به گزارش دارک‌هورایزنز، ریچل زگلر در مصاحبه‌ای با ورایتی گفت: «صادقانه بگویم، اینکه حرف‌هایم چنین برداشتی را به‌دنبال داشت، من را ناراحت کرد. من معتقدم زنان می‌توانند هر کاری انجام دهند. اما همچنین باور دارم که آن‌ها می‌توانند همه کار انجام دهند.»

او افزود: «هرگز نمی‌خواهم کسی را محدود کنم و بگویم اگر عشق می‌خواهی، نمی‌توانی کار کنی یا “اگر می‌خواهی کار کنی، نمی‌توانی خانواده داشته باشی. این درست نیست و هرگز هم درست نبوده است.»

حواشی اصلی این فیلم از زمانی آغاز شد که ریچل زگلر در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۲، برخی از عناصر انیمیشن اصلی سال ۱۹۳۰ را قدیمی و عجیب خواند. این اظهارات با واکنش‌های منفی طرفداران نسخه اصلی روبه‌رو شد.

زگلر در ادامه مصاحبه جدید خود توضیح داد: «داستان عاشقانه بخش مهمی از فیلم است. بسیاری نوشتند که ما دیگر این داستان را دنبال نمی‌کنیم، اما ما همیشه در حال انجام آن بودیم؛ فقط در آن روز درباره‌اش صحبت نکردیم.»

او همچنین درباره جمله معروف پوستی به سفیدی برف در فیلم جدید گفت: «این به روایت دیگری از داستان سفیدبرفی برمی‌گردد که در آن، او از یک طوفان برف در نوزادی جان سالم به در برد. پادشاه و ملکه تصمیم گرفتند او را سفید برفی بنامند تا مقاومتش را به یاد داشته باشد.»

گفته می‌شود فیلم سفید برفی فیلم‌برداری‌های مجدد گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است تا بیشتر به نسخه انیمیشن اصلی نزدیک شود. دیزنی ظاهرا ۲۰۹ میلیون دلار برای تولید این فیلم هزینه کرده است، اگرچه برخی منابع از رقمی تا ۵۰ درصد بیشتر خبر می‌دهند.

گرتا گرویگ نگارش فیلم‌نامه و مارک وب کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. علاوه‌بر ریچل زگلر، گل گدوت، اندرو برنپ، آنسو کابیا، دوجونا گیفت و مارتین کلبا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Snow White برای اکران ۲۱ مارس ۲۰۲۵ (۱ فروردین ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است.

source