بدون شک سبک نامحدود به اندازه تمام ژانرهای دیگر می‌تواند سرگرم کننده باشد. برای آشنایی با بازی های بی پایان کافیست که با ما در این مقاله از سایت پلازا همراه باشید.

در این مقاله لیستی از بهترین بازی‌های بدون پایان را برایتان درنظر گرفته‌ایم که به محض ورود به آنها می‌توانید با گیم‌پلی نامحدودی مواجه شوید که تنها محدودیت آنها فقط رکورد خودتان است. در این زمینه سعی شده تا به بازی‌های رکوردی اشاره شود که توان سرگرم نمودن شما برای زمان طولانی را داشته‌اند که به آسانی می‌توانید آنها را از سایت‌های مختلف نظیر گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

فهرست مطالب

بازی های بی پایان

بازی‌های موبایلی بی‌پایان برخلاف آنچه که تصور می‌شود جذاب است؛ زیرا در این زمینه شما با خودتان در حال رقابت هستید و برای شکست دادن رکورد خودتان باید تلاش کنید. در این زمینه فاکتورهای مختلفی را اعمال کرده‌ایم تا به معنای واقعی بتوانیم بهترین بازیهای بینهایت را برایتان آماده سازی کنیم. این آثار از سوی کاربران بسیاری مورد بررسی قرار گرفته‌اند که شما عزیزان نیز با تجربه آنها می‌توانید به گیم‌پلی بسیار خوبی دسترسی پیدا کنید. برای معرفی بازی‌های اعتیادآور بی‌پایان، ما را همراهی کنید.

1. بازی Temple Run 2

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

عنوانی آشنا در سبک بازی‌های بی‌پایان که به شما امکان می‌دهد به دویدن مشغول باشید و از سری مسیرهای خطرناک و پر از مانع عبور کنید تا بیشترین امتیاز را بدست آورید، Temple Run 2 همان گیم پلی بازی قبلی خود را دنبال می‌کند و بازیکنان کنترل شخصیتی را دارند که پس از سرقت یک بت نفرین شده از معبد توسط میمون‌های شیطانی تعقیب می‌شود. بازیکن باید از موانع مختلف عبور کند و سکه‌ها را جمع آوری نماید تا امتیاز و قدرت را به دست آورد. یکی از پیشرفت‌های مهم در Temple Run 2، گرافیک و طراحی بصری به روز شده است.

همچنین بخوانید :

این بازی دارای محیط‌های دقیق‌تر، انیمیشن شخصیت‌های بهبود یافته و افکت‌های آب و هوایی پویا است که تجربه‌ای همه جانبه‌تر و هیجان انگیز را برای بازیکنان فراهم می‌کند. علاوه بر این، Temple Run 2 همچنین عناصر جدیدی از گیم پلی مانند زیپ لاین‌ها، ماین چرخ دستی‌ها و پاور آپ‌ها را معرفی می‌کند که توانایی‌های بازیکن را افزایش می‌دهد و گیم پلی را چالش برانگیزتر می‌کند. به طور کلی، Temple Run 2 یک جانشین شایسته برای بازی اصلی است که ترکیبی از گیم پلی اعتیاد‌آور، گرافیک خیره‌کننده و ویژگی‌های جدید برای ایجاد یک تجربه واقعا جذاب و لذت بخش برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید | آیفون

2. بازی Sonic Dash Endless Runner Game

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

یک گیم جذاب و خارق العاده که به شما این امکان را می‌دهد که در دنیای سونیک به انجام ماجراجویی بپردازید و با دویدن به سمت سکه‌ها، آنها را به سرعت جمع آوری نمایید. در Sonic Dash، بازیکنان Sonic را کنترل می‌کنند و او از سطوح مختلف پر از موانع، دشمنان و حلقه‌ها می‌گذرد. این بازی دارای کنترل‌های ساده برای عبور از موانع، پرش از روی شکاف‌ها و شکست دادن دشمنان با استفاده از حمله اسپین Sonic است. بازیکنان می‌توانند در طول مسیر حلقه‌ها را جمع‌آوری کرده تا پاور آپ خریداری کنند، شخصیت‌های جدیدی مانند Tails، Knuckles و Amy را باز کنند و توانایی‌های خود را ارتقا دهند. این بازی همچنین شامل چالش‌ها و ماموریت‌هایی است که باید برای پاداش‌های اضافی تکمیل کنید.

