دیروز مایکروسافت نسخه 24H2 ویندوز 11 را برای همه منتشر کرد. در همان زمان، این شرکت همچنین ویژگی‌ های Windows 11 LTSC 2024 را اعلام کرد و همه چیز را درباره قابلیت ارتقا و سازگاری بروزرسانی با رایانه‌ های سازمانی و اداری تشریح کرد.

پس از آن، Stardock از پشتیبانی از Windows 11 24H2 در دو برنامه سفارشدهی محبوب خود، Start11 v2، Fences 5 و Group 2 خبر داد. این شرکت همچنین به این نکته اشاره کرد که با ارائه بروزرسانی‌ های بیشتر در ماه‌ های اخیر، تلاش فعالانه‌ای برای انجام این کار داشته است تا در هنگام انتشار بروزرسانی ویژگی‌ های 2024 ویندوز 11، پشتیبانی روز اول را ارائه دهد. این تلاش بهینه‌ سازی از آوریل 2024 آغاز شد، زمانی که مشخص شد پیش‌ نمایش‌ های مبتنی بر 24H2 در حال خراب کردن برنامه‌ های سفارشدهی هستند.

 

سفارشی‌ سازی ویندوز ۱۱ با استارت ۱۱ و فنس ۵ آسان‌ تر شد

 

در بیانیه این شرکت آمده است:

“در ماه‌ های گذشته، Stardock برنامه‌ های خود مانند Start11 v2 و Fences 5 را با دقت ارزیابی کرده است تا مطمئن شویم که با این تغییرات کاملاً کاربردی هستند. ممکن است متوجه شده باشید که اخیراً بروزرسانی‌ های بیشتری را منتشر کرده‌ایم، اگرچه همیشه مستقیماً مربوط به 24H2 نبوده است، اما بخشی از تلاش ما برای اطمینان از این بود که هنگام انتشار نسخه جدید ویندوز در دستگاه شما، برنامه‌ های شما آماده هستند.”

برای کسانی که ممکن است با Start11 v2 آشنا نباشند، همانطور که از نامش پیداست، یک ابزار سفارشدهی منوی شروع برای Windows 10 و 11 است، به گونه‌ای که کاربران می‌توانند تجربه منوی شروع ویندوز خود را بهتر شخصی‌ سازی کنند. می‌توانید با مراجعه به پوشش ما در این لینک، درباره آخرین ویژگی‌ های اضافه شده به Start11 بخوانید.

در همین حال، Fences یک ابزار سازمان‌ دهی دسکتاپ برای ویندوز است که به کاربران کمک می‌کند تا آیکون‌ ها و میانبرها را با قرار دادن آنها در مناطق سایه‌ دار قابل تنظیم و تغییر اندازه به نام “فنس‌ ها” مدیریت کنند. این فنس‌ ها می‌توانند به‌ طور خودکار محتوای دسکتاپ را بر اساس خواسته کاربر مرتب و سازمان‌ دهی کنند، این امر باعث می‌شود دسکتاپ مرتب‌ تر شود و بهره‌ وری بهبود یابد.

Fences 5 ویژگی‌ های جدیدی مانند Chameleon، یک نسخه بهبود یافته از Peek و پشتیبانی بهتر چند مانیتور را معرفی کرد.

سرانجام، Group 2 نیز از Windows 11 24H2 پشتیبانی کرده است. همانطور که از نامش پیداست، Groupy به کاربران امکان می‌دهد برنامه‌ های ویندوز را برای راحتی خود گروه‌ بندی کنند، مشابه نحوه گروه‌ بندی برگه‌ ها با هم.

source