Parallels Toolbox نرم‌افزاری متشکل از مجموعه‌ای کارآمد از ابزارهای کاربردی است که بیش از ۴۰ ابزار مفید مختلف را برای ویندوز ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار به‌طور ویژه برای افراد خلاق، دانشجویان، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، مدیران IT و کسانی که به‌طور مداوم با چند وظیفه به‌صورت هم‌زمان سر و کار دارند طراحی شده است. هدف اصلی این نرم‌افزار، ساده‌سازی کارهای پیچیده و بهینه‌سازی عملکرد کاربران بدون نیاز به تنظیمات پیچیدهٔ سیستمی است.

این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند که با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ایجاد اسکرین‌شات، ضبط ویدئو از صفحه‌نمایش، مدیریت فضای دیسک و بسیاری امور دیگر، عملکرد خود را به‌طور چشمگیری بهبود ببخشند و به‌سادگی امور روزمره را مدیریت کنند.

 

برخی از ویژگی‌ها و امکانات این نرم‌افزار

فشرده‌سازی فایل‌ها

با ابزار فشرده‌سازی این نرم‌افزار، می‌توانید آرشیوهای فشرده از فایل‌های خود ایجاد کنید تا در فضای بیشتری صرفه‌جویی کنید و یا چندین فایل را به‌راحتی به‌اشتراک بگذارید. امکان محافظت از آرشیوها با رمز عبور نیز وجود دارد، به‌طوری که فقط افرادی که رمز عبور را دارند می‌توانند به فایل‌ها دسترسی داشته باشند.

 

تولید بارکد

این ابزار به شما امکان می‌دهد که با وارد کردن متن یا لینک، بارکد یا کد QR تولید کنید؛ پس از تولید بارکد، می‌توانید آن را ذخیره کرده یا برای چاپ استفاده کنید.

 

مسدودسازی دوربین

این ابزار دوربین داخلی دستگاه را مسدود کرده و از دسترسی برنامه‌ها به آن جلوگیری می‌کند؛ دوربین تا زمانی که مجدداً ابزار را اجرا کنید و آن را فعال نمایید، غیرفعال می‌ماند.

 

یادآوری زمان استراحت

ابزار Break Time به شما یادآوری می‌کند که در فواصل زمانی منظم استراحت کنید؛ شما می‌توانید زمان استراحت و فاصلهٔ بین استراحت‌ها را تنظیم کنید و هنگام رسیدن زمان استراحت، سیستم شما را مطلع می‌سازد.

 

نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار

برای اطلاع از نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار، به فایل متنی موجود در فولدر حاوی فایل‌های نصبی این نرم‌افزار با نام README مراجعه کنید.

source