Sonic Dash به دلیل گیم پلی سریع، جلوه‌های بصری پر جنب و جوش و جذابیت نوستالژیک این گیم پلی برای طرفداران سری Sonic the Hedgehog، می‌تواند بسیار جذاب و رویایی باشد. همانطور که گفته شد، در این گیم سری ویژگی‌های خاص و کاراکترهای جذاب وجود داشته که با پیشرفت در بازی می‌توانید تمامی آنها را بازگشایی کرده و به دویدن با آنها ادامه دهید. در بازی موانع عجیب وجود داشته که با عبور از آنها می‌توانید به پیشرفت ادامه دهید البته یکسری جوایز خاص وجود داشته که به شما در جمع آوری بیشتری آیتم‌ها کمک می‌کند.

دانلود بازی Sonic Dash Endless Runner Game برای اندروید | آیفون

3. بازی Crossy Road

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

در Crossy Road، بازیکنان یک شخصیت مانند مرغ، اردک یا حیوانات مختلف را کنترل و سعی می‌کنند از یک سری جاده‌ها و رودخانه‌های شلوغ عبور کنند بدون اینکه ضربه بخورند یا در آب بیفتند. این بازی دارای کنترل‌های ساده ضربه زدن و سوایپ است که بازیکنان برای حرکت به جلو ضربه می‌زنند و برای تغییر جهت، انگشت خود را به جهات مختلف حرکت می‌دهند. گرافیک بازی رنگارنگ و جذاب بوده و دارای سبک هنری می‌باشد، که به دلیل ظاهری الهام گرفته از سبک قدیمی مورد تحسین قرار گرفته است. بازیکنان می‌توانند در حین پیشرفت در بازی سکه جمع کنند، که می‌تواند برای باز کردن قفل شخصیت‌های جدید برای بازی استفاده شود.

همچنین بخوانید :

Crossy Road نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کرده است که به‌خاطر گیم‌پلی اعتیادآور و جلوه‌های بصری جذابش مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی از نظر تجاری نیز موفق بوده و میلیون‌ها بار در پلتفرم‌های مختلف دانلود شده است. به طور کلی، Crossy Road یک عنوان اکشن سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز بوده که تغییری مدرن در فرمول بازی‌های آرکید کلاسیک ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Crossy Road برای اندروید و آیفون

4. بازی Subway Surfers

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

در سبک بازی‌های موبایلی بی‌پایان، عناوین بسیاری عالی وجود داشته که هر کدام دارای جذابیت خاص خود می‌باشند و به نوعی بازیکن را سرگرم نگهه می‌دارند. این بازی بدون شک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین گیم‌ها در این زمینه می‌باشد. عنوان بازی Subway Surfers یک گیم موبایل محبوب و اعتیادآور که توسط کمپانی Kiloo توسعه داده شده است. در این بازی شما باید بازیکن را در یک محیط شهری هدایت کرده و از پلیس‌ها و موانع دیگر فرار کنید. شما می‌توانید انواع آیتم‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌ها را جمع‌آوری کرده و از طریق انجام مأموریت‌ها و مراحل مختلف امتیاز بیشتری کسب کنید. در طول مسیر شما سکه‌هایی وجود دارد که می‌بایست تمامی آنها را جمع آوری کرده و در آخر به کمک آنها آیتم‌های بیشتری خریداری نمایید.

علاوه بر این، این بازی دارای شخصیت‌های مختلفی است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، که هر کدام توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و حسی سرگرم‌کننده و شخصی به گیم‌پلی اضافه می‌کنند. همانطور که در بازی پیشرفت می‌کنید، می‌توانید قفل شخصیت‌ها، تخته‌ها و قدرت‌های جدید را باز کرده تا تجربه خود را افزایش دهید. گرافیک رنگارنگ و پر جنب و جوش Subway Surfers، همراه با موسیقی متن جذاب آن، یک تجربه بازی همه جانبه و جذاب را ایجاد می‌کند که باعث می‌شود بازیکنان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. گیم پلی ساده و در عین حال اعتیاد‌آور این امکان را برای بازیکنان در هر سنی فراهم می‌کند که به راحتی آن را انتخاب کنند و از آن لذت ببرند، خواه آنها گیمرهای معمولی باشند یا بازیکنان با تجربه‌تری که به دنبال چالش هستند.

