به نوشته وب‌سایت PSU، شرکت گیم‌لافت با پخش ویدیویی تازه اعلام کرد که تیمون و پومبا از مجموعه شیرشاه هفته آینده به‌عنوان بخشی از محتوای جدید به‌روزرسانی Jungle Getaway به بازی Disney Dreamlight Valley اضافه خواهند شد.

تیم سازنده برای جشن گرفتن ورود این دو شخصیت محبوب، قلمرو The Lion King را در بازی تغییر خواهد داد تا مناسب برگزاری فستیوال‌های جدید و شاد در همه ساعات شبانه‌روز باشد. بازیکن‌ها می‌توانند با شرکت در این فستیوال، اقامتی سه روزه را در جنگل داشته باشند و با برپایی کمپ به استراحت بپردازند. همچنین امکان دنبال کردن ستاره‌ها در آسمان شب، چرت زدن و فعالیت‌های هیجانی بیشتر وجود خواهد داشت.

علاوه‌براین، بازیکن‌های Disney Dreamlight Valley می‌توانند در رقابت‌های Night Show Star Path شرکت کنند و پاداش‌های ارزشمندی ازجمله یک لاک‌پشت همراه، کلاه و مدل موی پانک را به‌همراه موارد غافلگیرکننده بیشتر به دست آورند. همچنین گیم‌لافت اعلام کرد که با شرکت Loungefly همکاری می‌کند تا کوله‌پشتی‌های کوچک و محبوب Loungefly Disney را در دسترس بازیکن‌های Disney Dreamlight Valley قرار دهد. به‌روزرسانی Jungle Getaway در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ (۹ اکتبر ۲۰۲۴) عرضه خواهد شد.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

source