اسامی بازیگران فیلم 33 روز فلسطینی و عکس های شخصی بازیگران فیلم سینمایی سی و سه روز را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی ۳۳ روز یا سی و سه روز یکی از فیلم های با موضوع حمایتی از فلسطین است که جنایات و ظلم اسرائیلی ها را به تصویر میکشد کارگردان این فیلم جمال شورجه بوده که همه فیلم هایش با موضوع فلسطین و اسرائیل و جنگ دفاع مقدس است لوکیشن های این فیلم در جنوب لبنان و سوریه است و همه بازیگرانش لبنانی و سوری و عرب هستند.

اسامی بازیگران فیلم 33 روز (سینمایی لبنانی) عکس های بازیگران زن و مرد

داستان فیلم در مورد حمله اسرائیل به لبنان بوده که یک روستا در جنوب لبنان با اسرائیلی ها مبارزه میکنند و اجازه نمیدهند که نیروهای اسرائیلی پیشروی داشته باشند.

اسامی بازیگران فیلم 33 روز

پیر داغر در نقش اوی

پیر داغر، بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور لبنان، است. وی مدرک کارگردانی و بازیگری را از دانشگاه عالی بیروت دریافت کرده است و قبل از حضور در سریال “مدار صفر درجه”، در بیش از ۴۰ فیلم و سریال مختلف از جمله فیلم به وقت شام نقش آفرینی کرده است. همچنین، وی در کشورهای دیگری مانند سوریه که زبان عربی را به کار می‌برند، نیز بازیگری داشته است.

باسم مغنیه در نقش محمد بازیگران فیلم 33 روز

باسم مغنیه در نقش محمد بازیگران فیلم 33 روز

باسم مغنیه بازیگر مطرح لبنانی است که فیلم های متعددی را بازی کرده است او بیشتر علاقه و سابقه او برای کارگردانی در سینما میباشد که سریالها و فیلم های مختلفی را نیز کارگردانی کرده است.

یوسف الخال در نقش یوسف بازیگران فیلم 33 روز (سینمایی لبنانی) عکس های بازیگران زن و مرد

یوسف الخال در نقش یوسف

یوسف الخال بازیگر و خواننده لبنانی است که در فیلم 33 روز نقش مهم یوسف را بازی میکند او در جشنواره فیل های عرب موفق شد برای بازی در فیلم مسیب پیروز است جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرده است.

کارمن لبوس در نقش ام عباس بازیگران فیلم 33 روز (سینمایی لبنانی) عکس های بازیگران زن و مرد

کارمن لبوس در نقش ام عباس

کارمن لبوس بازیگر با سابقه لبنانی بوده که این روزها در لندن زندگی میکند او فیلم های پر بیننده ای را بازی کرده است که اکثر کارهایش ضد اسرائیلی بوده است.

 

source