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید | آیفون

5. بازی Agent Dash

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

بهترین بازیهای بینهایت همیشه دارای جذابیت خاص خود می‌باشند و عنوان Agent Dash یکی از همین عناوین است. این گیم پلی دارای انواع ماموریت‌های چالش برانگیز است که مهارت‌ها و رفلکس‌های شما را آزمایش می‌کند. از ناوبری در پایگاه‌های مخفی گرفته تا سرنگونی ماموران دشمن، هر ماموریتی پر از اکشن و هیجان است. به عنوان Agent Dash، به طیف وسیعی از ابزارهای با فناوری پیشرفته دسترسی دارید تا به شما در انجام ماموریت کمک کنند. از جت پک گرفته تا پالس‌های الکترومغناطیسی، می‌توانید بارگیری خود را متناسب با سبک بازی خود سفارشی کرده و هر ماموریت را به روشی منحصر به فرد انجام دهید. با دوستان و سایر بازیکنان از سراسر جهان در تابلوهای امتیازات رقابت کنید و با پیشرفت در بازی قفل دستاوردها را باز نمایید. آیا می‌توانید به اوج برسید و تبدیل به یک عامل نهایی شوید؟

همچنین بخوانید :

Agent Dash یک بازی دونده بی‌پایان با سرعت است که شما را ماموریت‌های جالب قرار می‌دهد. با سطوحی که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند، هیچ دو مرحله‌ای مثل هم نیستند و از قابلیت پخش مجدد و سرگرم‌کننده بی‌پایان اطمینان می‌دهند. توسعه دهندگان Agent Dash به ارائه یک تجربه بازی درجه یک، با به روز رسانی‌های منظم و محتوای جدید اضافه شده برای حفظ تازگی و هیجان بازی اختصاص داده شده‌اند. منتظر ماموریت‌ها، ابزارها و چالش‌های جدید باشید تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Agent Dash برای اندروید | آیفون

6. بازی Talking Tom Gold Run

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

تام گلد ران یک بازی سرگرم‌کننده و فوق العاده است که برای تمام سنین مناسب می‌باشد. گرافیک در این بازی رنگارنگ و پر جنب و جوش است، گیم پلی روان و اعتیاد‌آور بوده، و چالش‌ها و جوایز زیادی وجود دارد تا شما بتوانید آنها را بدست آورید. اگر از طرفداران بازی‌های بی‌پایان هستید و از سری Talking Tom لذت می‌برید، پس این بازی قطعا ارزش پلی دادن را دارد. سری ویژگی‌های خاص در طول بازی وجود دارد که با هر بار پیشرفت خود می‌توانید آنها را بدست آورید در سری‌های بعدی از آنها استفاده کنید در نظر داشته باشید که سریع‌ترین دونده بدون شک پیروز میدان خواهد بود.

به تام کمک کنید تا سکه‌های طلا و گنجینه‌های دیگر را جمع آوری کند در حالی که از موانعی مانند بشکه‌ها، ماشین‌ها و گدازه‌ها عبور می‌کند. هر یک از کاراکترهای موجود در بازی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود است که در ادامه می‌توانید از این توانایی‌ها به نفع خود استفاده کنید. شخصیت‌های خود را با لباس‌ها و لوازم جدید سرگرم‌کننده سفارشی‌سازی کرده تا هنگام تعقیب از جذابیت بیشتری برخوردار باشند. از قدرت‌هایی مانند تقویت‌کننده موشک و پرش فوق‌العاده استفاده کنید تا به شما کمک کند از موانع دشوار عبور نمایید. دوستان خود را به چالش بکشید تا ببینید چه کسی می‌تواند سریع‌ترین دونده باشد و به عنوان شکارچی نهایی گنج، انتخاب شود.

دانلود بازی Talking Tom Gold Run برای اندروید | آیفون

7. بازی Minion Rush: Running Game

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

مینیون راش گیمی سرگرم‌کننده و مهیج که در سبک بازی‌های بدون پایان می‌باشد و شما را در ماجراجویی‌های عالی قرار می‌دهد. به دیو، کوین و مینیون‌های مورد علاقه‌تان بپیوندید تا در مکان‌های نمادین و جذاب فیلم‌های Despicable Me، از جمله آزمایشگاه Gru’s Lab، Jelly Lab، و El Macho’s Lair رقابت کنند. از قدرت‌هایی مانند Minion Shield، Mega Minion و Fluffy Unicorn استفاده کرده تا در تلاش خود برای تبدیل شدن به قهرمان مینیون نهایی به شما کمک کند. دوستان خود را به چالش بکشید و نمرات بالای خود را در تابلوهای امتیازات به نمایش بگذارید، یا در رویدادهای ویژه برای برنده شدن جوایز انحصاری رقابت کنید. با به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید که مرتباً اضافه می‌شود، همیشه چیزهای جدید برای کشف در دنیای Minion Rush وجود دارد.

