طرفداری | محمود فکری، سرمربی و کاپیتان پیشین استقلال، امشب با اظهارات باورنکردنی خود بار دیگر به یاد اهالی فوتبال آورد که می‌تواند چه زبان تند و بی پروایی داشته باشد.

محمود فکری امشب در نشست خبری دیدار مس شهربابک و مس رفسنجان، یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال برچسب همجنسگرایی زد. اظهاراتی که در ابتدای پخش شدن ویدئوی نشست خبری او، برخی فکر کردند ساخته شده با هوش مصنوعی است و امکان ندارد محمود فکری همچنین حرف‌هایی زده باشد اما کاپیتان پیشین استقلال همه را با بیان چنین صحبت‌هایی شوکه کرد.

این اولین باری نیست که محمود فکری از ادبیات زشت و زننده‌ای استفاده می‌کند، هنگامی که او هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده داشت، در لیگ بیستم و در حاشیه دیدار مقابل فولاد خوزستان هم یکی از اعضای کادرفنی اهوازی‌ها را مورد فحاشی قرار داد و جنجال و حواشی زیادی را برای محمود فکری به وجود آورد و نقدهای بسیاری بر او وارد شد.

این اظهارات زننده توسط کسی که سابقه طولانی مدتی به عنوان کاپیتان استقلال دارد و آن‌هم در زمانی که تیم محبوبش هم‌اکنون به اندازه کافی حاشیه دارد، تنها به مشکلات بی‌شمار آبی‌ها اضافه می‌کند و تنها متضرر این اتفاقات خودش است که حالا تا اطلاع ثانوی محروم است و به تدریج از یک اسطوره محبوب، به چهره‌ای منفور در میان هواداران استقلال بدل می‌شود.

این ادبیات در شان و شخصیت کاپیتان و سرمربی پیشین یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال ایران و آسیا نیست و محمود فکری بهتر است برای ادبیات خود اندیشه‌ای در ذهن داشته باشد.

فوتبال ما همینطوری هم زشت است و بیان چنین جملاتی آن را زشت‌تر هم می‌کند. از محمود فکری انتظار دیگری داشتیم. او به عنوان یکی از کسانی که سال‌ها در این فوتبال فعالیت داشته و الگوی بسیاری است، باید چنین صحبت کند؟ محمود فکری سال‌هاست در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند، آیا این چنین رفتارهایی درست است؟ مگر مربی پیش از آنکه مربیگری کند، نباید برای شاگردان خود معلم باشد؟

محمود فکری فردا چطور می‌تواند شاگردان خود را به اخلاق مداری تشویق کند در حالی که خودش اخلاق را این چنین باخته و ادبیات زشت و زننده ای دارد؟ بهتر نیست او برای حال خودش هم که شده، تسویه حساب‌های شخصی را این چنین انجام ندهد؟

امیدواریم پیشکسوتان دیگر عاقبت محمود فکری را ببینند و درس بگیرند، مسیری که محمود فکری در آن قدم گذاشته و چندین بار رفتارهای زشت خودش را تکرار کرده، هیچ سودی برایش ندارد و فقط باعث می‌شود دیگر از او به عنوان یک اسطوره یاد نکنیم!

source