CES 2025 هنوز چند هفته دیگر فاصله دارد، اما ما قبلاً تأیید کرده‌ایم که Nvidia در این رویداد شرکت خواهد کرد. وب سایت رسمی CES اعلام کرده است که Nvidia یک سخنرانی اصلی در 6 ژانویه 2025 برنامه‌ ریزی کرده است، جایی که Jensen Huang، مدیرعامل Nvidia، “آخرین فناوری‌ ها” را معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین غرفه‌ای خواهد داشت که فناوری خود را از 7 ژانویه تا 10 ژانویه به نمایش می‌گذارد.

 

نسل جدید کارت‌ های گرافیک انویدیا در راه است

 

ما خوشحالیم که از Jensen Huang به عنوان سخنران اصلی در CES 2025 استقبال کنیم. Jensen یک فرد حقیقی در صنعت فناوری است. بینش‌ ها و نوآوری‌ های او جهان را بهبود می‌بخشد، اقتصاد را ارتقا می‌دهد و مخاطبان CES ما را الهام می‌بخشد.

Huang به دلیل رویکرد آینده‌نگر و علاقه‌اش به فناوری، به عنوان بهترین مدیرعامل جهان توسط Fortune و The Economist و همچنین یکی از 100 نفر تأثیرگذار جهان توسط مجله TIME انتخاب شده است. سخنرانی اصلی او در CES 2025 صحنه را برای یک کنفرانس هیجان‌ انگیز با آخرین فناوری‌ ها آماده خواهد کرد.

در حالی که هیچ خبر رسمی در مورد اینکه Nvidia ممکن است در CES 2025 چه چیزی را معرفی کند وجود ندارد، این شرکت ممکن است نسل بعدی کارت‌ های گرافیک دسکتاپ خود، سری RTX 50 مبتنی بر معماری Blackwell، جانشین Ada Lovelace، که سری RTX 40 را تامین می‌کند، را به نمایش بگذارد. کارت‌ های گرافیک.

همانطور که معمول است، این خط جدید احتمالاً با نسخه‌ های برتر، یعنی GeForce RTX 5090 و RTX 5080 معرفی خواهد شد. این شایعات با گزارش‌ های اخیر مبنی بر اینکه Nvidia قدرتمند ترین کارت گرافیک مصرف‌ کننده خود، RTX 4090 را متوقف کرده است و RTX 4080 نیز متوقف خواهد شد، همخوانی دارد. ماه بعد برای مرجع، سری RTX 40 بیش از دو سال پیش، در 20 سپتامبر 2022، در کنفرانس فناوری GPU رونمایی شد..

source