همچنین بخوانید :

یکی از مهیج‌ترین ویژگی‌های بازی باس مبارزات است که در آن باید شرورانی مانند Vector و El Macho را شکست دهید تا به مرحله بعدی بروید. گرافیک بازی به طرز خیره کننده‌ای زیبا است، با محیط‌های رنگارنگ که دنیای Despicable Me را روی دستگاه موبایل شما زنده می‌کند. به طور کلی، Minion Rush: Running Game برای طرفداران فیلم و هرکسی که به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده برای گذراندن زمان است، بسیار فوق العاده می‌باشد. با شروع بازی به ماجراجویی بپردازید و تمامی باس‌های موجود را به سرعت شکست دهید تا به یک منیون قهرمان تبدیل شوید.

دانلود بازی Minion Rush: Running Game برای اندروید | ایفون

8. بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom Run

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

در بازی محبوب و جذاب Sonic Dash 2، بازیکنان قادر هستند در سطوح جدیدی با الهام از مجموعه‌های تلویزیونی موفق، از جمله Seaside Island، Dr. Eggman’s Lair، و غیره رقابت کنند. حلقه‌ها، قدرت‌ها و تقویت‌ها را جمع آوری کرده تا به شما کمک کند سریعتر بدوید و دشمنان را در طول مسیر شکست دهید. از سرعت فوق العاده سونیک، پرواز تیلز، چکش امی، قدرت ناکلز یا بومرنگ استیکز برای غلبه بر موانع و شکست دادن شرورها استفاده کنید. دوستان خود را در حالت چند نفره به چالش بکشید و ببینید چه کسی می‌تواند بیشترین حلقه را جمع کند. در رویدادهای هفتگی و تابلوهای امتیازات برای کسب جوایز و باز کردن شخصیت‌ها، سطوح و قدرت‌های جدید رقابت کنید. این عنوان با گیم پلی سریع و گرافیک خیره‌کننده خود مطمئنا شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

هر یک از ماموریت‌های بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom دارای سری ویژگی‌های منحصربه فرد می‌باشد که بازیکنان با طی کردن آنها سری جوایز و آیتم‌های خاص جمع آوری خواهند کرد. با نسخه مود بازی Sonic Dash 2 می‌توانید از حلقه‌ها و ستاره‌های قرمز نامحدود لذت ببرید تا به راحتی و بدون هیچ محدودیتی قفل تمامی شخصیت‌ها و آیتم‌های بازی را باز کنید. این کار تجربه بازی شما را حتی لذت بخش‌تر و هیجان انگیزتر می‌کند. به طور کلی این بازی یک عنوان جذاب و بوده که سری تجربه‌های خاص را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد که با دویدن بی‌پایان قادر هستند تجربه‌های جدیدی کسب کنند.

دانلود بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom Run برای اندروید | ایفون

9. بازی Rise Up

۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند

در بازی Rise Up، بازیکنان باید از یک بالون در برابر موانع و خطرات مختلف محافظت کنند که به سمت آسمان بالا می‌رود. گیم پلی بازی ساده و در عین حال چالش برانگیز است، زیرا بازیکنان باید به دقت بالون را در اطراف موانع متحرک مانور دهند و از برخورد با آنها جلوگیری کنند. گرافیک رنگارنگ و چشم نواز است و موسیقی و جلوه‌های صوتی به تجربه کلی می‌افزاید. یکی از دلایل محبوبیت Rise Up گیم پلی اعتیادآور آن است. بازیکنان دائماً در تلاش هستند تا امتیازهای بالای خود را شکست دهند و مهارت‌های خود را بهبود بخشند.

علاوه بر این، بازی رایگان است که باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از بازیکنان به آن دسترسی داشته باشند. به طور کلی، Rise Up یک انتخاب فوق العاده برای هر کسی است که به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب برای بازی در دستگاه اندرویدی و IOS خود است. اگر تا به حال آن را امتحان نکرده‌اید، حتما Rise Up را دانلود کنید و خودتان ببینید که چرا قلب میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان را تسخیر کرده است.

دانلود بازی Rise Up برای اندروید و ایفون

سخن پایانی

مقاله ۱۰ بازی بی‌پایان اندروید و iOS که شما را مشغول نگه می‌دارند نیز به پایان رسید و در این زمینه سعی شد بهترین بازی‌هایی که تا به امروز برای این دو دستگاه عرضه شده را معرفی نماییم. سری بازی‌های بی‌پایان همیشه جذابیت خاص خود را داشته‌اند چراکه بازی هیچوقت انتهایی ندارد و شما می‌بایست فقط و فقط امتیاز و رکورد خودتان را بهبود بخشید. مهارت و سرعت عمل در این سبک از بازی‌ها بسیار مهم و ضروری است اینکه بتوانید به سرعت نسبت به موانع پیش روی خودتان واکنش نشان دهید تا در نهایت رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانید.

منتخب کاربران

source