در اخبار گیمینگ‌بولت می‌خوانیم شرکت بتسدا به‌تازگی اولین بسته الحاقی بزرگ و پولی برای بازی Starfield را منتشر کرد. این دی‌ال‌سی باعنوان Shattered Space، بازیکن‌ها را بعد از یک فاجعه به سیاره پنهان House Va’ruun می‌برد تا اکتشاف و ماجراجویی‌های علمی-تخیلی تازه‌ای را شروع کنند. به مناسبت عرضه این بسته الحاقی و گذشت یک سال از انتشار بازی Starfield، رسانه گیمزرادار با امیل پاگلیارولو، کارگردان طراحی بازی گفتگویی داشته است.

این کارگردان در گفتگوی خود اعلام کرد که بازی Starfield و بسته الحاقی آن تمام خواسته طرفداران نیستند و آن‌ها بی‌صبرانه بازی The Elder Scrolls 6 را می‌خواهند. پاگیارولو در ادامه توضیح داد باوجوداینکه نگاه‌ها به سمت نسخه بعدی The Elder Scrolls گره خورده، بازی Starfield از بسیاری جهات سخت‌ترین پروژه‌ای به حساب می‌آید که بتسدا آن را انجام داده است:

«ما خود را تحت فشار گذاشتیم تا چیزی کاملا متفاوت بسازیم. این بزرگترین و غنی‌ترین بازی در سبک نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی فضایی بود که هرکسی می‌توانست برای ایکس باکس تصور کند. کارهایی که ما انجام دادیم، Starfield را به یک پدیده فنی تبدیل می‌کنند. همچنین می‌توان گفت Starfield از بسیاری جهات، بهترین پروژه‌ای است که تابه‌حال ساخته‌ایم. بااین‌حال مهم‌ترین چیز برای ما این است که Starfield هویت منحصربه‌فرد خود را به دست آورد و هم‌اکنون در کنار Fallout و Elder Scrolls قرار دارد».

source