانید لحظات کلیدی بازی را فعال کنید و انتخاب‌هایی داشته باشید که بر نتیجه داستان تاثیر بگذارند. این مکانیک گیم پلی منحصربه فرد، سطح کاملا جدیدی از احساسات را به تجربه اضافه می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید کاملاً خود را در سفر احساسی Before Your Eyes غرق کنید و واقعاً بازی را همانطور که توسعه‌دهندگان در نظر گرفته‌اند تجربه کنید، قبل از شروع بازی، مطمئن شوید که وب‌کم یا تلفن خود را به عنوان وب‌کم تنظیم کرده‌اید. برای تأثیر کامل این تجربه روایی زیبا و دلخراش این ویژگی ارزشش را دارد.

بررسی بازی Before Your Eyes تجربه‌ای نوین در دنیای بازی‌های مستقل

شما لحظات شادی و غم، عشق و از دست دادن، موفقیت و شکست را می‌بینید. هر خاطره‌ای با خود سیل احساساتی را به همراه دارد که برای پیشرفت باید با آنها مقابله کنید و با آنها کنار بیایید. ماهیگیر شما را از طریق این خاطرات دشوار راهنمایی می‌کند و کلمات حکیمانه و دلگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد که شما مهمترین لحظات زندگی خود را دوباره مرور می‌کنید. همانطور که در گذشته خود سفر می‌کنید، شروع به درک اهمیت هر خاطره خواهید کرد و اینکه چگونه شخصیتی که در زندگی بوده‌اید را شکل داده است. شما شروع به رها کردن درد و پشیمانی می‌کنید که شما را عقب نگه داشته است و در نهایت حقیقت وضعیت خود را می‌پذیرید. در لحظات پایانی بازی، خود را می‌بینید که در ساحلی زیبا ایستاده‌اید و آماده حرکت به زندگی پس از مرگ هستید. ماهیگیر با شما خداحافظی می‌کند و از شما تشکر می‌کند که به او اجازه دادید به شما کمک کند تا آرامش پیدا کنید. در حالی که برای آخرین بار چشمان خود را می‌بندید، احساس آرامش می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که در نهایت می‌توانید در آرامش استراحت کنید.

همچنین بخوانید :

گیم‌پلی Before Your Eyes

گیم‌پلی Before Your Eyes کاوشی پرهیجان و قدرتمند در مورد زندگی، مرگ و قدرت حافظه است. این عنوان بازیکن را به چالش می‌کشد تا با احساسات و تجربیات گذشته خود به روشی منحصربه فرد و جذاب روبرو شوند و تجربه‌ای عمیق و متحرک را ارائه دهد که مدت‌ها پس از بازی با شما خواهد ماند. شما با دیدن خاطرات از کودکی تا پایان زندگی شخصیت اصلی، تجربیات، روابط و تصمیمات مهمی را که او در زندگی‌اش گرفته است را مشاهده می‌کنید. بازی بازیکن را به مواجهه با مسائلی مثل خانواده، دوستان، عشق، غم و انتخاب‌های زندگی مواجه می‌کند. با گذشتن از خاطرات و تصمیم گیری‌هایی که در جریان زندگی شخصیت اصلی انجام می‌دهید، شما به تدریج زندگی و داستان او را بازسازی می‌کنید. این بازی با داستان شگفت انگیز توانسته است تعریف مفهوم بازی‌های ماجرایی را تغییر دهد و تجربه جدیدی از بازی کردن برای بازیکنان خود ایجاد کند.

سخن پایانی

بازی Before Your Eyes همانطور که مشاهده کردید یک عنوان متفاوت نسبت به بازی‌های امروزی است که این امر می‌تواند دلایل بسیاری برای تجربه آن را ارائه دهد. اگر احساس می‌کنید که به دنبال تفاوت در بازی هستید باید بدانید که این عنوان گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

منتخب کاربران

source